PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller account van coloheaven...



MrGlass
06/05/03, 15:07
Ik heb eens een paar dagen zitten neuzen door dit forum en heb de verschillende aanbieders eens een bezoekje gegeven. Van alle aanbieders "sprong er 1tje in mijn oog". Dit zijn de reseller accounts van coloheaven.

Heeft iemand ervaring met deze pakketten? Ik weet dat de servers in Amerika staan... Is de snelheid acceptabel? (het hoeft niet supersnel te zijn, maar traag is natuurlijk ook niet de bedoeling ;))

Het pakket zag er gewoon goed uit en ik heb de neiging om er 1tje te bestellen... Tenzij iemand (met een goede rede) mij daarvan kan weerhouden :D

Alvast bedankt!

Joris

InterXS
06/05/03, 15:26
Al ze pakketten waren al verkocht, kijk op www.webhosters.nl en www.webselect.nl voor ervaringen

weet niet of ze er tussen staan maar dan zoek je op idomein, limit, coloheaven

MrGlass
06/05/03, 15:27
Ik zal eens ff een kijkje nemen :)

MrGlass
06/05/03, 16:31
Ik heb de persoonlijke ervaringen bekeken...

Er is iemand heel boos... Maar dat was al van een tijdje geleden... Verder staan er niet echt nuttige ervaringen op...

Heeft er niemand die op dit forum zit echte ervaringen met coloheaven.com? Met name de reseller accounts?

Alvast bedankt.

Joris

superior-is
06/05/03, 18:44
Vraag anders of je een proefaccountje bij ze mag nemen.

xserve
06/05/03, 19:02
Ik zit ook te denken aan een accountje bij coloheaven. Op dit moment hebben ze er nog geen servers voor. Vanaf het eind van deze week zullen ze er weer zijn deelde Akkermans me mee (zo heet hij toch?).
Ik zit er ook over te denken. Veel mensen zijn boos over hem, vooral door Idomein. Maar Idomein is verkocht en ik weet niet of hij bij coloheaven ook zo is, volgens mij niet.
Hij vertelde me ook dat hij al 40 servers met reseller pakket vol heeft zitten, het slaat dus blijkbaar aan. (wel na 5 jaar, die 40 servers)

InterXS
06/05/03, 19:08
Ja ik heb er ook 4000 servers allemaal in gebruik
trek gemiddeld 400 mbit en pieken van 1 Gbit

Zo lust ik er nog wel 2 :)

WebBizz
06/05/03, 19:16
Maar wee diegene die foto's maakt in z'n ruimte en zelf gebruikt 'ie ook andermans plaatjes...

[Elwin]
06/05/03, 19:23
volgens mij krijgen er zometeen weer mensen strafpunten omdat ze teveel de waarheid zeggen :)

alpenszene
06/05/03, 19:29
whahahahahahaha MEESTERLIJK :W:

BlueLagoon
06/05/03, 19:35
Even geleden eens met hem wezen kijken in hostingruimte in Amsterdam, dat zag er allemaal wel goed uit. Ik had er trouwens om gevraagd en als antwoord gekregen dat ik wel foto's mocht maken (van mijn server in hun cabinet (ook voor eigen website).
Tijdens bezoek gevraagd om me een "voorbeeldcontractje" toe te zenden. Tijdje nix van gehoord, nu net gemaild naar ze en had binnen 5 seconden zowat het dingetje binnen. Gewoon een keertje vergeten, kan iedereen gebeuren, geen probleem. Zijn ook heel behulpzaam in het zoeken van een leuk servertje voor me. Was ook wel 90% zeker om te gaan colocaten daar.
Tot ik naar aanleiding van dit bericht webhosters.nl bekeek en al die negatieve reakties las. Maar ja dat soort berichten kan je natuurlijk nooit op waarheid controleren, maar zette me wel weer aan het denken.

Dus ben nu aan het twijfelen... zijn er nog mensen met ervaringen met CH? Dan hoor ik het ook graag... server is immers al besteld (gisteren).

Ja het is een SUN Cobalt RaQ 550 geworden :D

superior-is
06/05/03, 21:25
"De puinhopen van Idomein" -- ik had wel van Remon begrepen dat het goed mis was gegaan. Op het forum van Surehost is goed te zien hoe ze beetje bij beetje de boel weer draaiende krijgen. Hoe het met Coloheaven gaat weet ik niet, maar heb de indruk dat het een stuk professioneler aan toe gaat. Nou nog bewijzen met tastbaar materiaal. :) Ik wil lovende kritieken horen. :)

eXite
06/05/03, 22:59
MrGlass, doe waar je zin in hebt. Maar de naam Akkermans vertrouw ik in ieder geval niet meer. (ik wil overigens geen flame starten o.i.d.)

