PDA

Bekijk Volledige Versie : goedkoop mogelijke host



Anoniem
01/05/03, 16:40
ik zoek een zo goedkoop mogelijke host(nee niet gratis) voor een simpel wegpaginaatje voor een klein garagebedrijfje

10mb ruimte/1 gig verkeer is al veel
evt php ondersteuning maar niet nodig

en incl domeinreg(nl)

tom
01/05/03, 16:55
Algemeen
Registratie/transfer .be/com/net/org [?] Ja
Webspace [?] 25MB
Subdomeinen [?] 5
Dataverkeer [?] 1GB
Errorpagina’s [?] Ja
Webstatistieken [?] Ja
Beveiligde mappen(.htaccess) [?] Ja
Scripting/database
SSI [?] Ja
Frontpage extensies [?] Ja
PHP [?] Ja
CGI/Perl [?] Ja
Chilisoft ASP [?] Ja
Mail
POP3/IMAP [?] 5
Forwarders [?] 10
Aliassen [?] Onbeperkt
SMTP [?] Ja
Webmail [?] Ja
Webbased mailmanager [?] Ja
Catchall [?] Ja
Viruscontrole [?] Ja
Extra's
Backup [?] 24u
Tarieven
1 Jaar € 40,00
2 Jaar :: -5% € 76,00
3 Jaar :: -10% € 108,00
4 Jaar :: -15% € 136,00
5 Jaar :: -20% € 160,00
Meer info (http://www.priorweb.be/webhosting_starter.php)
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1143

http://www.pwfaq.be/individu-enq.php?hostnr=12

alpenszene
01/05/03, 18:08
en dan geen dataverkeer vermelden :r echt jammer, want daar draait het om

RobbertC
01/05/03, 18:16
Rustig maar, alpenszene, met :r smileys gooien hoeft echt niet.

WebBizz
01/05/03, 18:20
Post ziet er uit als een aanvraag, staat dus in het verkeerde forum.

10 MB / 5 POP / 1 GB / PHP
Inclusief .nl domeinnaam
Geen eenmalige kosten
Jaarcontract
€ 4,50 exclusief btw per maand

eXite
01/05/03, 18:25
30 MB / Unlim. POP / Unlim. Subdomain / 1 GB traffic / PHP, CGI, MySQL

Inclusief .nl / .be domeinnaam.
€5,00 excl. BTW per maand.

Zie ook hier (http://webhosting.futureflex.nl/site/specificaties.htm) voor meer info over wat er standaard bij een pakket zit.

4uhosting
01/05/03, 18:30
10MB/25POP/unlim.subs/3gb traffic

incl. .nl domein 4,50 excl. BTW p/m

Grumpy
01/05/03, 18:35
Het hoort eigenlijk hier
http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14

tom
01/05/03, 18:48
Origineel geplaatst door alpenszene
en dan geen dataverkeer vermelden :r echt jammer, want daar draait het om

aangepast :)

Samuel
01/05/03, 18:51
Origineel geplaatst door sander815
ik zoek een zo goedkoop mogelijke host(nee niet gratis) voor een simpel wegpaginaatje voor een klein garagebedrijfje

10mb ruimte/1 gig verkeer is al veel
evt php ondersteuning maar niet nodig

en incl domeinreg(nl)

- 25 Mb webruimte
- 5 POP3
- Unlimited Forwards
- Unlimted Aliasses
- Unlimited DNS hostings
- Unlimited Subdomains
- 5 gb dataverkeer
- 1 NL registatie

Ondersteuning voor php , ssl , asp , frontpage extensies , cgi-bin/perl , ...

Prijs : 30 € / jaar

Indien je intresse of vragen zou hebben , aarzel dan niet mij te contacteren

Met Vriendelijke Groeten ,

Samuel De Wever
samuel@benesol.be

RobbertC
01/05/03, 18:56
Post ziet er uit als een aanvraag, staat dus in het verkeerde forum.

