PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke Cpanel Theme?



eXite
01/05/03, 00:34
(voor een screenshot van beide cpanels: http://futureflex.nl/cpanels/)

Ik zit met een groot twijfelgevoel :) Ik heb tot nu toe al mijn klanten "Vertex" als theme gegeven. Nu zat ik vandaag nog eens goed te kijken naar de andere themes en stuitte op "cpanelX". Ik vind het er goed uit zien en het bevat íets meer functies dan Vertex en is ook een stukje gebruiksvriendelijker, maar dat is mijn mening.

Wat vinden jullie? Vertex of cpanelX gebruiken? En waarom?

wdv
01/05/03, 00:44
Ik vind vertex er netter/overzichtelijker/professioneler uitzien.

RobbertC
01/05/03, 00:50
CpanelX ziet er wat mooier uit, en is wat duidelijker naar mijn mening :)

Deimos
01/05/03, 01:03
Hier precies hetzelfde verhaal, dus ook Vertex

InterXS
01/05/03, 11:27
Vertex, zeer grappige icoontjes en duidelijk

superior-is
01/05/03, 12:37
Vertex, die ander is wel heel onoverzichtelijk.

RayManZ
01/05/03, 16:36
vertex 100%

hijs proffesioneel, duidelijk en je het overzicht. Bij die andere zie ik allemaal icoontjes terwijl vertex netjes alles indeeld in categorien

eXite
01/05/03, 17:00
Die andere heeft het ook opgedeeld in catagorieën hoor, alleen daar zijn de catagorieen anders ingedeeld :)

Maar goed, ik blijf dus bij vertex want dit is wel een hele duidelijke overwinning :D

Domenico
01/05/03, 18:02
Vertex moet je wel na elke cpanel update zelf even aanpassen om de nieuwe functies te integreren aangezien er niemand is die de skin up-to-date houd. Niet erg maar wel iets om rekening mee te houden.

tom
01/05/03, 18:51
vertex :)

Samuel
01/05/03, 18:57
Origineel geplaatst door eXite
(voor een screenshot van beide cpanels: http://futureflex.nl/cpanels/)

Ik zit met een groot twijfelgevoel :) Ik heb tot nu toe al mijn klanten "Vertex" als theme gegeven. Nu zat ik vandaag nog eens goed te kijken naar de andere themes en stuitte op "cpanelX". Ik vind het er goed uit zien en het bevat íets meer functies dan Vertex en is ook een stukje gebruiksvriendelijker, maar dat is mijn mening.

Wat vinden jullie? Vertex of cpanelX gebruiken? En waarom?

idd Vertex ;)