PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarde geluk.org?



Wezz6400
02/05/03, 00:40
Aangezien dnforum.nl er niet al te druk uitziet en ik voor de rest geen Nederlandsedomeinfora heb kunnen vinden vraag ik het hier ook maar. :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de waarde van het domein Geluk.org, wat is een normale prijs?

WebBizz
02/05/03, 09:40
Niks waard, je mag blij zijn als je er 50 euro voor krijgt.

superior-is
02/05/03, 10:24
Normale verkoopprijs zoals je zou vragen voor een registratie. Vooral omdat het een .org is.

QB-man
03/05/03, 14:39
Kleine taxatie:
Voordelen:
geluk.org is een leuke naam om te zien...
geluk, gelukkig en ongeluk zijn veel voorkomende woorden in de nederlandse taal.

Nadelen:
het tld is organisation, dus geen nederlands
geluk is geen modewoord of trendwoord
het commercieel uitbuiten van deze naam is alleen mogelijk indien er een goed concept ontwikkeld wordt, dat nog niet reeds bestaat (bijv. niet van toepassing bij sms.org of chat.nl of bol.com)

Conclusie:
Je zou er niet verstandig aan doen een bedrag hoger dan €250 te vragen, je krijgt het domein daarvoor niet weg.
Een lager bedrag dan €50 is het ook niet waard.
Het bedrag dat de meest eerlijke schatting mijns inziens is: bedraagt €95 k.k.
k.k. betekend dus exclusief bijkomende verhuis- en registratiekosten

beetle
03/05/03, 14:47
hmmzzz ff een beetje offtopic, ik verkoop eroticdate.nl voor 250 Eur is dit enigzins redelijk??? te veel of te weinig?? site is leeg omdat ik geen tijd meer had voor het onderhoud

WebBizz
04/05/03, 17:28
Met een beetje zoeken vind je wellicht iemand die er meer voor geeft. Domein lijkt me meer waard, maar aan de andere kant... als je m nu kwijt kunt is het natuurlijk mooi meegenomen!