PDA

Bekijk Volledige Versie : Wegens uitbreiding nieuw personeel nodig



Alain
01/05/03, 21:02
Shock Media, een automatiseringsbedrijf met momenteel meer dan 3000 particuliere en zakelijke klanten op het gebied van webhosting (waaronder virtualhosting, colocation en dedication), webdesign, netwerkbeheer, software, hardware en consultancy, is opzoek naar nieuw personeel.

Shock Media is sinds 1999 gevestigd in Elst Gelderland en sinds 2002 ook in Almelo en heeft momenteel 6 fulltime medewerkers en 5 parttime medewerkers samen op beide locaties. Wegens verhuizing naar een nieuw kantoorpand het einde dit jaar, hebben we plek voor nieuwe medewerkers. De locatie van het nieuwe kantoorpand is nog niet bekend, maar deze zal vermoedelijk in omgeving Arnhem zijn. Op deze nieuwe locatie zoeken wij het volgende:

We zoeken per augustus 2003 1 parttime sales medewerker met de volgende eigenschappen:

- HBO denk en werkniveau.
- Geen 9 tot 5 mentaliteit.
- Ervaring met klanten op verkoop gebied.
- Ervaring en verstand van internet, webhosting, webdesign, netwerken, hardware en software applicaties vooral met Linux.
- Sociaal, eerlijk en het geen probleem vinden om tijd en moeite te stoppen in zowel Shock Media als de klanten.
- Leeftijd 20-35 jaar
- Nederlandse taal in woord en geschift beheersen.
- Engelse taal in woord en geschrift beheersen.
- Andere talen zoals Duits is een pré.
- De kwaliteit technische dingen simpel en helder op papier te zetten of uit te leggen.
- Zelfstandig kunnen werken.
- Niet schuw zijn voor het dragen van een stropdas.

Wij bieden hierbij:
- Een goed loon.
- Een gezellige werkomgeving.
- Mogelijkheden om te groeien.
- Later de mogelijkheid tot fulltime.
- Leerzaam en veel afwisseling in je werk.


We zoeken per augustus 2003 1 fulltime technisch medewerker met de volgende eigenschappen:

- HBO denk en werkniveau.
- Geen 9 tot 5 mentaliteit.
- Zeer goede ervaring met Linux en Windows systemen en netwerken.
- Zeer goede ervaring met Perl, PHP en (My)SQL databases.
- In ieder geval ervaring met HTML, Java(script), C en de kwaliteit om snel nieuwe talen te leren en te begrijpen.
- Zeer goede ervaring met de hardware kant van servers.
- Ervaringen met het aanleggen en onderhouden van netwerken.
- De kwaliteit hebben om problemen op papier te schetsen, op te lossen en uit te leggen.
- Sociaal, eerlijk en het geen probleem vinden om tijd en moeite te stoppen in zowel Shock Media als de klanten.
- Leeftijd 20-35 jaar.
- Nederlandse taal in woord en geschift beheersen.
- Engelse taal in geschrift beheersen.
- Andere talen zijn een pré.
- Zelfstandig kunnen werken.

Wij bieden hierbij:
- Een goed loon.
- Een gezellige werkomgeving.
- Mogelijkheden om te groeien.
- Leerzaam en veel afwisseling in je werk.


Heb je interesse? Stuur dan een korte sollicitatiebrief samen met je CV (met voorbeelden en links naar werk van je, indien van toepassing) per post (e-mail adres vermelden!) of nog liever per e-mail. Uit eerdere sollicaties is gebleken dat we veel sollicitaties krijgen, hierdoor houden wij op voorhand al een strenge selectie (op basis 'wie lijken de beste', en niet op basis 'wie zijn de slechtste'). De personen die hierna nog in aanmerking komen voor een functie binnen ons bedrijf nodigen wij uit voor een gesprek.

Voor meer informatie over Shock Media zie http://www.shockmedia.nl/.

Sollicitaties richten aan:
Shock Media
T.a.v.: Alain Götz
Bartokstraat 76
6661 AV Elst

Of nog liever:
Alain@shockmedia.nl

Vragen over de sollicitaties het liefst per e-mail. Je ontvangt altijd een bericht per e-mail of je wel of niet voor een gesprek in aanmerking komt.

[Elwin]
02/05/03, 00:09
waar zitten jullie in Almelo ?

Alain
02/05/03, 00:16
Origineel geplaatst door [Elwin]
waar zitten jullie in Almelo ?

