PDA

Bekijk Volledige Versie : Iets waarvan ik niet weet wat het is



bin_jackson
13/05/03, 14:28
Mijn vader nam laatst van zijn werk een kast mee. Volgens mij is het voor in een server. Het is zo'n ding voor in een server kast. (ik denk 19 inch)

Er staat op: NKF mc03

En een status lampje en een power switch. Aan de achterkant 3 sleuven genaamd: slot 1, 2 en 3. Je ziet ook van die connectors. Van die soort ide connectors alleen dan groter. Ook zit er een stroom aansluiting aan de achterkant en er zit een fan aan de onderkant.

Ik heb echt geen flauw idee wat het is en wat je er mee kan. Weten jullie dat mischien?

Deimos
13/05/03, 15:09
Als je een foto kan plaatsen zal het gissen iets makkelijker worden. Nu is het namelijk heel erg moeilijk om er over te oordelen.

bin_jackson
13/05/03, 15:13
Ik zal zo wel effe met de 7650 van mijn broer een paar pics maken ;)

babak
17/05/03, 18:07
En een status lampje en een power switch. Aan de achterkant 3 sleuven genaamd: slot 1, 2 en 3. Je ziet ook van die connectors. Van die soort ide connectors alleen dan groter. Ook zit er een stroom aansluiting aan de achterkant en er zit een fan aan de onderkant.

lijkt mij een server met ruimte voor 3 HDD's.

maar goed, een foto is zeker handig.

Aart Rietveld
16/05/04, 23:11
Een MC03 is een voedingsrek voor apparatuur voor data-, video- en audio-communicatie.

Het gaat dan met name om transmissieapparatuur voor glasvezelnetwerken, Centrale Antennes Installaties en videobewaking.