PDA

Bekijk Volledige Versie : Azera



Albert
18/05/03, 20:48
Hallo mensen,


Het bedrijf is nog niet "in de lucht" maar gaat vlug genoeg komen.

Ik heb al wat gewerkt aan een layout ,, het volgende is er uit gekomen...


http://www.azera.nl/voorbeeld

Wat vinden jullie er van ?

Gr.

Albert Struijk

xserve
18/05/03, 20:55
De bovenkant, die foto met je logo ziet er erg mooi uit maar de rest van de site vind ik er een beetje gek uitzien.
Ik zou die blauwe kleur een andere kleur voor nemen. en het rood een zachtere kleur.

Je bent op de goede weg volgens mij.

Shr3d
18/05/03, 21:40
De opzet is alla www.proserve.nl, de header en de navigatie zijn goed.

Alleen je hebt iets teveel rood gebruikt in de rest van de website, houd de lichtblauwe kleur aan en alles komt goed :)

WebBizz
19/05/03, 10:25
Meer een opzet alla www.zylon.nl, zelfs het plaatje van het gebouw is overgenomen. Resellertje misschien?

superior-is
19/05/03, 11:36
Het lijkt op Zylon met het kleurschema van IS.

JKW
19/05/03, 13:50
En ze zijn reseller van Citus, en niet van zylon zoals hierboven staat.

Dus mix van verschillende bedrijven iets door elkaar en je hebt een nieuwe site. :)

BlueLagoon
19/05/03, 15:26
Azera, is een jong, hardwerkend bedrijf.


Daar zou ik wat anders van maken, dat kunnen ze allemaal zeggen, wat.. de klant gaat er zelfs van uit dat je hard voor ze werkt :) Je moet je website denk ik openen met hetgeen jouw bedrijf toevoegd aan de huidige markt.

providerhulp
19/05/03, 17:10
Ik vind die rode kleur wel iets hebben, misschien zijn er wat te veel hostingsites blauw. Het mooiste aan de site vind ik de header. Voor de rest vind ik het niet erg overzichtelijk.

xserve
19/05/03, 17:24
Zitten jullie in het zelfde gebouw als zylon of is het gewoon een loos plaatje dat je 'geleent' hebt?

Shr3d
19/05/03, 17:58
Lijkt me sterk..als ze reseller zijn van Citus dan zitten ze in de US, rackshack

xserve
19/05/03, 19:02
Maar kan toch dat ze daar bedrijfsruimte binnen hebbe?

Clearhosting
19/05/03, 19:23
Wat is deel hosting ?

Andrew
19/05/03, 19:47
Origineel geplaatst door Shr3d
Lijkt me sterk..als ze reseller zijn van Citus dan zitten ze in de US, rackshack
Whois op azera.nl

Registrant:
Citus Internetdiensten
Hondelink 61
7482 KP HAAKSBERGEN
Netherlands

Administrative contact:
S Assink
+31 535726679
postmaster@citus.nl

Registrar:
Cueball Hosting
Donkerstraat 16
3511 KA UTRECHT
Netherlands

Domain nameservers:
ns1.citusweb.com 216.127.82.228
ns2.citusweb.com 216.127.82.229

Dus denk reseller van citus :)

Albert
19/05/03, 19:54
Beste allen ,,

Nee ,, ik heb MOMENTEEL een reseller account bij citus. voor een website van mij en wat vrieden/kennissen tegemoed te komen.

De domein azera.nl staat idd. op hun naam ,, dit word nog veranderd.

De site ,, staat kortom op een reseller account ,, in amerika ,, op de naam van een ander bedrijf en heeft helemaal niks te maken met het gene wat ik op ga richten. Het is alleen even een test account ,, om alles even reël te kunnen zien.

Betreft zylon ,, hier word ik potentieel klant van ,, dit plaatje heb ik tijdelijk "geleend" om een kleine indicatie te kunnen geven hoe het er uit gaat zien.


Gr.

Albert

Clearhosting
19/05/03, 19:56
Origineel geplaatst door Albert

Betreft zylon ,, hier word ik potentieel klant van ,, dit plaatje heb ik tijdelijk "geleend" om een kleine indicatie te kunnen geven hoe het er uit gaat zien.


Dan nog mag het niet dat "lenen" is trouwens ook nog een lelijk plaatje

xserve
19/05/03, 20:59
Origineel geplaatst door Clearhosting
Wat is deel hosting ?

Bedoelt hij daar misschien mee shared hosting op zijn half Nederlands? Want hosting is dan als nog niet een Nederlands woord toch?

WebBizz
19/05/03, 21:06
Wilde je zeggen dat "Want hosting is dan als nog niet een Nederlands woord toch?" een goede Nederlandse zin is dan?

Maar om even on topic te gaan: Albert,, je website lijkt erg veel op die van Zylon,, en ik heb altijd geleerd om maar een komma te plaatsen achter elkaar,, want twee staat zo vreemd,, vind je niet? ;)

®on
19/05/03, 22:30
Origineel geplaatst door Clearhosting


Dan nog mag het niet dat "lenen" is trouwens ook nog een lelijk plaatje
Waarom niet? Hij kan het gevraagd hebben aan hen en dan lijkt het me dat het wel mag.

Albert
19/05/03, 23:56
Hi,

De buttons zijn nog niet helemaal goed ,, moet ook nog wat bij komen , lever ook een ontwerp en onderhoudings dienst... Dus moet nog wat puntjes op de i zetten ,, maar ging me er om of de layout gezien kan worden ,, niet dat de klanten er een stuip trekkingen van krijgen ,, waardoor ze rechts boven het scherm eindigen met hun cursor ;)...

Overigens dat de site op die van zylon lijkt vind ik erg frappant en enigzins jammer... Ik heb absoluut niet over genomen ,, maar misschien komt het door dat er de zelfde plaatjes op staan? Dat data center plaatje, apache, mysql, php ¿¿

Zal er morgen eens wat anders op zetten ,, misschien krijgt het dan al een iets wat andere uitstraling ..


Gr.

Alb

BlkRaven
23/05/03, 05:11
Origineel geplaatst door Clearhosting


Dan nog mag het niet dat "lenen" is trouwens ook nog een lelijk plaatje

Mooie site heb jezelf, die foto's in de header zijn die van jezelf?
ook 'geleend' mischien?

Laten we toch alsjeblieft ophouden met dat flauwe gedoe.....

Matti
23/05/03, 16:32
Origineel geplaatst door Clearhosting


Dan nog mag het niet dat "lenen" is trouwens ook nog een lelijk plaatje

Zolang die maar niet zo lang laad als jou site ;)

Albert
23/05/03, 17:49
Jullie zijn.... relatief irritant? Jullie reageren op allemaal inrelevante zaken.

Gr.

Alb