PDA

Bekijk Volledige Versie : Domeinnamen voor Euro 8,95



mikajo
15/05/03, 14:41
Mikajo biedt (startende)hostingbedrijven domeinnamen aan voor Euro 8,95 exclusief BTW.

Voordelen:

- je hoeft niet lid te worden van Enom of SIDN
- domeinnamen worden binnen een uur geregistreerd/verhuisd
- bij .com / .net / .org domeinnamen zelf DNS en gegevens wijzigen
- gratis onbeperkt nameservers wijzigen (via email)

Momenteel kunnen wij de volgende domeinnamen aanbieden voor Eur 8,95 per jaar:

- .nl
- .com
- .net
- .org
- .info
- .us
- .biz
- .co.uk
- .org.uk

Wil je domeinnamen verhuizen, dan zijn de kosten gelijk aan die van opnieuw registreren.

Enige voorwaarde: doordat wij de domeinnamen tegen kostprijs aanbieden vragen wij om facturen voor domeinnamen binnen de 30 dagen te voldoen. Indien er meerdere malen na 30 dagen betaald wordt vervalt de mogelijkheid om domeinnamen te registreren.

Als je interesse hebt kun je ons emailen op domreg@mikajo.nl

Groetjes,

Lorenzo
15/05/03, 15:22
Is deze aanbieding alleen geldig voor hosting bedrijven?

mikajo
15/05/03, 15:28
Ja, de aanbieding is alleen geldig voor bedrijven.
Reden hiervoor is dat het bedrijf de eerste contactpersoon is voor zijn/haar klanten en bedrijven meer frequent domeinnamen registreren.

Een domeinregistratie voor particulieren kost Eur 15,00 per jaar,

of Eur 25,00 per jaar met 10Mb webhosting en 500Mb dataverkeer.

* prijzen zijn inclusief BTW *

groet,

John.

RobbertC
15/05/03, 15:29
doordat wij de domeinnamen tegen kostprijs aanbiedenLeg dat eens uit, het lijkt me wel handig als je winst maakt?

mikajo
15/05/03, 15:37
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
doordat wij de domeinnamen tegen kostprijs aanbieden
--------------------------------------------------------------------------------
Leg dat eens uit, het lijkt me wel handig als je winst maakt?
--------------------------------------------------------------------------------

We hoeven geen winst te maken op domeinnamen. Domeinregistratie maakt het slechts mogelijk om ook andere diensten aan te kunnen bieden gekoppeld aan de domeinnaam.

groet,
John.

RayManZ
15/05/03, 16:27
hey maar dat is een leuk aanbod :)

maar hoe zit het met de registrant? Kan ik overal mijn eigen bedrijfsnaam invullen? Of zie je die van jullie ook ergens in de Whois?

Andrew
15/05/03, 16:51
Natuurlijk die van hun :P

mikajo
15/05/03, 17:09
:: maar hoe zit het met de registrant? Kan ik overal mijn eigen bedrijfsnaam invullen? Of zie je die van jullie ook ergens in de Whois?

Wij zijn geen gewone deelnemer van ENOM (voor .com, .net, .org) maar we zijn Platinum Partner.
Als je een Whois opvraag doet voor een .com, .net, .org domeinnaam, dan is het mogelijk dat je in plaats van Network Solutions of Enom de naam Mika-Media ziet staan als main Registrar.

Bij .nl domeinnamen zie je ons natuurlijk staan bij een whois opvraag als Registrar / Deelnemer.

groet,

John.

RayManZ
15/05/03, 17:18
ik ben wel geintresseerd :)

Msn? Email? or whatever?

mikajo
15/05/03, 17:21
:: Msn?

support@mikajo.nl

::Email?

support@mikajo.nl

::Telefoon

0800-6452375

RayManZ
15/05/03, 17:42
ok bedankt :)

Domenico
15/05/03, 18:54
Niet zo slim om te doen want je kan beter totale controle over je domeinen hebben wat in dit geval dus niet zo is.

Savvas
15/05/03, 18:59
die optie heb ik bij domenico nu wel:D

maar inderdaad kwa prijzen een mooi aanbod!! Ik snap alleen niet hoe sommige die .nl domeinen zo goedkoop kunnen verkopen sinds ik geloof te lezen op SIDN dat het voor leden €8.6 per jaar ofzo kost per jaar per domein, dan nog te bedenken dat ze die €150 lidmaatschap per kwartaal hebben, hoe zit dat toch?????

mikajo
15/05/03, 19:07
:: die optie heb ik bij domenico nu wel

wat voor optie?
eigen gegevens bij een domeinnaam?
bij .com, .net en .org etc kan dat wel, maar niet bij .nl

Als reseller van eNom kun je wel je bedrijfsgegevens meesturen, maar de whois opvraag toont eNom als registrar.