Op de Woonboulevard, kantoor en winkel ruimte boven een andere winkel, heeft andere naam, en is niet (in tegenstelling tot Elst) gericht op Internet Automatisering maar op automatisering in het algemeen, maar is wel een onderneming van Shock Media (Joint Venture). We zoeken momenteel alleen mensen voor locatie Elst (waarschijnlijk Arnhem tegen die tijd).

Geert Booster
03/05/03, 03:13
Alain!

[Sorry offtopic] :)

Tijd niet gesproken joh :)

Grumpy
03/05/03, 03:15
Origineel geplaatst door Geert Booster
Alain!

[Sorry offtopic] :)

Tijd niet gesproken joh :)
Voor zulke dingen is er de functie "prive berichten"

Alain
03/05/03, 13:55
Origineel geplaatst door Geert Booster
Alain!

[Sorry offtopic] :)

Tijd niet gesproken joh :)
Hey! Ik kom jou ook echt overal tegen lijkt 't wel... :P

En dit was 't laatste offtopic bericht, excuses... ;)

Alain
19/05/03, 22:01
Mensen, we hebben circa 30 sollicitaties ontvangen, waarvan een aantal (stuk of 10 zover ik momenteel weet) via hier. Heb je nog interesse, dan moet je vanavond nog even de boel mailen! :D Morgen gaan we beslissen met welke mensen we een gesprek willen. Dus na morgen heeft het geen zin meer op bovenstaande vacatures te reageren. Iedereen die een sollicitatie heeft gedaan heeft als het goed is al een berichtje gehad. Dus heb je dit niet gehad, mail nog even snel!

Bedankt voor de interesse iedereen. :)

Jesper
02/06/03, 18:12
- Niet schuw zijn voor het dragen van een stropdas.

Dat is het enige punt waar ik finaal op afhaak. Mijn ervaring in de internet wereld is dat je overal moet zijn behalve bij de stropdassen (Bijv: Priority telecom e.d). Gaan jullie ook echt met pak/stropdas naar jullie klanten toe of is dit in uiterste gevallen? ;).

Het zou mijn keuze in ieder geval niet zijn. Ik ken heel wat internet bedrijven en doelgroepen, maar over het algemeen is het niet gebruikelijk dat men in een stropdasje aan komt kakken. Dit straalt geen technische kwaliteit uit.

't Kan een gevoelskwestie zijn.. :)

Alain
02/06/03, 18:19
Origineel geplaatst door Jesper
- Niet schuw zijn voor het dragen van een stropdas.

Dat is het enige punt waar ik finaal op afhaak. Mijn ervaring in de internet wereld is dat je overal moet zijn behalve bij de stropdassen (Bijv: Priority telecom e.d). Gaan jullie ook echt met pak/stropdas naar jullie klanten toe of is dit in uiterste gevallen? ;).

Het zou mijn keuze in ieder geval niet zijn. Ik ken heel wat internet bedrijven en doelgroepen, maar over het algemeen is het niet gebruikelijk dat men in een stropdasje aan komt kakken. Dit straalt geen technische kwaliteit uit.

't Kan een gevoelskwestie zijn.. :)

Nou, niemand loopt bij ons de heledag in pak, maar het komt voor dat je naar klanten toegaat of klanten langskomen waarbij je niet serieus over komt in je vrijetijds kleding. :)

Het is imo een goede manier om je respect naar een klant te uitten. Als sales dude vind ik dat het belangrijk is je ook professioneel te kunnen en willen presenteren alsnodig. Concreet wil dat dus zeggen dat een sales medewerker SOMS met stropdas moet lopen, maar absoluut niet elke dag.

WebBizz
02/06/03, 18:26
Alain, heb je naar aanleiding van deze post de juiste kandidaten al gevonden? Je vacature staat hier nl inmiddels al een maand.

Alain
02/06/03, 18:28
Origineel geplaatst door WebBizz
Alain, heb je naar aanleiding van deze post de juiste kandidaten al gevonden? Je vacature staat hier nl inmiddels al een maand.
Yup, heb ook al enkele posts geleden aangegeven dat solliciteren op deze vacatures niet meer kon. :)

WebBizz
02/06/03, 18:29
Sorry, zie het inderdaad. Ik dacht dat je nog niemand had gevonden, daar je hier op een reactie n.a.v. de inhoud van de vacture reageerde.