Verrek ja :p

Deimos
01/05/03, 19:30
/me vraagt zich toch nog altijd erg af hoe een bedrijf kan bestaan met accounts van 30 euro per jaar. Te meer omdat mijn ervaring is dat de goedkoopste klanten het meeste support nodig hebben.

cridea
01/05/03, 20:22
Origineel geplaatst door Deimos
/me vraagt zich toch nog altijd erg af hoe een bedrijf kan bestaan met accounts van 30 euro per jaar. Te meer omdat mijn ervaring is dat de goedkoopste klanten het meeste support nodig hebben.

Stel je vraag eens in het "runnen van een webhostingbedrijf" forum...

Zal een interessante topic worden denk ik.

cridea
01/05/03, 20:23
1 GB lijkt me veel voor een klein garagebedrijf trouwens.

Maar hier mijn aanbieding:

10 MB / 1 GB alles erop en eraan en onbeperkt

VS : 25 euro
NL: 50 euro

Domein: 15 euro

Alles ex BTW en per jaar.

Leandros
01/05/03, 21:57
10mb pakket = 3,75 per maand (excl.)

5 pop3 accounts
1 gb data verkeer
Ensim control panel
php , ssl , asp , frontpage extensies(2002) , cgi-bin/perl , ...

alle standaardfuncties te vinden op:
http://www.leandros.nl/webhosting/

Anoniem
02/05/03, 09:02
Origineel geplaatst door byh
1 GB lijkt me veel voor een klein garagebedrijf trouwens.

Maar hier mijn aanbieding:

10 MB / 1 GB alles erop en eraan en onbeperkt

VS : 25 euro
NL: 50 euro

Domein: 15 euro

Alles ex BTW en per jaar.

ik zal je voorstel voorleggen

sander

cridea
02/05/03, 10:31
Origineel geplaatst door sander815


ik zal je voorstel voorleggen

sander

Nog even ter vergelijking (ik schat dat je aan 500 MB genoeg hebt):

10 MB / 500 MB

VS: 15 euro
NL: 30 euro

con-net
02/05/03, 19:54
100MB Ruimte
1 GB Dataverkeer
Domeinnaam
2.95 per maand
Per jaar te betalen...
Voor meer info mail naar: info@con-net.nl

clesoft
02/05/03, 20:14
CleSoft Webhosting Pakket E

- 10 megabyte schijfruimte
- Dataverkeer op basis van fair use policy
- 1 POP account
- Onbeperkt aliassen/forwards
- Ondersteuning van PHP
- 1 MySQL database
- 1 Mailinglist
- Beveiligde directory's
- Eigen CGI-BIN
- Webmail
- Webinterface

€ 1,25 per maand (ex BTW en domeinregistratie)

www.clesoft.nl

eXite
02/05/03, 20:23
En wat houdt die FUP bij jullie in..?

superior-is
03/05/03, 11:06
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb even gezocht op zijn website, maar daar kon ik het ook niet vinden.

clesoft
03/05/03, 12:29
Bij normaal gebruik zijn er GEEN beperkingen. Voor "downloadsite's" e.d. gelden andere regels, welke wij met de houder vóóraf bespreken. Met andere woorden: Site's waarop alleen informatieve content staat hebben geen beperkingen.

plugintools
03/05/03, 12:37
Dus als iemand met zijn site over de gevaarlijke Rode Mier (compleet met foto archief van zijn spannende reis in Afrika) 100 GB per maand er door heen knalt is dat geen probleem (voor 1.25 euro p/m)?

electric
03/05/03, 12:43
10 MB ruimte
1 GB dataverkeer
1 POP3 , unlimited aliassen

voor 38 euro / jaar ( ex btw )

clesoft
03/05/03, 13:12
Als de hemel naar beneden valt......

Met een 10 MB account? Knap als men dat voor elkaar krijgt. Hoeveel bezoekers zijn daarvoor nodig? Zo'n extreem voorbeeld kan ik er nog honderden opnoemen.

plugintools
03/05/03, 13:17
Origineel geplaatst door clesoft
Als de hemel naar beneden valt......

Met een 10 MB account? Knap als men dat voor elkaar krijgt. Hoeveel bezoekers zijn daarvoor nodig? Zo'n extreem voorbeeld kan ik er nog honderden opnoemen.

