PDA

Bekijk Volledige Versie : serverruimte huren in amerika (waar)



thijs1981
07/05/03, 00:21
Ik zoe een of meer bedrijven in amerika die serverruimte verhuren met een goede kwaliteits / prijsverhoudering, waarbij er zoveel mogelijk ondersteuning wordt geboden (php, cgi, asp, etc) en relatief weinige downtime.

Alvast hartelijk dank en groet,

Thijs Leusink

thijsleusink@hotmail.com

WebBizz
07/05/03, 09:37
Waarom post je twee keer hetzelfde maar dan in een ander forum?...

Beyonder
13/05/03, 15:07
Wij verhuren ook servers in de VS.

Dennis
31/05/03, 21:22
Ik had geen zin om een nieuwe topic hiervoor te maken, maar Patrick die in een Amerikaanse NOC werkt zit hier non-US hosting af te kraken.


there no high speed non-US service provider out there

because 99% of main backbones r US based

i.e PSI holds the main Europe backbone also MCI too
also the network delay which is now the fact of these words are not considered in today business due to higher backbone speeds
in the US datacenters has much much faster links than Europe or elsewhereWat klopt hier allemaal van? Dat eerste klopt toch zeker niet?
I know exactly about UK
refer to their local government what they r planning to do
as I know UK has better backbone in Europe but if you refer to them you can find out there is the same confesse
US has the fasted aand more modernized datacenters that the world

Grumpy
31/05/03, 22:03
WAT heeft DAT met deze topic te maken?

wdv
31/05/03, 23:55
Origineel geplaatst door dennis00
Ik had geen zin om een nieuwe topic hiervoor te maken, maar Patrick die in een Amerikaanse NOC werkt zit hier non-US hosting af te kraken.

<knip>

Wat klopt hier allemaal van? Dat eerste klopt toch zeker niet?

Overduidelijk een opgefokte amerikaan met grootheidswaanzin. Om die eerste stelling moet ik helemaal lachen.

michel
01/06/03, 02:02
Er zijn geen dommere Patricks te vinden out there in America
Weer zon PIPOO die denkt dat alles in America perfect is, kijk een beetje nationalistich//patriotistich is NIX mis mee, alhoewel dit er niets mee heeft te maken, ach hij is denk ik goed op zijn achterhoofd gevallen. De AMSIX is toch PRIMA!!!!! En het is allemaal SNELL genoeg.
Ik denk dat alles wel goed voor elkaar is hierzo, vooral hier in Nederland, de MAINPORT tot Europa --> zowel ter zee als in de lucht en is ook het INTERNET knooppunt van Europa dusuh. Zit wel goed hier zo.

eXite
01/06/03, 02:15
Ach ja, die Amerikanen hebben het wel vaker hoog in hun bol. Gewoon ja knikken en zeggen dat ze klootzakken zijn, dan komt alles goed ;)

Laten we gerust zeggen dat geen enkele van de onderstane beweringen een kern van waarheid bevat.

Verder begrijp ik de vraag van de topicstarter niet helemaal...je wilt serverruimte huren (colo dus) met ondersteuning voor scripting talen? Dat zijn twee hele verschillende dingen...

superior-is
01/06/03, 09:16
Origineel geplaatst door michel
Er zijn geen dommere Patricks te vinden out there in America

Zeker nooit Spongebob gezien? :)

Nou weet ik dat teveel in een datacentrum zitten met ronkende machine's in een koude steriele omgeving de meeste sysadmins wel krankzinnig kan maken, echter die uitspraken komen wel heel erg 'alleen op de wereld' over.

Maarreh, zullen we weer ontopic gaan? ;)