PDA

Bekijk Volledige Versie : ASP hosting gevraagd OF dns only



Anoniem
09/05/03, 17:06
Ik wil mijn NL domein verhuizen en ben op zoek naar een ASP hoster. Vereisten:

IIS hosting (versie maakt niet uit)
min. 20 Mb ruimte
min. 10 POP3 adressen (dus geen aliassen, maar echte!)
webmail
min. 1 database (bij voorkeur MySQL of MSSQL)

Het gaat nu nog om 1 domeinen, maar als de provider bevalt, volgen er snel meer.

Bieden jullie geen ASP, maar wel DNS only hosting, laat het me dan ook even weten, want daar ben ik ook in geinteresseerd, mits ik mijn DNS info gratis kan wijzigen als ik dat wil.

Providors boven de 20 euro per maand kunnen zichzelf de moeite besparen te reageren, want daar kan ik er zelf genoeg van vinden. Ook mensen die PHP veel beter vinden dan ASP; waarschijnlijk hebben jullie gelijk, maar die antwoorden zoek ik niet.

Ook ben ik al op internetten.nl/webhosters.nl etc. geweest, maar de providers die ik daar aantref missen net iets van het bovenstaande of de informatie klopt helemaal niet met de info op de providors' site zelf.

info naar info@undamaged.nl

WebBizz
09/05/03, 17:15
www.webhosters.nl
www.webselect.nl
www.internetten.nl

Domenico
09/05/03, 18:16
Origineel geplaatst door WebBizz
www.webhosters.nl
www.webselect.nl
www.internetten.nl

crijken zegt ->
Ook ben ik al op internetten.nl/webhosters.nl etc. geweest, maar de providers die ik daar aantref missen net iets van het bovenstaande of de informatie klopt helemaal niet met de info op de providors' site zelf.

Dus niet echt relevant en ik zeg nogmaals dat de meeste mensen die sites wel kennen en juist hier een aanvraag plaatsen voor een persoonlijke offerte.

WebBizz
09/05/03, 18:35
Sorry, ff overheen gelezen

electric
09/05/03, 19:10
we doen geen ASP hosting, maar DNS only hosting is wel mogenlijk.

via een web based interface kan je dan alles veranderen :)

( en nog sorry Deimos :) )

Deimos
09/05/03, 20:11
Electric gelieve hier je mogelijkheden te posten ipv mail maar. Anders zullen we het bericht verwijderen.