PDA

Bekijk Volledige Versie : Internet Media B.V / Start.nu Discount Store



Lorenzo
14/05/03, 20:52
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een kost-effectieve .NL domein-registrar als Particulier. Tot nu toe registreer ik al mijn domeinen bij NXS internet, omdat dit op langer termijn goedkoper is/lijkt (1e jaar = 12 Euro + 12 Euro setup, daarna gewoon 12 Euro p/j).

Bij het checken van de whois van een aantal hosting bedrijven, zie ik dat zij registreren op naam van Internet-Media B.V. Domein registreren via dit bedrijf wordt gedaan op http://www.start.nu/

Heeft iemand ervaring hiermee? Zelf vind ik domeinen registreren via een wholesale-site wel een beetje vaag...

Suggesties/reacties meer dan welkom!

Thnx!
Lorenzo

cridea
15/05/03, 11:46
Ik ken een bedrijf dat prijzen biedt à 14 euro per jaar, geen setupkosten en mogelijkheid te groeien tot 15% resellerkorting bij grote aantallen (=11,90 per jaar)

Wij registreerden hier onze domeinen toen een SIDN acount nog niet lucratief was (inmiddels wel).

Mail me even op nils @ blueyellow.nl als je interesse hebt hierin.

MacLeod
15/05/03, 12:41
Origineel geplaatst door Lorenzo
Internet-Media B.V. Domein registreren via dit bedrijf wordt gedaan op http://www.start.nu/

Heeft iemand ervaring hiermee? Zelf vind ik domeinen registreren via een wholesale-site wel een beetje vaag...

Yo,

Ik heb er al 5 via hun geregistreerd en zonder problemen!

Lorenzo
15/05/03, 13:19
MOD EDIT: Niet uitnodigen tot emailen! lees de regels...

Macleod, moet je eerst betalen voordat ze je domein registreren? En zijn ze snel?

MacLeod
15/05/03, 13:38
Origineel geplaatst door Lorenzo
Macleod, moet je eerst betalen voordat ze je domein registreren? En zijn ze snel?

1 Gratis inloggen.
2 kijken of tie beschikbaar is.
3 beslissen welke optie je wilt en je gegevens invullen.
4 opdracht versturen.
5 je ontvangt een email met de gegevens en betalingscode.
6 betaal je rekening.(ik doe dat met RABOX)
7 download het contract en vul deze in en verstuur het per fax.
8 stuur het contract ook ff per post op, doe ik meestal.
9 bevestig per email dat je betaald hebt en de gegevens hebt gefaxed en verstuurd.
10 binnen 24 /48 uur waren mijn domeinen ""online" maar..........!

maar als je je domeinnaam intypt, verschijnt dus de start.nu shop, totdat je besluit, om je domein naar elders te verhuizen/redirecten.

kijk maar naar de tijdelijke oplossing van mij mbt www.repeater.nl (http://www.repeater.nl) deze domeinnaam is tijdelijk ff naar een andere domein directed.
Welliswaar kan ik em elders goedkoper oid registreren, maar voor nu vindt ik dit de beste oplossing.

Lorenzo
15/05/03, 14:43
Leon, ik had ergens gelezen dat je alleen als klant van jou die prijzen krijgt of anders moet je eerst 50 Euro neertellen... dat vind ik persoonlijk niet zo een goed plan..

Ik zie ook geen bestel formulier op de site...

WebBizz
15/05/03, 15:23
MoD: FF verhuizen naar aanbiedingen/gevraagd forum aangezien er hier aanbiedingen worden gedaan

RobbertC
15/05/03, 15:38
Origineel geplaatst door WebBizz
MoD: FF verhuizen naar aanbiedingen/gevraagd forum aangezien er hier aanbiedingen worden gedaan Het topic blijft hier staan. Alle aanbiedingen heb ik verwijderd.

Lorenzo
15/05/03, 15:57
Huh?

"MOD EDIT: Niet uitnodigen tot emailen! lees de regels..."

Ik heb helemaal niemand uitgenodigd, ik zei alleen dat hij een email heeft ontvangen... :s

In iedergeval mogen aanbiedingen WEL naar mij gemailed worden...

Domenico
15/05/03, 16:39
Origineel geplaatst door Lorenzo
Huh?

"MOD EDIT: Niet uitnodigen tot emailen! lees de regels..."

