PDA

Bekijk Volledige Versie : Samenwerkingsverbanden?



MacLeod
11/05/03, 22:49
Yo,

Ik vraag me af of de in dit forum aangesloten leden, die hosting /etc aanbieden, op de een of andere manier een samenwerkings verband hebben of wensen, om zodoende kortingen te bedingen bij de "big companys", om bijv. 1 gezamelijke private room te huren, voorzien van de eigen cabinet's.

Lijkt me een goed alternatief, kosten delen en wel zelfstandig opereren, maar evt gebruik maken van de aanwezige kennis.

E.e.a is volgens mij te realiseren in een cooperatie (samenwerkingsverband) tussen de evt. geinteresseerden.

xserve
12/05/03, 18:15
Ik ben nu samen met een vriend (die ook hosting wil doen) op zoek naar een reseller account. Dan delen we de kosten en kunnen toch allebei erg klein beginnen.
Ik weet niet op wat voor een samenwerking jij loopt te doelen een suite is erg prijzig.

MacLeod
12/05/03, 19:15
Yo,

een suite/private room ? geef er maar een engelse naam aan......:D

Het lijkt mij interessant, om 1 gezamelijke ruimte te huren, delen de huur en plaatsen onze eigen servercabinet's, met EIGEN klanten.

Bijv 1 ruimte met mogelijkheid voor 25 cabinets delen door huurprijs.

enz enz...

Het is maar een idee, en tja wellicht uitvoerbaar!

xserve
12/05/03, 20:38
Je kunt dan inderdaad de prijzen laag houden. Misschien beginnen met een kabinet?

Savvas
12/05/03, 21:21
ik weet niet met hoeveel mensen je het wil gaan doen, de beetje grote bedrijven hier zijn al in het bezit van een eigen suite, de wat kleinere hebben er vaak geen geld voor, ik in ieder geval niet. Een eigen suite loopt al gauw in de duizenden euros op geloof ik...

Beyonder
13/05/03, 15:20
Ga er maar vanuit dat je moet denken aan tienduizenden euro's setup voor eigen suites of cages.

Verder is een forse vierkante meter prijs per maand gebruikelijk.

Je kunt beter bij een goedkopere grotere partij gaan inkopen dan alles zelf regelen. Wat indien een van de deelnemers zijn rekening niet betaald bijvoorbeeld ?

MacLeod
13/05/03, 18:20
Yo,


Origineel geplaatst door Intrahost
ik weet niet met hoeveel mensen je het wil gaan doen,

Tja, daarom mijn vraag.

d

De beetje grote bedrijven hier zijn al in het bezit van een eigen suite, de wat kleinere hebben er vaak geen geld voor

Oke, wie heeft er dan een leuke aanbieding dan voor een hele/halve/1U 2U enz cabinet?:W:

superior-is
13/05/03, 19:50
Origineel geplaatst door MacLeod

Oke, wie heeft er dan een leuke aanbieding dan voor een hele/halve/1U 2U enz cabinet?:W:

Plaats dit in het adverteren forum (als je dat nog niet gedaan had) anders kunnen mensen niet reageren.

MacLeod
16/05/03, 01:46
Origineel geplaatst door superior-is


Plaats dit in het adverteren forum (als je dat nog niet gedaan had) anders kunnen mensen niet reageren.

Yo,
Sorry, ben tenslotte nog maar een "nieuw" forumlid

We Dare
16/05/03, 01:57
Origineel geplaatst door Beyonder
Ga er maar vanuit dat je moet denken aan tienduizenden euro's setup voor eigen suites of cages.

Verder is een forse vierkante meter prijs per maand gebruikelijk.

Je kunt beter bij een goedkopere grotere partij gaan inkopen dan alles zelf regelen. Wat indien een van de deelnemers zijn rekening niet betaald bijvoorbeeld ?

Dat is niet helemaal waar, bij ons krijg je bij meer dan 15 racks afname gratis een Suite en dan betaal je geen forse vierkante meter prijs, je betaalt alleen per geplaatst rack, en die prijzen liggen ook nog eens lager dan wanneer je 1 of 2 racks afneemt.
Ook de setup betaal je per geplaatst rack.
Ik neem aan dat de grotere partijen in Amsterdam dit ook kunnen bieden, ze verhuren maar wat graag leegstaande suites ;)

Dus vanaf een bepaald aantal kasten is het zeker interessant om een suite af te nemen.