PDA

Bekijk Volledige Versie : [1U server] websites voor server gezocht (nieuw)



Geert Booster
11/05/03, 23:16
Ik zoek eigenlijk wat websites van bedrijven die nieuwe 1U servers verkopen. Ik kan op dit moment nog niet over een KvK beschikken en me dus niet inschrijven bij veel groothandels.

Zijn er goede sites voor particulieren of bedrijven die de prijzen laten zien zonder dat ik me inschrijf bij hun?

Als alles goed gaat ben ik binnenkort wel KvK lid, maar ik ben nu al op zoek naar een server..

Deimos
11/05/03, 23:39
Denk dat dit lastig zal worden. Dit omdat de groothandels alleen leveren aan bepaalde sectoren in de markt. Daarom willen ze de prijs liever ook niet bekend maken bij het buitenpubliek.

Verder bent u opzoek naar een kant en klare server of een zelfbouw machine??

Geert Booster
11/05/03, 23:43
Kant en klaar, maargoed zijn er wel bedrijven die aan particulieren verkopen? Deze zijn natuurlijk duurder, dus ik zal maar even de KvK af moeten wachten denk ik..

[Elwin]
12/05/03, 00:05
Origineel geplaatst door Geert Booster
Kant en klaar, maargoed zijn er wel bedrijven die aan particulieren verkopen? Deze zijn natuurlijk duurder, dus ik zal maar even de KvK af moeten wachten denk ik..

Naar wat voor een server ben je dan op zoek? Welke specs?

thomas
12/05/03, 02:46
dell zal dat wel doen denkik, bv http://www.euro.dell.com/countries/nl/nld/bsd/products/model_pedge_pedge_350.htm, druk ff op Configure & Buy en dan kan je doen wat je wilt ;)
Bij adata kan je ook HP proliant servertjes in elkaar steken en zo bestellen + progress doet het ook (1U weet ik niet zo).

Keuze genoeg :)