Ik val je niet aan ofzo, maar je zal maar zo'n extreem voorbeeld krijgen.
En het maakt dan echt niet uit dat je maar 10 MB heb, met een techsite, een 200 KB groot plaatje en een verwijzing op Slashdot/Anandtech/Tweakers hang je (totdat de server down gaat :D)

eXite
03/05/03, 13:22
Nou nee, want die klanten weten nei wat de FUP inhoudt. Dus als hij ziet dat iemand over 1GB datalimiet komt (ik noem maar wat) dan is het ineens account suspended en de klant hangt, niet andersom bij hem..

plugintools
03/05/03, 13:26
Misschien goed idee om in een andere thread over FUP verder te gaan,persoonlijk zou ik er nooit voor gaan, zou net zoiets zijn als dat je een telefoon abonnement neemt met FUP, waarbij je van te voren niet weet wat je provider Fair Use vindt en hij je zomaar afkapt in een gesprek...

electric
03/05/03, 13:34
Origineel geplaatst door clesoft
Als de hemel naar beneden valt......

Met een 10 MB account? Knap als men dat voor elkaar krijgt. Hoeveel bezoekers zijn daarvoor nodig? Zo'n extreem voorbeeld kan ik er nog honderden opnoemen.

ik heb gewoon deze gepakt omdat er om 10 MB gevraagd werd, mocht er een andere gevraagd worden dan plaats ik die, simpel zat lijkt me.

clesoft
03/05/03, 16:49
Nou nee, de site zal NOOIT suspended gaan. Zou mooi zijn. FUP is/lijkt een mooie uitdrukking, maar regelmatig kom ik deze uitdrukking ook tegen met de restrictie van 1 GB. Dat kan ik geen FUP noemen. Nogmaals, FUP moet in mijn ogen "onbeperkt" zijn zonder een nader te bepalen limiet. Mocht het bij een bepaald pakket dermate uit de hand lopen, dan kan men altijd nog in overleg treden met de klant. En uiteraard moet men het totaal verkeer bekijken. De een gebruikt nou eenmaal meer als de ander. Valt dus tegen elkaar weg als men vastgestelde limieten zou hanteren.

Schaap
03/05/03, 18:38
Ow ja :-)

Ik kan je dit geven voor maar 1.80 Euro/maand !

50Mb Webruimte
2 Gb Bandbreedte
Cpanel
Php 4
Een mySQL database
En nog veel meer (oa. E-mail account)

Voor 9 Euro kan ik er nog eens een Domein naam bij doen naar keuze (.nl niet inbegrepen)

Voor dit packet moet je wel minimum 3 maanden inschrijven,
Je zal ook online support krijgen.
Meer info: http://www.firmushost.com

Dank u :)

Anoniem
04/05/03, 11:19
Origineel geplaatst door Schaap
Ow ja :-)

Ik kan je dit geven voor maar 1.80 Euro/maand !

50Mb Webruimte
2 Gb Bandbreedte
Cpanel
Php 4
Een mySQL database

Dank u :)


hoe kan dat nou zo goedkoop?

tom
04/05/03, 11:34
Origineel geplaatst door sander815



hoe kan dat nou zo goedkoop?

server in us :p

InterXS
04/05/03, 12:26
en zoals ie zelf al zegt enkel een email helpdesk.
dus dan hoef je ook geen personeel te hebben ;)

Domenico
04/05/03, 14:45
We zijn hier niet om anderen af te kraken! ONTOPIC blijven graag...

Anoniem
04/05/03, 15:14
Origineel geplaatst door tom


server in us :p

dat maakt toch niet zoveel uit? Misschien als je een grote website hebt, maar een klein siteje met wat nieuws en foto's, dat maakt toch niks?

Schaap
04/05/03, 18:29
Server staat inderdaad in US, en hoe kan dat nu zo goedkoop zijn? hoe denk je ? ik maak gewoon die prijs ! daarom is het zo goedkoop, omdat ik het zo goedkoop wil!



en zoals ie zelf al zegt enkel een email helpdesk.
dus dan hoef je ook geen personeel te hebben


Yeah right, denk je dat ik geen werk heb misschien ?

