PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe hosting rubriek in de telefoongids!



plugintools
10/05/03, 20:02
Hallo,

Voor de KPN Telefoongids editie 2003/2004 is het nu ook mogelijk om in de rubriek webhosting te gaan staan! Ik weet niet wie van jullie collega´s deze rubrieksaanvraag heeft ingediend (ik was er niet bij betrokken :D), maar wellicht dat het intressant is om in die rubriek te gaan staan met een (al dan niet uitgebreide) vermelding!<

Dat ik dit weet komt doordat ik voor de telefoongids werk! Dus mochten jullie intresse hebben, ik hoor het graag! Je kan me ook altijd mailen!

Jacco

InterXS
10/05/03, 20:26
Wat kost zoiets? een leuke advertentie

xserve
10/05/03, 20:58
Ik ben ook wel benieuwd. Het staat niet op de website van de telefoongids. Wel over wat er allemaal mogelijk is maar niet de kosten.

Savvas
11/05/03, 11:36
dat is inderdaad wel interessant dat die mogelijkheid er komt. Ook graag wat meer informatie ^_^

Cardinoz
11/05/03, 14:02
In de telefoongids hoef je toch alleen te betalen wanneer je een opvallende kleur wilt ofzow? Gewoon ff klein je naam, adres en telefoonnummer is toch gratis?

Domenico
11/05/03, 14:42
Tell us more!

eXite
11/05/03, 15:07
Ik heb hier ook een brief over ontvangen. Daar werd alleen niets gezegd over prijzen.. daar ben ik wel benieuwd naar, dus als iemand dat weet?

plugintools
11/05/03, 16:00
Ik zal vanavond even wat prijzen plaatsen :)

WebBizz
11/05/03, 21:17
Altijd handig, een medewerker van TeleMedia op je forum :)

plugintools
11/05/03, 23:54
Wat betreft de kosten, ik zal morgen even wat opzoeken, klopt inderdaad dat er nooit prijzen worden genoemd in het promotie materiaal, dit omdat er iets van 1600 verschillende prijzen zijn, en het lastig is iemand 1 harde prijs te geven. Nu ben ik eigenlijk te gaar om nog nuttige informatie te typen, vandaar dat ik het morgen even wat nakijk (ik neem wel even wat prijslijsten mee), dan kan ik jullie de juiste prijzen geven (hangt af van gids oplage, vandaar het verschil, er zijn 6 prijscategorien :D)

Leuk om te zien dat er intresse in dit is, nu staan de meeste bij "Internet diensten" of "webdesign" (of misschien zelfs Adviesbureaus - Automatisering), maar "Webhosting" is gewoon de juist benaming :D

Dus morgen heb ik de prijslijst, dan kan ik even wat voorbeeld prijzen geven!

plugintools
11/05/03, 23:54
Origineel geplaatst door WebBizz
Altijd handig, een medewerker van TeleMedia op je forum :)

Hehe, is weer eens wat anders dan een hoster ;)

plugintools
12/05/03, 22:01
Helaas, vandaag is het niet gelukt (ik was ziek met 1 of andere rare pijnklacht :() Wat ik wel kan zeggen is dat de bedrijven die in gids nummer 6 (Amsterdam,Schiphol) zitten het meeste voordeel hieruit halen. Deze gids biedt de meeste waarde voor je geld :D
Ik verwacht morgen gewoon weer te gaan werken, dan krijgen jullie woensdag wat prijzen!

Jacco

Clearhosting
13/05/03, 00:25
Nou lijkt me dat R'dam ook niet verkeerd is :)

Trouwens Rotterdam is zoiezo niet verkeerd Rotterdam heerst (:P)

WebBizz
13/05/03, 08:35
Origineel geplaatst door plugintools
Helaas, vandaag is het niet gelukt (ik was ziek met 1 of andere rare pijnklacht :(

Beterschap!

bytewise
19/05/03, 10:32
Ik heb laatst ook prijzen opgevraagd, ik kreeg dit mailtje terug:

Naar aanleiding van uw e-mail waarin u informatie vraagt omtrent prijzen kunnen wij u het volgende mededelen.

Uw standaard vermelding met standaard gegevens mogen eenmaal kosteloos in het witte alfabetiche gedeelte geplaatst worden en eenmaal gratis in het roze bedrijvengedeelte.

De kosten voor een extra vermelding zijn: EUR56,--

het vermelden van mobiele nummer, fax nummer in het witte gedeelte zijn gratis in het roze gedeelte kost dat EUR29,--

het vermelden van internet en e-mail kost EUR43,--

het vermelden van een tekstregel kost EUR56,--

prominente vermelding kost EUR195,-- (naam en telefoonnummer zijn dan groter)

prominente vermelding naam in rood kost EUR292,--

Alle prijzen zijn exclusief BTW

Groet Joost

plugintools
19/05/03, 20:34
Klopt, dit is uit mijn hoofd voor de goedkoopste prijscategorie, voor de gidsen met de laagste oplages. Ik zal binnenkort toch eens wat prijzen plaatsen, heb de lijst thuis liggen maar kom er telkens niet toe :D