PDA

Bekijk Volledige Versie : ??Aanbieding??



[Elwin]
06/05/03, 19:35
Steeds vaker krijg je in de hosting business te maken met maatwerk. Immers elke klant wil wat anders en gebruikt zijn hosting niet allemaal voor dezelfde doeleinden.

Om eens te kijken wat nou de prijzen zijn welke mensen aanvaardbaar vinden doen we het een keer anders. Niet wij doen een aanbieding, maar U mag een aanbieding doen.

Dit kan zowel voor Domeinen, Webhosting, Reseller pakketten, Colocated, Flat Fee, Racks, Streaming en noem maar op wat nog meer.

Uw aanbieding zal door ons worden bekeken en beoordeeld op haalbaarheid. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op om de aanbieding te bespreken.

Met vriendelijke groeten,

Elwin de Groot
Fast Internet Services

superior-is
06/05/03, 21:18
Grappig idee! Ik hoop alleen dat mensen geen flauwe aanbiedingen gaan maken.

[Elwin]
06/05/03, 21:28
Ik hoop inderdaad ook op serieuze reacties.

[Elwin]
07/05/03, 20:16
Ik heb al een aantal reacties gehad en hoop ook wat reacties rechtstreeks op het forum.

Bijvoorbeeld:
Reactie 1: ( geaccepteerd )

1/4 cabinet (11U in een cabinet)
1/2 mbit
1x Uplink
24/7 access + mogelijkheid zelf mensen aan te melden
IP's

Per maand 185 EURO ex btw, no setup

Reactie 2: ( in behandeling )

1/4 cabinet (11U in een cabinet)
1x Uplink
24/7 access + mogelijkheid zelf mensen aan te melden
IP's

Per maand 135 EURO ex btw, no setup

Savvas
11/05/03, 10:29
mag er ook gereageerd worden op de acties, ik neem aan van wel, ik zou graag willen weten voor welk netwerk+datacenter aanbieding 1 is.

En heb ik nog paar vraagjes:

- 24/7 access + mogelijkheid zelf mensen aan te melden
Is dit voor toegang tot datacenter? Zoja, hoe gaat dat in zijn werk, krijgen huurders van dat 1/4 kabinet een pasje om naar binnen te kunnen ofzo en eventuele eigen coloklanten binnen te kunnen laten? Is me niet helemaal duidelijk.

- IP's
Aantal benodigde ip-adressen beschikbaar?

Alvast bedankt!

thomas
11/05/03, 16:08
Origineel geplaatst door Intrahost
- 24/7 access + mogelijkheid zelf mensen aan te melden
Is dit voor toegang tot datacenter? Zoja, hoe gaat dat in zijn werk, krijgen huurders van dat 1/4 kabinet een pasje om naar binnen te kunnen ofzo en eventuele eigen coloklanten binnen te kunnen laten? Is me niet helemaal duidelijk.


In GS is het de gewoonte dat je gewoon aangemeld word door je ISP en dat je aan de ingang je pasje krijgt waarmee je de ruimte inkan.

[Elwin]
11/05/03, 17:17
Origineel geplaatst door Intrahost
mag er ook gereageerd worden op de acties, ik neem aan van wel, ik zou graag willen weten voor welk netwerk+datacenter aanbieding 1 is.

En heb ik nog paar vraagjes:

- 24/7 access + mogelijkheid zelf mensen aan te melden
Is dit voor toegang tot datacenter? Zoja, hoe gaat dat in zijn werk, krijgen huurders van dat 1/4 kabinet een pasje om naar binnen te kunnen ofzo en eventuele eigen coloklanten binnen te kunnen laten? Is me niet helemaal duidelijk.

- IP's
Aantal benodigde ip-adressen beschikbaar?

Alvast bedankt!

24/7 access is mogelijk. 1 of 2 personen komen bij ons op de white list te staan en kunnen zich altijd aanmelden zonder tussenkomst van ons. Overige personen die je aanmeld moeten eerst door ons goedgekeurd worden.

Het aantal ip adressen verschilt per klant. We kijken gewoon hoeveel je er nodig bent en die krijg je dan gewoon. Zolang het via de RIPE regels gebeurd kun je dus altijd ip adressen krijgen.