Trouwens, lage prijzen bekom je door veel clienten te hebben die niet het goedkoopste kopen :)

Enja, als je niet geloofd dat het goede webhosting is, waarom schrijf je je dan niet een maandje of 4 in ? ;-)

Schaap
04/05/03, 18:32
Ow ja, niet enkel een email helpdesk jongetje, belgische&nederlandse clienten mogen ook bellen, en ja, er is een forum en een chatroom ;-)

Anoniem
04/05/03, 20:47
Origineel geplaatst door Schaap


Voor 9 Euro kan ik er nog eens een Domein naam bij doen naar keuze (.nl niet inbegrepen)


en als ik wel een .nl domain wil?

Schaap
04/05/03, 21:59
Dan is het best om zelf je .nl te registreren, of ik kan ook altijd de goedkoopst mogelijke plaats zoeken...

Dank u, Schaap

plugintools
06/05/03, 23:38
Beetje agressief toontje die schaap. Zijn server staat trouwens bij Servint.net, goede provider opzich dus dat is geen probleem.

Schaap
06/05/03, 23:45
Agressief toontje? vind je? Als ze me hier beginnen uitsnotteren voor kerel die geen werk moet doen en die gewoon "ergens" een servertje staan heeft, dan zou je daar wel boos kunnen van worden denk ik. En maar om te zeggen: Deze topic noemt "Goedkoopst mogelijke host" als ik dan het goedkoopst mogelijke zeg, dan ben ik direct een overseller en "iets" die niet kan! dat vind ik wel straf!

plugintools
06/05/03, 23:49
Klopt, heeft ook een beetje hiermee te maken:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=52922#post52922

Schaap
06/05/03, 23:54
Maar toch vind ik het niet echt leuk, ik ben namelijk een reseller, en ik mag zelf niet mijn hostingplannen vastleggen, en heb dus wel veel minder werk, ja, maar waarom mag het niet zo goedkoop zijn? Als jullie echt willen 4euro betalen ofzo, ik hou je niet tegen, zeg dan gewoon tegen mij: Ik neem het 1.8 euro packet maar ik betaal er 4 omdat ik teveel geld heb... ik bedoel, dit is meer zoals een droom, ik wou eerst het 1 euro packet proberen te maken maar dat was nogal moeilijk, 1 euro gaat niet, 1.80 gaat wel!


Ofwel zijn jullie heel grof en zeggen jullie gewoon dat "1.80Euro" dom is omdat je zelf dan minder klanten hebt! maar ik denk niet dat een menselijk wezen dit ooit kan doen.

plugintools
07/05/03, 00:01
Het gaat er meer om dat er mensen op dit forum komen met US dataverkeer prijzen die heel goedkoop lijken in verhouding tot NL prijzen. Natuurlijk is er niks mis mee om tegen US prijzen te leveren met US dataverkeer, alleen wordt dat er vaak niet bij vermeldt.

De klant zal het waarschijnlijk weinig schelen, als zijn website maar snel draait (wat met het Servint.net netwerk goed mogelijk is, maar ook bijvoorbeeld met het NAC.net netwerk), maar de andere hosters krijgen er dan een beetje de P in dat er iemand binnenkomt met lagere prijzen dan zij.
Het heeft niet zozeer te maken met het feit dat NL hosters graag hoge prijzen willen vragen (de concurrentie hijgt in hun nek), maar ze willen ook hun winst maken en als zij 2 euro per GB betalen en er 4 euro voor vragen, dan is dat relatief dezelfde verhouding als bij US hosters, alleen dan op een ander prijsniveau.

cridea
07/05/03, 10:11
Origineel geplaatst door plugintools
Het gaat er meer om dat er mensen op dit forum komen met US dataverkeer prijzen die heel goedkoop lijken in verhouding tot NL prijzen. Natuurlijk is er niks mis mee om tegen US prijzen te leveren met US dataverkeer, alleen wordt dat er vaak niet bij vermeldt.