MrGlass
07/05/03, 09:38
Ik ben zelf niet bekent met Idomein, dus daar kan ik niks over zeggen... Maar de manier waarop CH nu bestaat... Ze hebben meerdere kantoren waaronder (bij mij) in Tilburg (En in Amsterdam)... Ik geloof dat ze nu ook iets van 16 medewerkers hadden?!? Ik had een mail gestuurd met daarin een vraag en had binnen 30 minuten een antwoord, in mijn reactie daarop was er binnen 10 minuten gereageerd...
Tot nu toe niks vervelends gemerkt... Ik ben overigens wel benieuwd naar de contract duur van zo'n reseller account... Misschien dat ik het maar eens een maandje moest gaan proberen...

InterXS
07/05/03, 11:16
lol wij hebben oooooook wereldwijd kantoren, zijn in 1 jaar gegroeid van 0 tot 29000 klanten ;)

ProServe
07/05/03, 14:04
Origineel geplaatst door MrGlass
Ik ben zelf niet bekent met Idomein, dus daar kan ik niks over zeggen... Maar de manier waarop CH nu bestaat... Ze hebben meerdere kantoren waaronder (bij mij) in Tilburg (En in Amsterdam)... Ik geloof dat ze nu ook iets van 16 medewerkers hadden?!?

Bekende praatjes. Probeer maar eens afspraken te maken om op alle kantoren langs te komen, en alle medewerkers te zien. Dat zal je niet lukken.

electric
10/05/03, 12:17
ik heb al een aantal uitgebreide gesprekken gehad met remon en ik heb er van begrepen dat alle oude medewerkers weg zijn behalve maria. en verder zijn er 5 nieuwe mensen bij gekomen. dus lijkt me sterk dat er 16 zijn :)

Andrew
10/05/03, 13:02
Origineel geplaatst door MrGlass
Ik ben zelf niet bekent met Idomein, dus daar kan ik niks over zeggen... Maar de manier waarop CH nu bestaat... Ze hebben meerdere kantoren waaronder (bij mij) in Tilburg (En in Amsterdam)... Ik geloof dat ze nu ook iets van 16 medewerkers hadden?!? Ik had een mail gestuurd met daarin een vraag en had binnen 30 minuten een antwoord, in mijn reactie daarop was er binnen 10 minuten gereageerd...
Tot nu toe niks vervelends gemerkt... Ik ben overigens wel benieuwd naar de contract duur van zo'n reseller account... Misschien dat ik het maar eens een maandje moest gaan proberen...

Waar is dat kantoor in tilburg dan ergens?

WebBizz
10/05/03, 16:25
Domeinnaam coloheaven.nl (volgend domein)

Registrant Group One Communcations NV
Spoorlaan 438
5038 CH TILBURG
Netherlands

clesoft
10/05/03, 19:16
Origineel geplaatst door WebBizz
Domeinnaam coloheaven.nl (volgend domein)

Registrant Group One Communcations NV
Spoorlaan 438
5038 CH TILBURG
Netherlands

Dit adres is al lange tijd geleden gesloopt en er wordt op deze plek nieuwe kantoren en flats gebouwd.

WebBizz
10/05/03, 20:39
Da's niet zo netjes, lees artikeltje 4 van het registratiecontract er maar eens op na.

xserve
10/05/03, 20:53
Jullie lopen hem nu allemaal naar beneden te halen met deze opmerkingen, misschien zit hij wel zo laag, zelf geen id.
Maar ik heb van niemand van jullie, behalve webdevelop, een ander aanbod gezien. Nou mag dat niet in deze post, maar er zijn al behoorlijk wat treads langsgekomen.

Domenico
11/05/03, 14:59
Origineel geplaatst door xserve
Maar ik heb van niemand van jullie, behalve webdevelop, een ander aanbod gezien.

Regels niet gelezen webdevelop? :mad:

InterXS
11/05/03, 15:40
SPAM puntjes :)

xserve
11/05/03, 18:04
Nee, WebDevelop heeft mij netjes een mail gestuurd naar aanleiding van een bericht die ik had geschreven in het aanvraag forum. Hij heeft zich dus netjes aan de regels gehouden!

Domenico
11/05/03, 18:34
Origineel geplaatst door xserve
Nee, WebDevelop heeft mij netjes een mail gestuurd naar aanleiding van een bericht die ik had geschreven in het aanvraag forum. Hij heeft zich dus netjes aan de regels gehouden!

Ok.

