PDA

Bekijk Volledige Versie : Reacties verwijderd?



®on
12/05/03, 09:58
Waarom zijn in dit draadje (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=25166) de reacties op de topicstarter verwijderd?

WebBizz
12/05/03, 10:09
Omdat het geen inhoudelijke reacties zijn op de aanbieding. Je post voegt derhalve niets toe.

®on
12/05/03, 13:29
Ahum? Hoezo niets toevoegend?
Volgens mij gaf ik je een tip om problemen te voorkomen. Offtopic merkte ik iets over je site op ;) (daarom zal het ook wel verwijderd zijn)


Edit: al of niet inhoudelijk, in de huisregels staat nergens dat een reactie op een advertentie inhoudelijk moet zijn.

Domenico
12/05/03, 13:55
Kan iemand mij vertellen waar dit over gaat?

tom
12/05/03, 16:35
misschien dat headout de link nog eens kan posten, dan snap je het :p

WebBizz
12/05/03, 16:46
Domenico is vanochtend door mij op de hoogte gebracht en weet dus waar het over gaat.

Domenico
12/05/03, 16:48
Het is me al duidelijk dus laat het maar rusten allemaal en gewoon weer ontopic graag.

®on
12/05/03, 19:09
Origineel geplaatst door Domenico
Het is me al duidelijk dus laat het maar rusten allemaal en gewoon weer ontopic graag.
Dus ontopic: waarom zijn die reacties daar verwijderd?

Beetje vaag allemaal, ik gaf bij mijn weten een tip over zijn voorwaarden op zijn site. Daarnaast heb ik beginnend met de woorden [offtopic] Webbizz gewezen op het bestaan van de makers van zijn site, en dat het niet netjes is om het copyright niet te vermelden.

Deimos
12/05/03, 19:18
Het is de bedoeling om ontopic te reageren. Het is hier geen huiskamer. Wil je reageren in de vorm van "leuke aanbieding" of van "wat heb je hier aan"stuur de aanbieder dan een PM / email. Zulke reacties voegen niets toe aan de thread zelf. Het enige wat deze doen is ze vervuilen.

WIl je toch graag op die manier reageren op zo'n thread. Dan raad ik je aan om een topic te openen in de lounge.

Savvas
12/05/03, 20:00
dat gaat altijd zo, tenminste dat merk ik, in elk topic word er gereageerd met iets dat niets toevoegt aan het topic, als jullie alles willen verwijderen ben je wel even bezig bovendien word het nogal saai denk ik......maar dat is mijn mening, ben benieuwd hoe andere erover denken

EDIT:

en dat het niets toevoegt is denk ik niet helemaal waar, mensen die op zoek zijn naar iets die kijken toch naar hoe andere reageren onder andere maakt vaak de eerste indruk op een aanbieding ook gelijk

Deimos
12/05/03, 20:24
Introhost, klopt. Echter reacties als mooie site, leuke aanbieding, dit bieden wij ook aan. Endergelijke zijn naar mijn mening overbodig. Maar zal dit overleggen met de andere Mods.

®on
12/05/03, 21:06
Origineel geplaatst door Deimos
Introhost, klopt. Echter reacties als mooie site, leuke aanbieding, dit bieden wij ook aan. Endergelijke zijn naar mijn mening overbodig.
Dit ben ik volledig met je eens!

Blijft dus staan dat mijn reactie onterecht werd verwijderd, want nogmaals: ik heb Webbizz een tip gegeven over zijn voorwaarden. De tip had betrekking op zijn aanbieding (4 maanden gratis hosting) en dit zinnetje:

De minimale contractduur voor alle WebBizz webhostingpakketten is slechts drie maanden.
Ik wees hem erop dat dit problemen zou kunnen geven. Is dus geen reactie die niets toevoegt.

Waar ik hem verder op wees: Webbizz (http://www.webbizz.nl/) en het origineel (http://freesitetemplates.com/html/businessblues/).
Disclaimer webbizz.nl:

De volledige inhoud van deze site valt onder het auteursrecht van WebBizz Internet
En dit laatste zal webbizz niet zo leuk gevonden hebben, en geklaagd hebben bij een mod, die vervolgens de reacties verwijderd heeft.

Leuk, :mad:

®on
14/05/03, 00:51
Geen uitleg? Bevriend modje die het commentaar op webbizz niet zo leuk vond?

Beetje rare gang van zaken hier.

[Elwin]
14/05/03, 00:53
sssst. Er slapen mensen ja :)

Domenico
14/05/03, 01:01
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik ga dit topic sluiten en het morgen even uitzoeken.

Headout, als je mij even een PM met uitleg wil sturen graag zodat ik er iets mee kan gaan doen.

Deimos
14/05/03, 01:59
Wat voor uitleg wens je? Zaken zoals deze hebben niets met het onderwerp te maken zoals ik reeds eerder heb gemeldt. Zulke zaken kunnen per PB / email of hoe dan ook.

Verder heb ik al een aantal hevige discussies gehad met Webbizz dus of ik zo bevriend ben ;) ? Hij heeft immers ook spampunten van mij mogen ontvangen.