PDA

Bekijk Volledige Versie : Way2pay.nl



Deimos
06/05/03, 20:54
Zoals jullie wellicht ook al op de diverse sites hebben kunnen lezen is er nu de Nederlandse tegenhanger van Paypal. Echter is deze alleen voor binnen Nederland. Nu is mijn vraag hoe staan bedrijven tegenover dit "nieuw" product van de ING en wat vinden klanten vand eze betaalmethode??

www.way2pay.nl

superior-is
06/05/03, 21:19
Ik had er al eens een mailtje over gehad, maar ik ga eerst even die site goed napluizen voordat ik ga gillen. :)

maartenba
06/05/03, 23:29
Ik zou graag prijzen zien zonder dat je daarvoor contact met hen dient op te nemen :)
En natuurlijk een versie die ook in BE beschikbaar is...

Wezz6400
07/05/03, 01:05
Ik gebruik paypal ook en het ziet er wel netjes uit. Bovendien is het van ING en dat schept toch vertrouwen.
Ik zou alleen niet weten wat ik er mee zou moeten betalen aangezien dingen die ik via paypal betaal vaak uit het buitenland komen. En voor Nederlandse webhosting is de acceptgiro/automatisch incasso een goede optie lijkt mij.

Deimos
07/05/03, 11:27
Voordeel van way2pay is naar mijn inziens dat je bijna direct je geld hebt. Dat is toch wel lekker, daardoor ook minder kans op fraudeurs bij aanmelding.

Grumpy
07/05/03, 12:23
Als iemand de prijzen weet voor de zakelijke versie... graag hier posten :D

Deimos
07/05/03, 13:02
https://www.way2pay.nl/faq-help/downloads/Tarieven.pdf
en
https://www.way2pay.nl/faq-help/22.asp?TKN=

paas
07/05/03, 13:04
Heb me aangemeld voor deze service. Of ik het ga gebruiken weet ik nog niet. Het systeem ziet er goed uit.
Geld ontvangen (zakelijk) van een ander kost 2,95 %
Voor particulieren is dit gratis.

Verder is er alleen sprake van kosten wanneer je geld stort via een machtiging. Kost 0,6% (minimum 0,25 Euro)

Grumpy
07/05/03, 13:34
Het staat niet duidelijk op de website.

Volgens Paas kost het zakelijk ontvangen 2,95%.
Dat is precies dezelfde tarief voor Personal Plus.
Als de prijzen van Personal Plus en Zakelijk toch hetzelfde zijn, waarom zetten ze het dan niet gewoon op de website :)

Deimos
07/05/03, 13:41
Moet je die 2de link even lezen die ik hierboven heb gepost daar staan minium bedragen. Maar hoe je die precies meot interpeteren geen idee.

xserve
07/05/03, 18:10
Als je de prijzen wil weten van het zakelijke account moet je contact met ze opgenomen. Gister ochtend al maar nog steeds niks gehoort. Beetje jammer van een bedrijf dat dingen via internet wil laten lopen.

superior-is
07/05/03, 23:34
Zeker he-le-maal overdonderd met vragen en aanmeldingen. :)

paas
15/05/03, 22:36
Zoals eerder vermeld heb ik mij op 7 mei j.l. aangemeld bij Way2pay.
Om je aan te melden dien je 4 stappen te volgen.
De eerste 3 is de gebruikelijke blabla.

STAP 4:
Om je rekeningnummer te 'activeren' dien je een bedrag naar way2pay over te maken. Dit bedrag wordt uiteraard op je eigen account bijgeschreven.
Op 7 mei heb ik dus 5 Euro over gemaakt. Bedrag bij mij afgeschreven op 8 mei.
Vandaag 15 mei!!! krijg ik eindelijk de bevestiging dat mijn Bankrekening is geverifieerd, en ik aan de slag kan.

De gehele aanmeldingsprocedure via Paypal is binnen een vloek en een zucht helemaal rond.

Way2pay doet daar dus 8 dagen over.

In dit digitale tijdperk lijkt mij dat aan de ruime kant. Vooral dat je eerst een bedrag moet over maken zal veel potentiƫle klanten afschrikken.

paas
15/05/03, 22:42
PS: Wil er nog aan toevoegen dat mijn 5 Euro gedurende 7 dagen zoek is geweest.
Bij mij afgeschreven op 8 mei, bij hun bijgeschreven op 15 mei.
Vraag mij dus nu af of deze tactiek ook bij reguliere betalingen via Way2pay zal worden toegepast.

xserve
05/07/03, 14:32
Zijn er al mensen die het gebruiken?
Zo ja hoe werkt het? Ben erg benieuwd.

Web123.nl
05/07/03, 15:14
Ik heb me al aangemeld en ook contact gehad met support.
Zakelijk zijn inderdaad dezelfde prijzen als personal plus. Dat vond ik een beetje dom, maar wellicht bij grote transacties (ik weet niet HOE veel het dan moet zijn), kun je tegen lagere tarieven geld ontvangen.