PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocation aanbieding van de eeuw... :)



Alain
03/05/03, 14:33
We bieden colocation aan in ons eigen rack in de serverruimte van Trueserver/TelecityII. Je krijgt een 100mbit aansluiting op de switch (cisco of 3com), 8 ip adressen en een aansluiting op een apc masterswitch is mogelijk. We beschikken over een 24/7 storingsnummer, helpdesk zowel telefonisch als per e-mail en de mogelijkheid voor hardware en/of software onderhoud.

Mensen die interesse hebben in colocation wil ik een super aanbieding doen. Behalve de aanbieding op onze site (http://www.shockmedia.nl/) (1 maand gratis bij een 2 jarig contract), wil ik voor de mensen die echt serieus interesse hebben een nog betere aanbieding doen. Neem contact met mij persoonlijk op als je een leuke deal wilt. De deal wil ik op basis van wat je afneemt en op basis van potentie met je afsluiten, die kan ik je hier dus niet geven.

Liefst per icq (1634659), maar mag ook telefonisch (zie site, en alleen tijdens kantooruren) of per mail Alain@shockmedia.nl.

InterXS
03/05/03, 20:00
Zonder prijs is het niet leuk om het hier te posten :(

Alain
04/05/03, 14:04
Origineel geplaatst door InterXS
Zonder prijs is het niet leuk om het hier te posten :(
Prijzen staan op de website, en de aanbieding is in ieder geval goedkoper dan op de website (hoeveel is afhankelijk van de afname en de potentie dus). Dat kun je uit mijn vorige post halen. :)

wdv
04/05/03, 14:10
Ligt het aan mij, of lijkt deze mevrouw: http://www.shockmedia.nl/img/welkom-vrouw.gif

niet heel erg op http://www.idomein.nl/art/jpeg/welcome_lady.jpg ?

Of is dat een foto die ergens gratis vandaan te rippen is? :)

Alain
04/05/03, 14:17
Dat zeggen er wel meer, helaas want ik wil helemaal niets met idomein te maken hebben. Echter is die vrouw (ook de mensen op oa profiel pagina) van een cd met modellen waarvan wij in ieder geval de licentie hebben. Is een jaar of 3 geleden door ons gekocht. Of idomein ook een licentie heeft weet ik niet....

Als je trouwens goed kijkt is het niet exact dezelfde foto, ook niet zo gek want die cd staan ongeveer 500 foto's op en van elk model in 20 standen ofzo... :)

Online zijn die foto's ook te vinden, er zijn wel meer bedrijven die een licentie hebben of de boel van een ander geript hebben.

InterXS
04/05/03, 16:08
Waar heb je die cd gekocht als ik vragen mag?

InstantXs
04/05/03, 16:18
Origineel geplaatst door Alain


Als je trouwens goed kijkt is het niet exact dezelfde foto, ook niet zo gek want die cd staan ongeveer 500 foto's op en van elk model in 20 standen ofzo... :)


Volgens mij is het wel de zelfde foto, alleen in spiegelbeeld en wat kleiner :)

Alain
04/05/03, 16:21
Origineel geplaatst door InterXS
Waar heb je die cd gekocht als ik vragen mag?

Ik heb de cd hier niet bij de hand, ik zal as maandag even kijken hoe die cd exact heet en van wie die is.


Origineel geplaatst door InstantXs


Volgens mij is het wel de zelfde foto, alleen in spiegelbeeld en wat kleiner :)

Idd, ik keek naar de handen maar tis spiegelbeeld.... nouja, ik heb iig het origineel op cd.... ;)

superior-is
04/05/03, 22:18
Origineel geplaatst door Alain

Als je trouwens goed kijkt is het niet exact dezelfde foto, ook niet zo gek want die cd staan ongeveer 500 foto's op en van elk model in 20 standen ofzo... :)


Ik kan hier een puberale opmerking plaatsen, maar dat doe ik niet. ;) En nou potverdikkie weer ontopic. :)

Beyonder
04/05/03, 22:42
BTW: Idomein is gewoon opgeheven hoor :)

Alain
04/05/03, 23:22
Origineel geplaatst door Beyonder
BTW: Idomein is gewoon opgeheven hoor :)
Yup, gewoon weer lekker door onder een paar andere namen met wat verwarrende constructies, hé Remon.... :)

alpenszene
05/05/03, 10:08
jongens jongens jongens, jullie hebben echt het niveau van een stelletje kabouters.
Iedereen weet wat remon heeft gedaan in het verleden, en of hij nou een tweede kans verdient in jullie kinderoogjes of niet STOP FLAMING :r we weten het nu wel allemaal!

Alain
05/05/03, 10:38
Ik weet niet wat jij allemaal uit mijn post interpreteert, maar schijnbaar heel wat anders dan ik bedoelde.... :) Zegt wat meer over jou dan over mij denk ik...

Mijn suggestie: laten we ontopic gaan... ;)

RobbertC
05/05/03, 11:27
En nu allemaal ON-TOPIC graag!