De klant zal het waarschijnlijk weinig schelen, als zijn website maar snel draait (wat met het Servint.net netwerk goed mogelijk is, maar ook bijvoorbeeld met het NAC.net netwerk), maar de andere hosters krijgen er dan een beetje de P in dat er iemand binnenkomt met lagere prijzen dan zij.
Het heeft niet zozeer te maken met het feit dat NL hosters graag hoge prijzen willen vragen (de concurrentie hijgt in hun nek), maar ze willen ook hun winst maken en als zij 2 euro per GB betalen en er 4 euro voor vragen, dan is dat relatief dezelfde verhouding als bij US hosters, alleen dan op een ander prijsniveau.

Als ze niet tegen die concurrentie van schaap kunnen zou ik zeggen: plaats daar zelf een servertje en biedt naast je gewone kwaliteitshosting ook low-budgethosting aan. Niemand verplicht je ertoe om je servers in Nederland te stallen of houdt je tegen om je servers in Amerika te plaatsen.

Deimos
07/05/03, 11:22
Origineel geplaatst door byh


Als ze niet tegen die concurrentie van schaap kunnen zou ik zeggen: plaats daar zelf een servertje en biedt naast je gewone kwaliteitshosting ook low-budgethosting aan. Niemand verplicht je ertoe om je servers in Nederland te stallen of houdt je tegen om je servers in Amerika te plaatsen.
Gedeeltelijk mee eens, echter hebben sommige bedrijven de visie, om hosting enkel met een bepaalde service graad aan te bieden. En dat wordt een stuk moeilijker met een server in de US. Aangezien je van veel meer third-parties afhankelijk bent in verhouding met een server in NL. Dus de oplossing ligt niet altijd zo simpel.

cridea
07/05/03, 11:29
Origineel geplaatst door Deimos

Gedeeltelijk mee eens, echter hebben sommige bedrijven de visie, om hosting enkel met een bepaalde service graad aan te bieden. En dat wordt een stuk moeilijker met een server in de US. Aangezien je van veel meer third-parties afhankelijk bent in verhouding met een server in NL. Dus de oplossing ligt niet altijd zo simpel.

Ja dat begrijp ik natuurlijk ook allemaal wel, maar als je dan die keuze gemaakt hebt, sta daar dan achter, leg het heel Nederland uit waarom ze bij jou moeten komen ondanks de lagere prijzen van US-hosts, en erger je niet aan mensen die goedkoper zijn dan jou.

Geloof gewoon in jezelf.

Tjakka!

Deimos
07/05/03, 11:34
Helemaal mee eens, maar blijft soms frusterend hoe laag sommige prijzen zijn. Want zeg nou zelf wie kan er rondkomen van 1.80 voor een account per maand. Zoals laatst zag. Dat bestaat gewoon niet. :S. Maar zal me frustratie over dergelijke personen wel inhouden :) Dan komt alles goed. NU alleen hope op de snelle ommekeer in hostingland. :D (als die er al komt)

cridea
07/05/03, 11:39
We zullen ermee moeten leven dat er vraag is naar supergoedkope hosts waarbij men een weekje downtime voor lief neemt. Je kunt meegaan in die markt, of niet, maar laat je er niet door in de war brengen.

Veel mensen weten prima de weg in hostingland en kwaliteit op waarde te schatten.

Treurig is alleen de klanten met wat minder ervaring op hostinggebied die denken dat alle hosting gelijk is en dan met hun bedrijfskritieke website bij zo'n bedrijf terecht komen.

Een goede voorlichting is dan eerder iets om voor te pleiten, die goedkope hosts houdt je nl. toch wel.

Schaap
07/05/03, 14:37
Want zeg nou zelf wie kan er rondkomen van 1.80 voor een account per maand. Zoals laatst zag. Dat bestaat gewoon niet. :S.


Zeg ik ook dat ik er geld aan verdien? Ik doe dit niet voor het geld hoor, echt niet, want dan zou ik direct 5euro vragen per account ofzo! Ik heb ook totaal geen behoefte aan geld, maar het is natuurlijk wel aangenaam meegenomen ;-)



We zullen ermee moeten leven dat er vraag is naar supergoedkope hosts waarbij men een weekje downtime voor lief neemt.


