PDA

Bekijk Volledige Versie : Klant door verwijzen



Anoniem
09/05/03, 19:11
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een oplossing voor het aanbieden van webhosting via een ander bedrijf, het betreft hier alleen nieuwe klanten (die nog gaan komen ;)).
Ik heb dus geen bestaande hostingklanten meer, maar ik wil toch nog iets blijven doen met hosting, en het op een andere manier realiseren.

We willen namelijk zelf geen webhosting meer verkopen omdat dat veel te veel tijd vergt en dus uitbesteden.
We willen dus in principe alle klanten doorsluizen, of soort van adviezen geven naar een bedrijf toe.

Heeft er al iemand interesse? En wat krijgen wij dan terug hiervoor?

Als je nog andere suggestie's hebt ter oplossing, bij voorbaat dank!

Onze website: www.i-magination.nl
E-mail: info@i-magination.nl

[EDIT] Was niet al te duidelijk, nu wel :)

WebBizz
09/05/03, 19:19
Verkeerde forum >> webhostign / dedicated aanvragen!

InterXS
09/05/03, 19:26
Had jij niet een reseller pakket bij fast-is.nl?

Anoniem
09/05/03, 19:26
Mijn fout..ik wist echt niet waar te plaatsen.

Alvast bedankt mod.

Anoniem
09/05/03, 19:27
Origineel geplaatst door InterXS
Had jij niet een reseller pakket bij fast-is.nl?
Jep, en die is alleen voor mijn eigen website en wat eigen kleine projecten.

Maar dat doet er niet toe.

Savvas
09/05/03, 21:56
dus als ik het goed begrijp wil jij stoppen met webhosting aanbieden via je website en je klanten overzetten naar een andere ISP, heb ik dat goed?

ik zou graag verdere informatie willen, hier posten mag uiteraard ook indien de moderators dat liever hebben...Onder andere dan ook over wat je er graag terug voor zou willen en over de hoeveelheid klanten wij praten

EDIT: even e-mailadres verwijdert, vanwege de regels ^_^

Anoniem
10/05/03, 01:07
Heb even de topic bewerkt, het was niet al te duidelijk.

Ik heb het hier over nieuwe klanten, dus die nog gaan komen.
Ik ga dan via mijn website de hosting van bedrijf x aanbieden, en ze dus in principe doorsluizen.
Je kunt het ook zien, dat ik klanten "aangeef" bij bedrijf x.

We Develop
10/05/03, 13:24
Shr3d,

Leuk idee :)

Grumpy
10/05/03, 15:13
6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

Deimos
10/05/03, 16:33
Inderdaad :). Niet toegestaan, je hebt tot morgen om het aan te passen. Anders waarschuwingspunten. (grumpy bedankt, alweer ;))

Savvas
11/05/03, 09:23
ik heb het verandert.


---------------

Shr3d, wat stel jij je er bij voor en wat wil je er voor terug, het kan natuurlijk ook een gewone reseller regeling worden....

Anoniem
11/05/03, 10:53
Origineel geplaatst door Intrahost
Shr3d, wat stel jij je er bij voor en wat wil je er voor terug, het kan natuurlijk ook een gewone reseller regeling worden....

Ik stuur alle webhosting klanten naar uw bedrijf door.
Daarvoor ontvang ik per jaar of:
-een aantrekkelijk procentueel aandeel (20% of meer)
of:
-een vast bedrag verschillend per pakket

Dat stel ik me erbij voor :)

Savvas
11/05/03, 12:01
dat is best mogelijk, zo'n regeling, we moeten het er maar eens rustig over hebben :) weet niet of dit topic nou daar wel zo geschikt voor is en aangezien je van de mods geen e-mailadres mag plaatsen....

Grumpy
11/05/03, 12:09
Maar Intrahost, de topicstart heeft zijn emailadres gegeven, je kan hem rustig mailen, en anders is er ook nog de "pb" -knop ;)
Dus jouw emailadres hoeft helemaal niet :D

Savvas
11/05/03, 12:22
mja beetje blond van me inderdaad, ook een leuke manier om je zelf voor schut te zetten :P

Wezz6400
11/05/03, 12:36
En als je naar iemands profiel gaat zit daar ook nog een e-mail optie. :)

Anoniem
11/05/03, 12:38
Hehe, inderdaad :D

Verder nog iemand?

WebBizz
11/05/03, 20:33
MOD EDIT: als je iets kan aanbieden dan kun je het verhaal hier plaatsen ipv de mensen naar je site te lokken. Als er interresse is dan komen ze vanzelf wel naar je site toe. Nog even en dit soort posts worden gewoon gedelete en bestraft met strafpunten.

Beetje kinderachtig allemaal maar de regels zijn volgens ons toch wel duidelijk. In geen enkel geval naar je site verwijzen en gewoon hier de gevraagde info plaatsen. Lijkt soms niet helemaal logisch maar is het na wat denkwerk uiteindelijk wel en zoveel moeite is het niet!

timvm
12/05/03, 22:49
MOD EDIT: Zit ik hierboven een heel verhaal te typen ga jij gewoon uitnodigen tot emailen. Vanaf nu krijgt iedereen gewoon gelijk strafpunten dus iedereen is gewaarschuwd.

Is toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Savvas
13/05/03, 07:01
hmmm misschien is het toch handig om dat instant messaging maar te enablen want met de regels die nu zo sterk worden nagestreven moeten bedrijven vrijveel mailen, opzich geen slecht idee, maar hierdoor zakken de posts ook...ik wilde eigenlijk in het forum Webhostingtalk suggesties erop reageren maar hij was al gesloten het topic, en hierboven staan 2 mooie voorbeelden voor het niet aan de regels houden in het forum ;)

timvm
13/05/03, 07:34
Zulke dingen kunnen niet op het forum worden besproken. Aangezien we zelf nog geen van die plannen hebben samengesteld maar we willen wel iean hebben die dat doet. Aangezien we net een nieuwe cp hebben gemaakt, nu hebben we ook een tester nodig.

Domenico
13/05/03, 12:36
Ok maar het is toch duidelijk dat de thread starter kan zien dat jullie dit ook leveren als je dat noemt en als hij verder nog iets wil weten komt hij vanzelf wel naar jullie toe (email, pm of website bezoek).

Het punt hier is om niet al te opdringerig te zijn door maar te gaan uitnodigen om te mailen. Dit is namelijk totaal overbodig dus voor de zoveelste keer, het initiatief tot contact moet bij de aanvrager blijven.

Is dit echt zo moeilijk te begrijpen dan?

vdx
13/05/03, 13:36
We kunnen een resellerovereenkomst afsluiten.
Van elk verkocht pakket ontvang je dan een bepaald percentage (dit is in overleg vast te stellen).
Onze standaard percentages zijn:
- opstartkosten kosten: 25%
- jaarkosten domein: 15%
- jaarkosten hostingpakket: 12%

Maar zoals ik al zei, die percentages zijn door ons aan te passen.

Er is geen minimum aan het aantal te verkopen pakketten.