PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe Hosting bedrijf gestart



Razer
20/05/03, 08:53
Nieuwe Bedrijf gestart www.Bio-Hosting.be

Ik zoek 2 nieuwe leden die veel verstand hebben van linux en die graag
Klanten sepport te geven

Ik heb een AMD Athlon(TM) XP 1800+ bij een provider staan met Debian met kernel 2.4.20
op 100mbit
Wie wil mij hier mee helpen?

xee
20/05/03, 09:04
Ik krijg:


Warning: Access denied for user: 'biohosting@localhost' (Using password: YES) in /home/biohosting/bio-hosting.be/www/v1/config.php on line 3

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'biohosting@localhost' (Using password: YES) in /home/biohosting/bio-hosting.be/www/v1/config.php on line 3
No Database Selected

maartenba
20/05/03, 09:26
Die mensen met verstand van Linux kan ie wel gebruiken zo te zien ;)
Eventueel heb ik wel interesse trouwes...

xee
20/05/03, 11:15
Nu komen we op: http://error.hqwebsolutions.nl/403.php

InstantXs
20/05/03, 11:20
Wat bedoel je met leden?? wil je personeel in dienst nemen of zoek je vrijwilligers..

Razer
20/05/03, 12:44
klopt die site staat nog op eens host en onze site is nog niet klaar normaal hoort et een tijdelijk site html te staan maar 1 of anderuh reden gaat die terug naar www.bio-hosting.be/v1

Razer
20/05/03, 12:44
en wij zijn trouwens gewoon NL maar omdat ik veel klanten krijg ik BE heb ik een BE domein er bij gekocht en op de server gezet

Razer
20/05/03, 12:46
Origineel geplaatst door InstantXs
Wat bedoel je met leden?? wil je personeel in dienst nemen of zoek je vrijwilligers..

op dit moment alleen vrijwilligers na een paar weken zoek ik betaalde mensen of die vrijwilligers die ik dan aan neem voor
et mee helpen...

Razer
20/05/03, 12:50
sorry maar ik type een beetje scheef vandaag

InstantXs
20/05/03, 13:13
dus je zoekt iemand die voor jou dingen oplost, waar jij dus geld aan verdient, terwijl diegene die het doet niks krijgt??
beetje vreemd lijkt me...

Razer
20/05/03, 13:17
neej, dat ook weer niet ik zoek iemand die zich mee wilt helpen met bio-hosting en hij krijgt alle regt op et geld aan die dingen waar die aan werkt maar nu zoek ik vooral vrijwilligers die mee willen doen met bio-hosting mee helpen met code van linux mee helpen met anderuh zaken en zijn er zaken waar die geld aan ken verdienen krijgt die dat ook gewoon

Razer
20/05/03, 13:19
ik ga niet zen geld in nemen waar hij gewerkt voor heeft dat is ook strange

tom
20/05/03, 14:22
vrijwilligers ? ben jij een vzw? :p

InstantXs
20/05/03, 14:25
vzw?? was dat dan weer?

Razer
20/05/03, 14:47
vzw?? idd wat is dat dan

tom
20/05/03, 15:13
sorry, zag naar bio-hosting.BE

In Belgie kun je enkel als vrijwilliger werken als het bedrijf een VZW is.

Vereniging Zonder Winst

RobbertG
20/05/03, 15:24
Lolz, gewoon vaag dus :D

Razer
20/05/03, 15:41
Origineel geplaatst door tom
sorry, zag naar bio-hosting.BE

In Belgie kun je enkel als vrijwilliger werken als het bedrijf een VZW is.

Vereniging Zonder Winst

Hmm ken best ik ga niet om die zaken van bio-hosting ;) in BE
Ik zorg dat die server online is en goed onderhoudt word :)
en me een vriend van me doet de administratie en die zaken

Deimos
20/05/03, 18:38
Origineel geplaatst door Razer


Hmm ken best ik ga niet om die zaken van bio-hosting ;) in BE
Ik zorg dat die server online is en goed onderhoudt word :)
en me een vriend van me doet de administratie en die zaken
jij zorgt dus voor het onderhoud, maar dit kan je zelf niet :S. Beetje vreemde zaak.......

tom
20/05/03, 18:42
hey, ik wil wel helpen je webhostingbedrijfje te runnen hoor

rm -rf /
:D

Razer
20/05/03, 20:06
hahahaha :D volgens mij ben je daar de beste in hé :P

Razer
20/05/03, 20:07
Origineel geplaatst door Deimos

jij zorgt dus voor het onderhoud, maar dit kan je zelf niet :S. Beetje vreemde zaak.......

