PDA

Bekijk Volledige Versie : Nu 50MB extra bij FutureFlex!



eXite
08/05/03, 20:09
FutureFlex komt met een nieuw systeem! Het zogenaamde Content Customer Plan (afgekort CCP). CCP biedt u de mogelijkheid om uw pakket kostenloos te upgraden!

N.a.v. dit nieuwe systeem geven we deze maand ieder lid van WHT.nl gratis 50MB webruimte extra! Vermeld voor deze actie in het veld "opmerkingen" dat u van WHT.nl komt en maak gebruik van deze actie!

Voor meer informatie over pakketten en CCP kunt u terrecht op onze website.

WWW: http://www.futureflex.nl/
EMAIL: info@futureflex.nl

WebBizz
08/05/03, 20:41
CCP = kostenloos upgraden? Wat moet ik daaronder verstaan? Upgraden van ene pakket naar een groter pakket zonder eenmalige kosten of zonder extra te betalen? Beetje vage / onduidelijke aanbieding.

eXite
08/05/03, 21:34
Zie website :)

http://webhosting.futureflex.nl/site/ccp.htm

Domenico
09/05/03, 02:04
Origineel geplaatst door eXite
Zie website :)

http://webhosting.futureflex.nl/site/ccp.htm

Graag ook hier even uitleggen aub. :)

Grumpy
09/05/03, 02:36
CCP is gewoon een andere benaming (door Futureflex verzonnen neem ik aan) voor referral plans.

Klant maakte reclame voor hostingbedrijf, hostingbedrijf krijgt nieuwe klanten die een code van de eerste klant mee geeft. Na zoveel zoveel klanten krijgt de eerste klant iets gratis.

eXite
09/05/03, 03:40
Klopt.

En waarom zou ik deze lap tekst (http://webhosting.futureflex.nl/site/ccp.htm) hierin moeten plakken? Even een linkje voor de geïnteresseerden is veel overzichtelijker imho..

Domenico
09/05/03, 12:59
Origineel geplaatst door eXite
Klopt.

En waarom zou ik deze lap tekst (http://webhosting.futureflex.nl/site/ccp.htm) hierin moeten plakken? Even een linkje voor de geïnteresseerden is veel overzichtelijker imho..

Ja dat klopt maar mensen vertellen dat je een aanbieding hebt en alleen een link naar je site erbij... lees regels!

Dit is dus geen aanbieding, aanpassen of verwijderen.

eXite
09/05/03, 16:18
Content Customer Plan (CCP)

Om het voor de klant nog interessanter / voordeliger te maken is FutureFlex gestart met het Content Customer Plan, afgekort CCP. CCP stelt de klant in staat om zijn/haar pakket kostenloos naar wens te upgraden.

Wat u aan CCP heeft
Als klant kunt u, zoals eerder genoemd met behulp van CCP uw eigen pakket kostenloos upgraden. U kunt het zo leuk maken als u wilt!

CCP, hoe het werkt
Ons CCP systeem werkt vrij simpel. Als klant krijgt u van ons een eigen CCP nummer toegewezen. U kunt dit CCP nummer zien als uw persoonlijke "spaar account". Elke keer dat er bij ons een nieuwe order binnen komt met daarbij uw CCP nummer vermeld krijgt u van ons een "spaarpunt". Zodra u 5 spaarpunten heeft verkregen zal uw webhosting account kostenloos worden geupgrade naar een hoger pakket.

Wat u moet doen om een CCP nummer te verkrijgen
Om een CCP nummer te verkrijgen dient u eerst een webhosting pakket bij ons te bestellen. U krijgt dan een eigen klantnummer met CCP.


Alle stappen op een rij

Hosting
U meldt zich aan voor minimaal 1 hosting pakket en ontvangt hierbij een CCP nummer. Dit geldt voor alle pakketten.


Vertel het vrienden en collega's
Vertel vrienden en collega's over FutureFlex en laat hen bestellen met uw CCP nummer zodat u spaarpunten krijgt!


