PDA

Bekijk Volledige Versie : InstantXS



InstantXs
17/05/03, 16:58
http://www.instantxs.nl/beta/

Graag jullie reacties op het ontwerp. De beelden zijn niet echt geweldig, dit worden nog andere.. Het is tevens de bedoeling dat deze foto's roteren.. dus onder elke knop een andere foto..

MacLeod
17/05/03, 17:20
Yo,

Ziet er goed en overzichtelijk uit, makelijk menu, en vormgeving is niet verkeerd.

De server cabinet's op de foto's komen mij bekend voor, ik heb er al een paar versjouwd voor derden en zijn live ook erg mooi van vormgeving. Ik wil er ook graag 1 thuis hebben staan! haha.

PS:de foto's kunnen roteren middels jouw optie "volgende" :D

Savvas
17/05/03, 18:29
hmm layout ziet er niet slecht uit, ik raad je echter aan de bovenkant flink bij te werken want het was werkelijk het eerste wat mij opviel, dat het zo leeg is daarboven.

Website komt verder professioneel over en als hostingzoekend(voorbeeld) iemand zou ik toch wel even bij de website stil staan omdat je het goed brengt vind ik, niet al te lange verhalen, kort maar goed zodat mensen ook blijven hangen om verdere informatie op te zoeken,
past allemaal goed bij je ontwerp ook, klasse werk! Ga zo door!!!

Andrew
17/05/03, 19:07
Ja heb er eigenlijk maar weinig aan toe te voegen, het ziet er allemaal heel goed uit!

®on
17/05/03, 21:08
Mooi vormgegeven site, zeker qua kleuren!
wat me wel erg stoorde: de mengelmoes aan taalgebruik Engels/Nederlands.

News<--->laatste nieuws als voorbeeld.
Ik zou persoonlijk voor 1 taal kiezen.

Shr3d
17/05/03, 21:35
Hartstikke mooie website!

Niet veel op aan te merken, alleen de tekst "internet services" in het logo is vrij onduidelijk.

InstantXs
17/05/03, 21:51
Origineel geplaatst door Shr3d

Niet veel op aan te merken, alleen de tekst "internet services" in het logo is vrij onduidelijk.

Klopt, hier komt nog een andere versie van, die wel leesbaar is :)

Shr3d
17/05/03, 23:18
Origineel geplaatst door InstantXs


Klopt, hier komt nog een andere versie van, die wel leesbaar is :)
Dan ben ik hartstikke tevreden :)

PlugInInfo
19/05/03, 20:06
[flauwe mode/] Ik hoop dat die achtbaan niet staat voor jullie service. :D [/flauwe mode]

Hij ziet er goed uit, alleen de witte leters op de lichtblauwe ondergrond vind ik moeilijk om te lezen.

InstantXs
19/05/03, 20:09
wil je geen snelle service dan?? want achtbanen zijn meestal toch wel errug snel :p
En welke bocht de klant ook op gaat, wij ontsporen niet :p

alpenszene
19/05/03, 20:53
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/905881.stm

InstantXs
19/05/03, 21:34
ik zeg ook niet dat achtbanen nooit ontsporen :p

Clearhosting
19/05/03, 21:43
Ik zou de site fulsscreen laten laden aangezien de meeste mensen toch als eerste hem in fullscreen zetten.

Voor de rest ziet het er puik uit.

Deimos
19/05/03, 22:15
Doe dat juist niet Xander ik en vele anderen vinden het extreem irritant als een site mij gaat opdringen om de site op een bepaalde manier moet laden. Met als gevolg dat Internet Explorer mijn opgegeven "standaarden" kwijt is.

InstantXs
19/05/03, 22:41
ja wees maar niet bang hoor, ik heb zelf ook een hekel aan zulk soort sites...

SVL
02/06/03, 00:09
Ik vind het een erg professioneel vormgegeven site, maar ik heb wel een puntje van kritiek.
Ik vind namelijk de positionering / hierarchie van de menu's niet helemaal logisch. M'n aandacht wordt meteen getrokken naar het witte menu, dan naar het laatste nieuws en dan pas naar het blauwe deel, terwijl dat juist het belangrijkste is.

salunet
02/06/03, 14:51
ik zou de rollovers van het menu een donkerdere kleur geven. Het valt nu wanneer je erover heen gaat bijna niet op.

MrGlass
02/06/03, 17:45
De site ziet er erg goed uit... :W:

Het enigste dat ik mis zijn de standaard prijzen... (Daar is 90% van de bezoekers waarschijnlijk naar op zoek... )