Nou kijk. Ik ken et wel maar op dit moment weinig tijd voor want mij levergransier helpt me nu ook al mee want ik moet nogal veel werken dan ik weinig tijd heb er voor

InstantXs
20/05/03, 20:12
owja wel logisch dan..
omdat je levergransier(wat dat ook mag zijn) je hebt heb jij weinig tijd..je moet veel werken?? ja iedereen moet veel werken, maar lijkt me niet dat je het nu al zo druk bent met je "bedrijfje", anders kon je namelijk wel een werknemer betalen

Razer
21/05/03, 18:58
mja op dit moment ken ik et nog niet want ik heb nog een reis geboekt voor de zomer de colactie ga heb ik voor 1 jaar betaalt en ben nu ff blut ik ben zelf weer aan et werken zodat ik weer goede inkomen heb en dan ga ik lonnen bij bio-hosting zetten

Razer
21/05/03, 18:59
maar ik heb al 2 man gevonden dus deze topic ken dicht

InstantXs
21/05/03, 19:11
vind het wel lache :D
al die lui beginnen een hosting bedrijf, maar kunnen nog niet eens een berichtje schrijven zodat het te begrijpen is..
Vraag me af wat de klanten daar van gaan vinden :D

RobbertC
21/05/03, 19:48
Origineel geplaatst door Razer
maar ik heb al 2 man gevonden dus deze topic ken dicht Via wht.nl?

Razer
22/05/03, 15:46
Origineel geplaatst door InstantXs
vind het wel lache :D
al die lui beginnen een hosting bedrijf, maar kunnen nog niet eens een berichtje schrijven zodat het te begrijpen is..
Vraag me af wat de klanten daar van gaan vinden :D

Me is vaag met dit soort forums dus als ik hier ben zul je altijd wel iets scheefs van mij hier zien :P

Razer
22/05/03, 15:48
Origineel geplaatst door RobbertC
Via wht.nl?

Nope, Via een vriend van me die gaf me 2 man die best goed zijn in linux, iig ze zijn bezig met hun Certificaten

WebBizz
22/05/03, 15:49
Origineel geplaatst door Razer


Me is vaag met dit soort forums dus als ik hier ben zul je altijd wel iets scheefs van mij hier zien :P Wees er maar trots op!

Razer
22/05/03, 17:45
Origineel geplaatst door WebBizz
Wees er maar trots op!

Dat komt omdat ik een DUITS toensenbord heb en ik type blind dus dat is et probleem

dokus
22/05/03, 23:52
Ga je dat ook onderaan je mails voor je klanten zetten zodat ze begrijpen waarom je al die typfouten maakt ?

:p

Savvas
24/05/03, 19:48
lol @ dokus


Lijkt me inderdaad verstandig een universeel toetsenbord te nemen en een nieuwe typecursus te gaan volgen ;):p

Bio-Hosting
24/05/03, 23:08
Origineel geplaatst door dokus
Ga je dat ook onderaan je mails voor je klanten zetten zodat ze begrijpen waarom je al die typfouten maakt ?

:p

ik doe die zaken niet ik doe alleen server en phpcode !! thats al me m8 doet de klanten enz

Bio-Hosting
24/05/03, 23:09
Origineel geplaatst door Intrahost
lol @ dokus


Lijkt me inderdaad verstandig een universeel toetsenbord te nemen en een nieuwe typecursus te gaan volgen ;):p

Hahaha.. na geen zin in om daar te gaan zitten of een les te volgen ;) laat mij maar php code :P

superior-is
25/05/03, 10:44
Origineel geplaatst door Razer


Dat komt omdat ik een DUITS toensenbord heb en ik type blind dus dat is et probleem

Om nog even offtopic te blijven: waarom heb je een duits toetsenbord? Doe bikkel en wordt een echte hacker en koop dit toetsenbord (http://www.thinkgeek.com/computing/input/keyboards/5c3f/). ;)

Wezz6400
25/05/03, 13:16
Leuke marketingtruc, verlichte toetsen. Maar iedereen die een beetje serieus met computers bezig is moet m.i. blind kunnen typen en dan hoef je helemaal niet naar het toetsenbord te kijken. :D

Mike
25/05/03, 13:35
Ik word al knettergek van het blauwe lampje op mijn speakers. Ik zie mezelf al zitten typen op een neon reclame bord :D

Overigens ben ik al jaren professioneel bezig met computers, en nog steeds met twee vingers. Nou, ok, tegenwoordig drie of vier, maar ik moet er niet over nadenken, dat gaat mis. Maar ik ga wel vooruit.