Denk je echt dat mijn server iedere week downtime heeft ofzo omdat ik lage prijzen heb? Neen, totaal niet, service is juist het zelfde! Wanneer jullie Bv per account 60% winst hebben, heb ik er misschien maar 10% van!


In elk geval: Ik behou deze prijzen, en trouwens, er zijn ook nog mensen buiten nederlanders die hosting moeten hebben (amerikanen) dus voor hen heeft dat niet waar de server staat :-) Trouwens, tegenwoordig scheelt dat niets meer!

*****
End of disscussion :-)
*****

cridea
07/05/03, 14:42
Origineel geplaatst door Schaap

Denk je echt dat mijn server iedere week downtime heeft ofzo omdat ik lage prijzen heb? Neen, totaal niet, service is juist het zelfde! Wanneer jullie Bv per account 60% winst hebben, heb ik er misschien maar 10% van!


Was niet specifiek tegen jou bedoeld, meer om even op de argumentatie in te gaan, gesteld dat men gelijk heeft dat lage prijs en kwaliteit niet samengaan. Of dat wel of niet klopt hield ik even buiten de discussie.

Deimos
07/05/03, 15:03
Zeg ik ook dat ik er geld aan verdien? Ik doe dit niet voor het geld hoor, echt niet, want dan zou ik direct 5euro vragen per account ofzo! Ik heb ook totaal geen behoefte aan geld, maar het is natuurlijk wel aangenaam meegenomen ;-)

Lol een bedrijf dat geen geld wilt verdienen. Dat is wel heel uniek, wordt nu heel erg benieuwd naar je businessplan :)

WebBizz
07/05/03, 15:15
businessplan? noprofitplan bedoel je ;)

Wezz6400
07/05/03, 15:27
Faillissementsplan denk ik. :D




Sorry, kon het niet laten. Bedoel er verder niets mee.

thomas
07/05/03, 15:37
Probbly geen plan :)

Schaap
07/05/03, 20:56
Jah, als ik nu 1euro of 100euro de maand zou verdienen, denk je dat geld mij gelukkig maakt? Denk je dat echt? Ik heb veel belangerijke dingen in mijn level zoals vrienden.

Echt waar, wanneer je eens iemand die veel betekent verliest, dan weet je dat geld niets waard is!

Trouwens, jullie kunnen niet oordelen over mijn qualiteit, want ik denk niet dat jullie al gepraat hebben met clienten of een account gehad hebben voor een paar maandjes :-)


Toch wel leuke topic :-)

RobbertC
07/05/03, 21:07
Een bedrijf start je in eerste instantie om meer rendement te maken dan dat je gekregen had met je startkapitaal bij de bank. Het hebben van een eigen zaak, de vrijheid enzo, kan uiteraard ook meewegen.

Maar een bedrijf te starten om geen geld aan te verdienen???? Dan had je geen bedrijf moeten starten, maar een stichting.

Schaap
07/05/03, 21:59
Origineel geplaatst door RobbertC
Een bedrijf start je in eerste instantie om meer rendement te maken dan dat je gekregen had met je startkapitaal bij de bank. Het hebben van een eigen zaak, de vrijheid enzo, kan uiteraard ook meewegen.

Maar een bedrijf te starten om geen geld aan te verdienen???? Dan had je geen bedrijf moeten starten, maar een stichting.


Weet je wat mijn startkapitaal was ?

0,000000 Euro!

Weet je hoeveel ik aan mijn bedrijf al uitgegeven heb ?

0,000000 Euro!

RobbertC
07/05/03, 22:04
En die domeinnaam was gratis?
En de KvK-inschrijving?
En de verzekering(en)?

Schaap
07/05/03, 22:10
En die domeinnaam was gratis?


Yep, gekregen bij reseller

KvK? No idea what you mean ;-) Als je het over belastingen hebt: Ik verkoop niet genoeg om het aan te geven :-)

Verzekering ? Waarom zou ik dat nodig hebben? In geval dat mijn pc op mijn kop valt?

thomas
07/05/03, 22:12
Origineel geplaatst door Schaap

KvK? No idea what you mean ;-) Als je het over belastingen hebt: Ik verkoop niet genoeg om het aan te geven :-)


Dit toont mooi met wat voor iets we het hier te maken hebben...

