PDA

Bekijk Volledige Versie : HELM control panel



amnesiac
13/05/03, 13:19
Hallo,

is er iemand bekend met het helm control pannel, ik ben even alle mogenlijkehden aan het uitzoeken voor mijn komende nieuwe server en helm is niet duur ($ 300 voor een server met unlimited domains). maar heeft iemand ervaring met dit paneel?

de link naar de site is http://www.webhostautomation.com

m.v.g
Tjerk

Domenico
13/05/03, 14:06
Ik weet hier verder weinig over maar ik heb het net eens bekeken en het ziet er naar mijn mening veelbelovend uit. Ik denk dan ook dat je met dit CP wel eens veel klanten zou kunnen winnen.

Deimos
13/05/03, 14:08
Denk niet dat er veel NL hosts zijn met ervaring. Temeer omdat het Control Panel enkel draait op windows 2000 server edition. Wellicht dat je op www.webhostingtalk.com er meer informatie over kan vinden.

cfhosting
28/03/04, 16:30
Ik heb veel contact met de developers van dit product en help ze vooral met coldfusion gerelateerde vragen samen met "SATACHI". Op dit moment zijn ze druk bezig het complete systeem te vernieuwen naar V4:W: (Op dit moment zitten ze op V3.18... ongeveer) V4:W: wordt veel belovend omdat het systeem muly tier kan worden gemaakt.

Op dit moment heb je 3 tiers namelijk ADMIN, RESELLER, END USER. Met V4:W: is het mogelijk resellers resellers te laten hebben en die kunnen (als u dat wilt) ook weer resellers bevatten.. En natuurlijk komen er nog VEEL EN VEEL meer opties en verbeteringen in V4 :W:


Het ondersteunt genoeg webtalen dus dit is zeker interessant voor WINDOWS hosting companies...

Binnenkort komen er ook 1 of 2 resellers in NL voor de Nederlandse markt...

Mocht je vragen hebben kun je me altijd ff een PM of een mailtje sturen!