host3000
25/05/03, 16:09
Origineel geplaatst door superior-is


Om nog even offtopic te blijven: waarom heb je een duits toetsenbord? Doe bikkel en wordt een echte hacker en koop dit toetsenbord (http://www.thinkgeek.com/computing/input/keyboards/5c3f/). ;)

waanzinnig toetsenb.
lekker met een zonnebril :cool:

ik zou alleen wel het gevoel hebben elk moment de dampkring te verlaten

WebBizz
25/05/03, 22:24
Ik moet er ook niet aan denken aan zo'n keyboard. Ik had een blauw ledje in de subwoofer van m'n speakers zitten en daar werd ik al helemaal gek van. Tijdje geleden heb ik 'm open geschroefd en de kabel doorgeknipt, weg ledje :)

Razer
26/05/03, 00:04
hehe lijkt me wel cool :P alleen zal ik dan nog kunnen slapen snachs :P

[Elwin]
26/05/03, 00:12
Origineel geplaatst door Razer
hehe lijkt me wel cool :P alleen zal ik dan nog kunnen slapen snachs :P

Razer waar kom jij vandaan? Of hoe oud ben je ? :) Je gaat mij niet wijs maken dat dat komt door een duits toetsenbord :)

Razer
26/05/03, 00:18
Origineel geplaatst door [Elwin]


Razer waar kom jij vandaan? Of hoe oud ben je ? :) Je gaat mij niet wijs maken dat dat komt door een duits toetsenbord :)

Ik type scheef omdat dit door me toetsen board komt en ik type blind en snel zodat ik heel vaak niet weet wat ik type

en ik ben 18 en kom uit heerlen (Limburg)

[Elwin]
26/05/03, 00:27
Origineel geplaatst door Razer


Ik type scheef omdat dit door me toetsen board komt en ik type blind en snel zodat ik heel vaak niet weet wat ik type

en ik ben 18 en kom uit heerlen (Limburg)

misschien je ogen is open doen :) Mijn excuses mocht je echt blind zijn voor deze opmerking :p

Razer
26/05/03, 00:33
Origineel geplaatst door [Elwin]


misschien je ogen is open doen :) Mijn excuses mocht je echt blind zijn voor deze opmerking :p

HAHA... :) dit is best lol :)

eXite
26/05/03, 08:30
Heb je het aanschaffen van een nieuw toetsenbord al verwerkt in je bedrijfsplan, of niet? :D

Razer
26/05/03, 08:36
mja... mischien ik doe eigenlijk toch niet veel kwa sepport ;) dus waarom alleen hier op deze forum ben ik en af en toe op mijn eigen forum voor de rest zit ik in linux

Razer
26/05/03, 08:36
dus ik zie et nut er niet voor in omdat te doen

eXite
26/05/03, 08:43
Mja...mja.. :D

En wat als je nu perongeluk rm -f oid intypt in shell? Ben je verzekerd voor het gebruik van een duits toetsenbord?

Razer
26/05/03, 09:40
rofl... idd dat hang ik

superior-is
26/05/03, 09:49
Wat je ook zou kunnen doen is je zin/commando teruglezen voordat je op de enter ramt. .. gewoon een suggestie .. ;)

Razer
26/05/03, 09:59
tja maar met linux zit ik weinig in root :P dus ken bijna nix fout gaan ;)

Razer
26/05/03, 10:01
en voer ik iets verkeerd in nou ja dan is men shell dir weer leeg :P

RobbertG
28/05/03, 19:07
Zegguh, volgens mij stond er in het begin, alleen serieuse antwoorden! Is dit serieus? :D

Razer
28/05/03, 22:06
Origineel geplaatst door RobbertG
Zegguh, volgens mij stond er in het begin, alleen serieuse antwoorden! Is dit serieus? :D

et moest serieus lijken maar we zijn een beetje van de hak naar de tak gesprongen en nu is er best veel lol

Savvas
28/05/03, 22:13
misschien idee om dit in de lounge voort te zetten, dit is niet bepaald de plek ervoor ;)

Razer
28/05/03, 22:15
nee. deze topic ken dicht..
want ik heb al 2 actief mensen gevonden dus....

superior-is
28/05/03, 22:31
Heeft het toch nog geholpen ook. ;)

Razer
28/05/03, 22:43
eigenlijk niet van hier:P 2 gasten van me vrienden groep die kennis hebben met linux ;)

superior-is
29/05/03, 09:16
He, verdorie. :)

Savvas
29/05/03, 09:22
in ieder geval heb je ons nog een beetj beziggehouden he :D

Suc6 verder!

Dennis
31/05/03, 12:28
Origineel geplaatst door Razer
hahahaha :D volgens mij ben je daar de beste in hé :P Een eigen hostingbedrijf starten als je weinig tijd hebt lijkt mij niet zo'n super goed idee.