We Develop
11/05/03, 18:40
WebDevelop :)?

xserve
11/05/03, 21:29
Sorry, dacht het echt. Ik zal proberen de fout niet meer te maken. Sorry

MacLeod
11/05/03, 22:27
Yo

Xserve, je werkt met Apple servers! yes yes:W: 3 maal hoera, eindelijk een verstandig iemand:)

thomas
11/05/03, 23:21
Origineel geplaatst door MacLeod
Yo

Xserve, je werkt met Apple servers! yes yes:W: 3 maal hoera, eindelijk een verstandig iemand:)

Maar hij heeft wel een reseller account nodig voor zijn webhosting ? :) Heeft dus niet eens een apple voor zijn eigen ;)

Beyonder
12/05/03, 15:45
Spoorlaan 438 gesloopt ? laat het de eigenaar maar niet horen !! :) het is namelijk een luxe kantoorvilla naast het natuurmuseum tegenover het CS in Tilburg.

Je refereert naar de Bowlingbaan die gesloopt is :p Kijk zo ontstaan de roddels.

Overigens hebben we in Tilburg geen kantoor meer hoor, dit was overigesn een verkoop/representatiekantoor. We werken al jaren in Goirle op de Tilburgseweg. Op verdieping 1 woon ik, op verdieping twee hebben we netjes een kantoor.

We werken inderdaad met 5 voor Coloheaven (Excl Administratie dat geheel uitbesteed is) mensen op dit moment, tijd om de homepage aan te passen inderdaad.

Overigens heeft ook een onenigheid met een bepaalde provider ons geen goed gedaan, gezien zij achter een aantal negatieve ervaringen zitten.

Een proefaccount voor een aantal dagen behoort tot de mogelijkheden. Nieuwe servers zijn weer aanwezig.

En sommige trieste reacties van hosters hier.... ach laten we dat houden op de hete adem van de competitie. Kunnen jullie dezelfde features en prijzen bieden? en zo nee, waarom niet ? heeft dat heel misschien met inkoop te maken ?

MrGlass
12/05/03, 16:16
Remon... Een vraagje voor je...
Waarom zijn die prijzen van je resel account omhoog gegaan?? (van 20 euro naar 29 euro, dat is bijna 50%!!!!!)

Voor 20 Euro in de maand wil ik nog wel zo'n accountje huren... maar voor 29 niet meer hoor...

InstantXs
12/05/03, 16:24
Origineel geplaatst door MacLeod
Yo

Xserve, je werkt met Apple servers! yes yes:W: 3 maal hoera, eindelijk een verstandig iemand:)

Als je ervaring zou hebben met een xserve zou je weten dat ej nu zit te liegen :p
Ook wel apart dat zn eigen site wel op een debian bak draait ;)

Beyonder
12/05/03, 16:42
Veel vraag ernaar, maar ook veel gezeur dat we te goedkoop aanbieden.

MOD EDIT: lees de regels! Niet uitnodigen om te mailen...

MrGlass
12/05/03, 16:57
Origineel geplaatst door Beyonder
Spoorlaan 438 gesloopt ? laat het de eigenaar maar niet horen !! :) het is namelijk een luxe kantoorvilla naast het natuurmuseum tegenover het CS in Tilburg.

Je refereert naar de Bowlingbaan die gesloopt is :p Kijk zo ontstaan de roddels.

Overigens hebben we in Tilburg geen kantoor meer hoor, dit was overigesn een verkoop/representatiekantoor. We werken al jaren in Goirle op de Tilburgseweg. Op verdieping 1 woon ik, op verdieping twee hebben we netjes een kantoor.

We werken inderdaad met 5 voor Coloheaven (Excl Administratie dat geheel uitbesteed is) mensen op dit moment, tijd om de homepage aan te passen inderdaad.

Overigens heeft ook een onenigheid met een bepaalde provider ons geen goed gedaan, gezien zij achter een aantal negatieve ervaringen zitten.

Een proefaccount voor een aantal dagen behoort tot de mogelijkheden. Nieuwe servers zijn weer aanwezig.

En sommige trieste reacties van hosters hier.... ach laten we dat houden op de hete adem van de competitie. Kunnen jullie dezelfde features en prijzen bieden? en zo nee, waarom niet ? heeft dat heel misschien met inkoop te maken ?



Ik kan dit bevestigen want ik werk in de spoorlaan... op nummer 366

tom
12/05/03, 17:33
Origineel geplaatst door WebBizz
Da's niet zo netjes, lees artikeltje 4 van het registratiecontract er maar eens op na.

het weglaten van een copyright bij gebruik van een template is ook niet zo netjes :p

ik stel voor dat iedereen beyonder met rust laat en iedereen eerst voor zijn eigen deur veegt :)

xserve
12/05/03, 17:36
Ik draai mijn websites inderdaad niet op Xserve's, dan zouden ze een stuk duurder worden. Ik doe aan Xserve dedicated servers, voor bedrijfsapplicaties.