PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarschuwing!



cridea
05/05/03, 11:05
Ik heb me naar aanleiding van wat vorige topics verder verdiept in het afsluiten van een aansprakelijkheids- en rechtsbijstandsverzekering.

Inderdaad, je kunt beide gewoon afsluiten als hostingbedrijf, maar let op:

Rechtsbijstand: geen enkele maatschappij biedt dekking voor in- en verkoopgeschillen. En dat lijken me nu juist de zaken waar je je tegen wilt indekken.

Aansprakelijkheid: er zijn 2 maatschappijen die zich hier aan wagen, maar dan nog met uitsluiting van ongeveer alles wat fout kan gaan, dit zijn Nassau Verzekeringen en Erasmus Verzekeringen.

Lees dus je kleine lettertjes nog eens goed na, want ik ben ook bij ABN-Amro en ING geweest na wat tips van jullie, maar daar krijg je ook bovenstaand verhaal te horen (als je tenminste zelf ontdekt dat in- en verkoopgeschillen en beroepsaansprakelijkheid voor het grootste deel zijn uitgesloten, geen enkele maakte mij hierop zelf attent!)

Als iemand nog een bedrijf kent wat hier wel aan doet, maar kennelijk nergens bekend is hoor ik het graag.

michel
30/05/03, 21:58
Ja aan die verzekeringen heb je gewoon NIX, DIK betalen, en puntje bepaald, ben je lekker het spaarvakentje van de verzekerings maatschappij aan het vullen, en als je ze nodig hebt zijn ze je niet van DIENST, dan kennen ze je niet meer.