:: maar inderdaad kwa prijzen een mooi aanbod!! Ik snap alleen niet hoe sommige die .nl domeinen zo goedkoop kunnen verkopen sinds ik geloof te lezen op SIDN dat het voor leden €8.6 per jaar ofzo kost per jaar per domein, dan nog te bedenken dat ze die €150 lidmaatschap per kwartaal hebben, hoe zit dat toch?????

geen Eur 8,60 per jaar. Dat is alleen voor het 1ste jaar.

groet,

mikajo
15/05/03, 19:08
:: Niet zo slim om te doen want je kan beter totale controle over je domeinen hebben wat in dit geval dus niet zo is.

Wat bedoel je hiermee?

Savvas
15/05/03, 19:16
dat is wat raymond zei, daar reageerde ik op dat ik dat bij domenico wel heb, kan inloggen op enom.com en krijg gewoon van alles overzicht:

- balans
- hoeveelheid domeinen
- dns

al het benodigde heb ik er wel denk ik zo.

PS het eerste jaar ja, maar ik denk niet dat veel mensen doorgaan na het eerste jaar, alleen de echt bedrijven, voor particulieren maak je dan verlies lijkt mij toch???

mikajo
15/05/03, 19:25
:: dat is wat raymond zei, daar reageerde ik op dat ik dat bij domenico wel heb, kan inloggen op enom.com en krijg gewoon van alles overzicht:

Ja, dat snap ik. Maar je moet dan wel $100 inleggen.
Je hebt dan een subaccount van een reseller.
Dat is ook niet wat wij aanbieden. Wij bieden alleen een fixed price voor domeinnamen.

:: PS het eerste jaar ja, maar ik denk niet dat veel mensen doorgaan na het eerste jaar, alleen de echt bedrijven, voor particulieren maak je dan verlies lijkt mij toch???

Dat bedoelde ik eigenlijk niet.
Een .nl domeinnaam kost het eerste jaar 8,60
Domeinregistratie: 2,00
Per kwartaal : 1,65

Het jaar erna betaal je dus maar ongeveer 6,60.

De deelnemersbedragen zijn vrij hoog, maar te verwaarlozen met ons aantal domeinnamen. een paar cent per domeinnaam per kwartaal.

groet,

Savvas
15/05/03, 20:11
ik heb inderdaad een soort van sub account maar als ik een domein registreer krijg ik als registrar mijn eigen gegevens..

Die $100 inleg vind ik opzich wel handig, gewoon registreren totdat het op is en weer bijvullen, werkt goed naar mijn idee.

En met die .nl domeinen, als je een grote klandizie heb is dat denk ik goed te realiseren ja.

Deimos
15/05/03, 20:13
Snap om eerlijk te zijn niet waarom je dit tegen dit tarief aanbiedt. Je maakt zelf geen winst het eerste jaar. Dat is toch niet slim, :S. Een bedrijf dat domeinen aanbiedt met verlies, waarbij wel hele systemen zijn geschreven voor de domeinregistraties.

Hebben jullie verder geen administratiekosten e.d.? Versturen jullie facturen gratis via de TPG. Vind dit wel zeer merkwaardig. Maar ieder zijn strategie zullen we maar zeggen :D. Succes ;)

mikajo
15/05/03, 20:37
:: Je maakt zelf geen winst het eerste jaar. Dat is toch niet slim,

Winst op .nl domeinnamen? die paar euro die je ermee kan verdienen per domeinnaam? Voor ons is het niet de bedoeling om winst met domeinnamen te maken.

:: S. Een bedrijf dat domeinen aanbiedt met verlies, waarbij wel hele systemen zijn geschreven voor de domeinregistraties.

Waarom heeft iedereen het over verlies?
Moet heel wat gebeuren om nog verlies te draaien :)

:: Hebben jullie verder geen administratiekosten e.d.?
Domeinregistratie is misschien 2% van de arbeid
Een domeinnaam registreren doe je binnen een minuut.

:: Succes
Dank!

* ook iedereen bedankt voor de aanmeldingen ! *