Stijg kostenloos in pakket!
Na 5 spaarpunten wordt u pakket gratis geupgrade. U kunt het zo makkelijk maken als u zelf wilt, want na nog eens 5 spaarpunten kunt u gewoon nóg een keer upgraden!

Een kort voorbeeld
Dhr. v/d Ploeg bestelt bij ons het hostingpakket "Webstart". Hij krijgt hierbij 30MB webruimte en 1GB datalimiet en betaalt hiervoor €5/maand. Ook heeft hij van ons een eigen CCP nummer gekregen. Dhr. v/d Ploeg vertelt aan zijn vrienden/collega's over FutureFlex en zijn ervaringen hiermee, en vertelt ze dat wanneer ze registreren zijn CCP nummer moeten opgeven, zodat dhr. v/d Ploeg spaarpunten krijgt. De volgende dag hebben 5 vrienden van dhr. v/d Ploeg een hostingpakket besteld en hebben bij de bestelling het CCP nummer van dhr. v/d Ploeg opgegeven. Die avond, als dhr. v/d Ploeg zijn e-mail aan het uitlezen is ziet hij een e-mail van FutureFlex, met daarin het prettige nieuws dat hij 5 nieuwe spaarpunten heeft gekregen. Hij kan dus nu een pakket upgraden! Dhr. v/d Ploeg e-mailt FutureFlex terug dat hij graag van deze 5 spaarpunten gebruikt wil maken en wil upgraden. De volgende dag is het pakket van dhr. v/d Ploeg geupgrade. Hij heeft nu kostenloos een "Presence" pakket met 50MB webruimte en 2GB datalimiet, maar hij betaalt nog steeds €5 per maand!

Tot slot
Het CCP systeem is een uniek systeem dat u nergens anders zult vinden! Het is ook aantrekkelijk voor uw vrienden en collega's, tenslotte geldt voor hen dezelfde regeling!

Vraag dus vandaag nog uw eigen hosting pakket aan en ontvang gratis een CCP account!

cridea
09/05/03, 16:49
Uniek?

Volgens mij zijn er zoveel bedrijven die dit doen:

Kijk maar eens op http://webmastertools.startbewijs.nl

Betaalde Hosting

- Delphi Website Hosting
- AlphaMegaHosting (tip)
- Blue Yellow Hosting (tip)
- $1DollarHost (tip)
- FlexWebHosting (tip)
- FlexWebHosting (tip)

Allemaal links met een resellerlink erin.

WebBizz
09/05/03, 17:14
Uniek en nieuw is het zeker niet, alleen de verzonnen naam is anders.

eXite
09/05/03, 17:20
Nog nooit van marketing gehoord? :)

Iig kom je dit systeem in Nederland niet tegen. Ik ben het nog nooit tegen gekomen in ieder geval..

cridea
09/05/03, 17:56
Wij hebben een systeem met hetzelfde principe. Verschil: je spaart niet in punten maar in geld, en het is ook beschikbaar voor niet-klanten.

Lijken me geen wezenlijke verschillen, toch? En volgens mij werken die andere programma's ongeveer net zo.

Tik anders eens moc.gnitsoh-sitarg.www (maar dan omgekeerd) in je browser (ik zet het maar even zo neer want anders is het ongetwijfeld tegen de regels).

tom
09/05/03, 18:33
ik heb al gekkere dingen gezien, zet iets op webhosters en maak kans op gratis hosting ;) dan weet je toch zo als ik host X keihard aanprijs dat ik die "wedstrijd" ga winnnen :p

cridea
09/05/03, 19:23
Origineel geplaatst door tom
ik heb al gekkere dingen gezien, zet iets op webhosters en maak kans op gratis hosting ;) dan weet je toch zo als ik host X keihard aanprijs dat ik die "wedstrijd" ga winnnen :p

Een affiliate programma is toch zo gek nog niet?