RobbertC
07/05/03, 22:14
Als je een bedrijf hebt, moet je je inschrijven bij de Kamer van Koophandel (Jaja, er zijn uitzonderingen, maar laten we hier vanuit gaan). Dat kost voor een eenmanszaak zo rond de €70 per jaar.

Verder dien je alles op te geven bij de belasting, of je belasting moet betalen is een andere zaak.

En als je een bedrijf hebt, moet je automatisch het ziekenfonds in (of je moet boven een bepaald verdiend bedrag per jaar komen), wat minsten €25 per maand kost.

Laat ik verder maar niet beginnen over licenties van software, advocaat, boekhouder en weet ik veel wat nog meer.

Deimos
07/05/03, 22:18
En als je een bedrijf hebt, moet je automatisch het ziekenfonds in (of je moet boven een bepaald verdiend bedrag per jaar komen), wat minsten €25 per maand kost. Dit klopt niet, dit hoeft alleen als je winst maakt. Dus als je verlies draait en je oduers zijn bijvoorbeeld particulier verzekerd, kan je gewoon bij je ouders blijven.

Schaap
07/05/03, 22:24
Hum hum...

Dit toont mooi met wat voor iets we het hier te maken hebben...

Zou je ff die dingen voor jezelf willen houden?

Ik ben een reseller, ik bezit niets, ik ben alleen een kerel die achter zijn computer zit, dus ik heb geen software ofzo! Mijn bedrijf is immers gestationeerd in amerika, dus ik moet de amerikaanse regels volgen, dus, als mijn "big bos" mij als wettelijke werknemer heeft aangeduid, dan snap ik totaal niet waarover jullie nog zitten te babellen, of proberen jullie gewoon mij te kleineren tot ik gewoon geen goesting heb om nog te babbelen met jullie? ik denk meer dat het die kant op gaat...

RobbertC
07/05/03, 22:41
Deimos: klopt, maar Schaap heeft geen kosten, en maakt dus winst bij elk account wat hij verkoopt, dan gaat jouw verhaal al niet meer op.

Ik probeer niemand te kleineren, ik wil gewoon een discussie met je aangaan.

Ik zie nu op je website iets over België staan, daar gelden misschien andere regels, maar dat weet ik niet, ik denk dat tom bijvoorbeeld hier meer over kan vertellen.

Maar ik snap het even niet, werk je nu voor Firmushost (en is de eigenaar Amerikaans) of ben je zelf eigenaar van Firmushost? Als het dat laatste is, moet je je toch echt aan de belgische regels houden, of je moet je eigen in Amerika gevestigd hebben (dus adres daar enzo).

Schaap
07/05/03, 22:53
"en maakt dus winst bij elk account wat hij verkoopt"

jah, maar ik moet wel 80% van die $1.80 geven aan de eigenaar :-)

Well ja, ik verkoop eigenlijk alleen onder de naam firmushost. Hij heeft ook z'n eigen website, maar zij dat ik met mijn eigen website mocht verkopen.

Mijn vader werkt bij de belastingen, en heeft gezegd met het geld dat ik verdien dat ik geen aangifte moet doen bij de staat.

Maar, we verliezen het punt: Deze man zocht de goedkoopst mogelijke host, en die geef ik hem!

Anoniem
14/05/03, 21:11
maar goed, blueyellow is de keuze geworden
van deze verhalen van hierboven wordt ik ook niet echt blij

bhisnl
16/05/03, 21:20
Hallo

Ik kan u 10mb ruimte/ +/- 0.25 gig data voor € 25,- bieden en een domeinnaam vooor € 20,- per jaar.

Nick van Berkel
****.nl

MOD EDIT: Post wat bewerkt. Nick weet waar het over gaat dus lees de regels nog maar eens een keer.

Deimos
16/05/03, 21:24
Zou je voortaan de thread willen lezen alvorens te antwoorden. Zoals namelijk is te lezen in 1 post boven die van jou heeft de aanvrager inmiddels een keuze gemaakt.

Domenico
16/05/03, 21:27
Dan kan de thread dus op slot. :)