PDA

Bekijk Volledige Versie : YourSpace.be



joeyceunen
03/05/03, 20:33
Hoi,

Wat denken jullie van de website???

Thx

Joey

tom
03/05/03, 20:56
je aup is niet nederlands, dus niet rechtsgeldig
verder ook geen adres/tel e.d.

heb je het licht gezien ? :)

joeyceunen
03/05/03, 21:18
Ja dat klopt, de website is van eergisteren pas online gegaan, maar aan de vertaling zijn we volop bezig!

En de opmerking over adres enzo is heel goe !! was ik TOTAAL vergeten!!! gaan we zo snel mogelijk aanpassen! :-D

Bedankt!

ps: en wat vinde jullie van die live help?
denken jullie dat die de moeite is? en dat die veel gebruikt gaat worden?

Greetz Joey

target
09/05/03, 21:59
Ik vind persoonlijk de site maar amateurisisch in elkaar steken.

joeyceunen
10/05/03, 03:05
azo,... zoals, wat is kan er moet veranderen?

eXite
10/05/03, 11:19
1. Veel te Amerikaans
2. Onoverzichtelijk
3. Veel te groot lettertype

Wat je dr verder aan wilt doen moet je zelf weten, maar begin eens door de header wat kleiner te maken en het lettertype wat kleiner te maken. Ik draai 1280x960 en ik vind het er véél te groot uitzien :) Succes!

amnesiac
10/05/03, 11:59
is dit niet een template van templatemonster? hi lijkt er iniedergeval sprekend op, nahjah het zal wel neit, hij is inderdaad beetje americaans enzo maar wel profi

btw nog een vraagje welke software gebruiken jullie voor dat onlinechatnow gedeelte? vink nml een mooi stukkie software

providerhulp
11/05/03, 17:23
Misschien valt het een beetje groot uit, maar vind de header best speciaal. Probeer het logo eens wat minder groot te maken. Voor de rest vind ik het er goed uitzien.

WebBizz
11/05/03, 21:27
Voor de luie mensen die de url niet willen intypen hier de link: http://www.yourspace.be :)

maartenba
11/05/03, 23:56
Zou hier graag BTW/HR/Tel/... nr.'s op zien staan, zo lijkt het me een beetje of je alles in het zwart afhandelt...

Matti
12/05/03, 23:34
Origineel geplaatst door providerhulp
Misschien valt het een beetje groot uit, maar vind de header best speciaal. Probeer het logo eens wat minder groot te maken. Voor de rest vind ik het er goed uitzien.

bedankt webbizz daar heb ik al die tijd al opgewacht ;)

Clearhosting
13/05/03, 00:36
btw nog een vraagje welke software gebruiken jullie voor dat onlinechatnow gedeelte? vink nml een mooi stukkie software

Ook geintereseerd in dit

Over de site ik weet bijna 100% zeker dat je deze template gekocht hebt (hoop ik) en niet zelf gemaakt hebt wat natuurlijk geen probleem is maar zorg dan wel dat de amerikaanse/engelse elementen eruit worden gehaald (bv. AUP bestaat niet in NL)

Subdomains

Ability to Add/Remove Subdomains
Subdomain Redirects
Stats for Subdomains

neem even de moeite om dit te vertalen

Ook zou ik proberen een wat overzichtelijker uiterlijk/navigeren proberen te bewerkstelligen. Ik vind persoonlijk het lastig te vinden wat ik zoek.

http://www.yourspace.be/hosting.htm
Op deze pagaina moet je je tables beter instellen want de tekst loopt aan de rechterkant te ver door

Voor de rest ziet het er goed uit.

McRox
29/05/03, 23:07
Origineel geplaatst door joeyceunen
Hoi,

Wat denken jullie van de website???

Thx

Joey

Joeyceunen?

Ben jij niet toevallig de gezochte persoon die eigenaar is van http://www.livesupportnow.com??

Dan zou ik maar oppassen. Ik ben een klant van kayako, de makers van liveresponse. En deze dief probeert deze licenties illegaal te verkopen!! :mad::mad::mad:


MODS! Kunnen jullie zijn IP adres emailen of pmen naar mij?

tom
29/05/03, 23:17
Origineel geplaatst door PlexTeam


MODS! Kunnen jullie zijn IP adres emailen of pmen naar mij?

lol :p

Clearhosting
29/05/03, 23:39
Origineel geplaatst door PlexTeam


Joeyceunen?

Ben jij niet toevallig de gezochte persoon die eigenaar is van http://www.livesupportnow.com??

Dan zou ik maar oppassen. Ik ben een klant van kayako, de makers van liveresponse. En deze dief probeert deze licenties illegaal te verkopen!! :mad::mad::mad:


MODS! Kunnen jullie zijn IP adres emailen of pmen naar mij?

Hoe kom je bij die conclusie ?

Savvas
30/05/03, 09:35
ja ik ben ook zeer nieuwsgierig hoe je daar zo zeker van bent :huh:
.

McRox
30/05/03, 12:03
Ten eerste ik ben een klant van Kayako en ken Varun Shoor (eigenaar) goed.

Ten tweede, kijk ff op kayako.com en livesupportnow.com

Shr3d
30/05/03, 20:55
Helaas: (livesupport.com)


This Account Has Been Suspended

Please contact our billing/support department as soon as possible!


't ziet er naar uit dat hij realiseert dat hij iets fout deed :D

Wezz6400
30/05/03, 21:16
Ik wordt nu doorverwezen naar birdshirts.com :o

McRox
31/05/03, 20:30
WHOIS is nu ook ineens verandert :D

hmmm

jeffrey
08/07/03, 15:05
Origineel geplaatst door Clearhosting


Hoe kom je bij die conclusie ?

http://yourspace.be/suspended.page/ is de page die je krijgt wanneer je naar die website gaat..
verdacht

eXite
08/07/03, 16:56
Ja vooral erg interessant na 2 maanden ;)

wimg
09/07/03, 00:58
Origineel geplaatst door amnesiac
is dit niet een template van templatemonster? hi lijkt er iniedergeval sprekend op, nahjah het zal wel neit, hij is inderdaad beetje americaans enzo maar wel profi

btw nog een vraagje welke software gebruiken jullie voor dat onlinechatnow gedeelte? vink nml een mooi stukkie software

www.phplivesupport.com is ook niet slecht

We ontwikkelden tevens een Windows-client ervoor (www.phplivewin.com), maar spijtig genoeg werkt die tijdelijk niet, omdat de :X van Osi Codes hun code te sterk wijzigden...

veldmaat
10/07/03, 19:43
Jammer dat de kop elke keer opnieuw geladen wordt en daardoor ook telkens weer dat menu tevoorschijn schuift.

Verder zie je overal meerdere talen door elkaar heen. Niet echt uniform.