Ik heb helemaal niemand uitgenodigd, ik zei alleen dat hij een email heeft ontvangen... :s

In iedergeval mogen aanbiedingen WEL naar mij gemailed worden...

Uit de regels:
6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

Lijkt me duidelijk. :)

Lorenzo
15/05/03, 16:47
hmz, ja ok.. maar ik ben toch de topic starter en "byh" zei dat ik hem moest mailen voor meer info, dus mijn antwoord daarop was gewoon van "je hebt een mail van me ontvangen".

Als ik een hostingbedrijf zou zijn en tegen de topic-starter zou zeggen dat hij z'n mail moest checken... ja dan zie ik daar wel spam in...

anywayzz.. nevermind.. :)

cridea
15/05/03, 17:17
Lorenzo:

Even ter info, het bedrijf waar ik je over mailde levert op rekening.

Bestellen gaat heel eenvoudig: Contractje faxen of mailen en hij wordt binnen 24 uur geregt.

Clearhosting
16/05/03, 02:57
Over start.nu ben ik niet te spreken uit persoonlijke ervaring.

Mijn domein is ook nu geregistreerd bij start.nu om veranderingen door te voeren duurt dagen een antwoord op een simpele vraag minimaal 2 dagen.

Ik ga nu waarschijnlijk (na 2 maanden) een domeinverhuizing aanvragen aangezien ik hier helemaal gek van wordt.

Maar de prijs is prima <> kwaliteit is bagger

Over de snelheid was ik wel aardig te spreken hoewel ik wel eerst een emailtje moest sturen omte vertellen dat het geld wel al bij mij was afgeschreven. (ze claimden niks ontvangen te hebben)

Lorenzo
16/05/03, 03:02
Ok thnx, hier heb ik wat aan. Ik vond hun manier van werken al een beetje vaag..

Waar registreer je jouw domeinen nu? Ik zie nl. dat je ook .nl domeinen aanbied maar geen SIDN lid ben...

Savvas
16/05/03, 08:06
Ik raad jullie allen Zylon Internet Services aan, ik ben daar reseller van en zij leveren .nl domeinen voor slechts €9 per jaar ex. btw, deze actie verloopt in september maar de resellers mogen als het goed is doorgaan voor die prijs. Ik ben goed te spreken over hun services en ze doen nooit moeilijk dus voor wie een goede reseller zoekt:

www.zylon.net

ik denk dat je in elk geval voordeliger uit ben dan een SIDN registratie, afgezien dat je dan niet als registrar komt te staan...

Lorenzo
16/05/03, 12:02
Ik zat net ook naar Zylon te kijken. Kosten voor domeinnamen zien er goed uit moet ik zeggen...

host3000
16/05/03, 14:52
ik ben ook eens aan het rondkijken om één reg kanaal te krijgen. meestal is één ext. erg goedkoop en de rest net ff duurder. allemaal krijgen ze op een of ander manier toch wel hun marge.

aan de ene kant wil ik het liefst één kanaal, anders blijf je zoeken, wachtwoorden onthouden enz enz. maar ik denk dat je dan gewoon moet accepteren dat je niet altijd het goedkoopste hebt

salunet
02/06/03, 15:32
Ik registreer domeinnamen het eerste jaar voor 12 euro. Het tweede jaar kost 10 euro. Voor verdere prijzen etc verwijs ik je door naar www.saluhosting.nl, er zijn ook binnenkort reseller- en hostingpartneropties. Als je hier interesse in hebt kan je mailen naar info@saluhosting.nl

WebBizz
02/06/03, 15:35
- Reclame in forum waar je je eigen spul niet mag aanbieden
- Uitnodigen tot emailen

Regeltjes lezen!!

salunet
02/06/03, 15:37
Sorry,

Zal het niet meer doen. Maar ze komen er anders toch wel achter via je profiel of www

WebBizz
02/06/03, 15:39
Idd, ik heb die regeltjes ook niet bedacht, ik wijs je er alleen ff op :p

Deimos
02/06/03, 16:43
Zoals gezegt niet toegestaan, daarom bij deze 5 strafpunten (moet immers strikt blijven).

Domenico
03/06/03, 03:25
Origineel geplaatst door salunet
Sorry,

Zal het niet meer doen. Maar ze komen er anders toch wel achter via je profiel of www

Precies en daarom deze regels. Als er iemand interresse heeft dan weten ze je heel makkelijk te vinden dus is het uitnodigen tot contact volstrekt overbodig.