PDA

Bekijk Volledige Versie : Control Panel & Cobalt



BlueLagoon
02/05/03, 10:46
Hoe goed is een Control Panel als CPanel o.i.d. aan de praat te krijgen op een Cobalt? Het zal er niet standaard in zitten :) Behalve dan die 3 dingetjes (forwarding, disk info & qouta of zow). Maar is iets als CPanel of Webmin makkelijk te installeren en te integreren op zo'n systeem?
Of krijg je dan weer problemen bij volgende updates van de server software etc.?
Werkt het uberhaupt met zo'n systeem? :)

superior-is
02/05/03, 11:17
Webmin zou je kunnen installeren, maar daar heb je niet zoveel aan. Cpanel zal waarschijnlijk helemaal niet gaan. Maar als je zoiets zou willen installeren, dan kan je net zo goed gaan voor een eigen fabricaat server.

alpenszene
02/05/03, 12:17
Op een cobalt kan je in princiepe alles draaien wat je wil. Echter betaal je klauwen vol met geld voor het cobalt cp

BlueLagoon
02/05/03, 16:08
Origineel geplaatst door superior-is
Webmin zou je kunnen installeren, maar daar heb je niet zoveel aan. Cpanel zal waarschijnlijk helemaal niet gaan. Maar als je zoiets zou willen installeren, dan kan je net zo goed gaan voor een eigen fabricaat server.

Dus als ik iets moois ontwerp voor op een standaard Cobalt wordt ik rijk ;)

superior-is
02/05/03, 16:11
Neuh, want ik ken niet veel mensen die iets anders dan het sun cobalt op hun cobalt willen draaien. Als ze iets anders willen draaien, dan gooien ze wel iets anders dan het sun cobalt os erop. :)