PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting Reseller?



Anoniem
06/05/03, 14:29
Ik maak websites en breng mijn klanten onder bij Widexs. Ik ben nu op zoek naar een reseller programma om een aantal van mijn klanten en websites zelfstandig te hosten tegen niet al te hoge kosten. Ik ben op mijn zoektocht in USA een aantal providers tegen gekomen die allen zo ongeveer hetzelfde (zeggen) te bieden. oa. Yourthehost.com en Vortechhosting.com
Heeft iemand ervaring met deze aanbieders en/of eventueel interessante opmerkingen waar ik mee verder kom in mijn zoektocht? Daarnaast is iedere suggestie of tip welkom. Ik wil voor mijn iets meer eisen stellende klanten gewoon Widexs blijven adviseren omdat ik daar zeer goede ervaringen mee heb. Het reseller programma is voor de kleine sites waar minder eisen aan de hosting worden gesteld. Er moet wel ondersteuning voor PHP en MySQL aanwezig zijn en het liefst op een LINUX/UNIX platform.

Temmes

InterXS
06/05/03, 14:34
www.webhosters.nl

WebBizz
06/05/03, 14:34
MOD: ff verhuizen naar aanvragen forum, dan mogen we reageren.

Domenico
06/05/03, 14:48
Origineel geplaatst door InterXS
www.webhosters.nl

Ik denk dat de meeste mensen webhosters.nl enzo wel kennen en juist van die sites naar webhostingtalk.nl komen om hier een persoonlijke advies/offerte te kunnen krijgen. Eeb beetje een andere manier van zoeken.

Ben ik hier gewoon dit topic aan het vervuilen. ;)

eXite
06/05/03, 16:46
Je kunt me mailen als je een offerte wilt voor een reseller pakketje (zie signature)

WebBizz
06/05/03, 16:47
Kijk op onze website voor de resellerpakketten die we aanbieden. Voor meer informatie kun je altijd even contact opnemen.

Domenico
06/05/03, 17:09
TIP! -> http://www.webhostingtalk.nl/announcement.php?s=&forumid=14

De bedoeling is dat eventuele aanbiedingen en prijzen gewoon op het forum geplaatst dienen te worden. Lees ook de vraag van de thread starter eens goed...

Anoniem
06/05/03, 17:14
Origineel geplaatst door Temmes
Ik ben op mijn zoektocht in USA een aantal providers tegen gekomen die allen zo ongeveer hetzelfde (zeggen) te bieden. oa. Yourthehost.com en Vortechhosting.com
Heeft iemand ervaring met deze aanbieders en/of eventueel interessante opmerkingen waar ik mee verder kom in mijn zoektocht? Daarnaast is iedere suggestie of tip welkom.

Dit was eigenlijk het belangrijkste gedeelte uit mijn vraag. Dus ik zoek eigenlijk hulp bij mijn zoektocht. Dus waar op letten enzo. Technische details vind ik zeker belangrijk. Aanbiedingen zijn op het web met de ogen dicht nog te vinden. Ik snap ook niet waarom ik naar dit forum ben verplaatst. Ik zal wel de verkeerde indruk hebben gewekt.

Savvas
06/05/03, 20:08
als ik jou was zou ik iig op de volgende dingen letten:

- betrouwbaarheid
- service
- referenties
- netwerk
- en natuurlijk de prijzen

ik geloof niet dat de thread starter opzoek was naar een aanbod maar eerder waar die op moet letten als die er een gaat kiezen, kan het verkeerd hebben begrepen.

Anoniem
07/05/03, 10:59
Ja dat klopt. Ik was in de veronderstelling dat hier informatie te vinden was over de technische kant van hosting en dat mensen bereid waren hier informatie over te uit te wisselen.

Temmes

Domenico
07/05/03, 11:16
Origineel geplaatst door Temmes
Ja dat klopt. Ik was in de veronderstelling dat hier informatie te vinden was over de technische kant van hosting en dat mensen bereid waren hier informatie over te uit te wisselen.

Temmes

Dat klopt, je zit hier dus goed.

Deimos
07/05/03, 11:19
Origineel geplaatst door Temmes
Ja dat klopt. Ik was in de veronderstelling dat hier informatie te vinden was over de technische kant van hosting en dat mensen bereid waren hier informatie over te uit te wisselen.

Temmes Deze informatie kunnen we je natuurlijk wel geven echter moet je dan wel een (specifieke) vraag stellen. Er zijn immers zoveel kanten van de hosting. Dus het is voor ons niet 123 allemaal uit te leggen. Voornaamste zaak is, wil je een reseller account of niet. Maw een account waar jezelf alle controle hebt, dmv zelfsoftware instaleren / upgraden of een klik en klaar interface waarbij de host alle software beheerd en je bijna geen invloed kan uitoefenen op de software die moet worden gebruikt.

vdx
13/05/03, 14:59
We kunnen een resellerovereenkomst afsluiten.
Onze premie percentages zijn:
- opstartkosten kosten: 25%
- jaarkosten domein: 15%
- jaarkosten hostingpakket: 12%

Er is geen minimum aan het aantal te verkopen pakketten.