PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik zoek een cp licentie



Ahead-IT
30/04/03, 21:51
Voorkeur gaat uit naar plesk, ensim, cpanel etc.
Andere cp's zijn ook goed, maar ze moeten degelijk zijn.

Liefst een jaarlicentie. Gelieve de prijs steeds te vermelden!

tom
30/04/03, 21:56
enkel een licentie ?

wdv
30/04/03, 22:29
CP erbij is opzich ook wel handig natuurlijk ;)

Ik wil trouwens ook wel eens wat prijzen horen.

WebBizz
30/04/03, 22:33
Ik heb nog een Plesk licentie liggen van 300 domeinen. Is bij Plesk te koop voor 599 dollar = 550 euro. Bij mij heb je 'm voor 500 euro en dan is 'ie jouw eigendom.

[Elwin]
30/04/03, 22:48
Origineel geplaatst door polyp
Voorkeur gaat uit naar plesk, ensim, cpanel etc.
Andere cp's zijn ook goed, maar ze moeten degelijk zijn.

Liefst een jaarlicentie. Gelieve de prijs steeds te vermelden!

Ik kan je cpanel bieden voor 75 euro per maand

InterXS
30/04/03, 23:29
Ik voor 70

Grumpy
30/04/03, 23:33
12x75=900

Dan kan je toch beter voor 599 direct bij Cpanel bestellen?

wdv
01/05/03, 00:04
Origineel geplaatst door Grumpy
12x75=900

Dan kan je toch beter voor 599 direct bij Cpanel bestellen?

Maar dan zit je er een jaar aan vast..

Deimos
01/05/03, 00:50
True, maar voor 60 dollar per maand zijn ze ook te verkrijgen.

wdv
01/05/03, 00:54
Oh :)

tom
01/05/03, 03:52
49€ voor cpanel

enkel geldig bij afname van een dedicated server :D

InterXS
01/05/03, 11:28
Ja zo lust ik er ook nog 1
Volgens mij zocht ie een licentie zonder een server :)

Grumpy
01/05/03, 13:34
Origineel geplaatst door tom
49€ voor cpanel

enkel geldig bij afname van een dedicated server :D
Hahaha ;)
Leuk geprobeerd.

mainswitch
01/05/03, 18:32
- illegaal -
mod edit door: Robbert

Samuel
01/05/03, 18:59
Origineel geplaatst door mainswitch
Ook niet quoten graag!

tssssss ;) lijkt mooi als je server verhuurt

ensim Control Panel : illegale Versie ;)

Ahead-IT
03/05/03, 19:12
Origineel geplaatst door WebBizz
Ik heb nog een Plesk licentie liggen van 300 domeinen. Is bij Plesk te koop voor 599 dollar = 550 euro. Bij mij heb je 'm voor 500 euro en dan is 'ie jouw eigendom.

srry voor late respond, server is pas online en er was nog wat werk aan

is dit een jaarlicentie?

Savvas
04/05/03, 10:25
ik geloof dat webbizz het heeft over een éénmalige kost voor het controlpaneel, heel voordelig aanbod lijkt mij, had je die nog over webbizz?????????????????

PS ook nog andere plesk licenties liggen voor plesk 30 of plesk 100???

WebBizz
04/05/03, 18:47
Nee, heb enkel 1 PSA 300 domains licentie liggen. Die is nu nog in gebruik en moet vervangen worden door een unlimited, vandaar dat ik van die 300 domains licentie af wil.

WebBizz
05/05/03, 23:17
Plesk 300 licentie is inmiddels verkocht. Heb er nu geen meer in de aanbieding.

J.Haagmans
12/05/03, 19:06
cPanel licentie kost 1400 voor unlimited licensie, ongeveer 400 p/jaar geloof ik. Een cPanel licentie leveren wij gewoonlijk voor 30 euro per maand bij onze servers. Ik denk dat ik wel iets rond de 45 euro kan regelen voor een server buiten ons datacentrum.

Deimos
12/05/03, 20:22
Wellicht ook handig om je bedrijf te vermelden. ;)

plugintools
12/05/03, 20:50
Origineel geplaatst door Jackiegoal
cPanel licentie kost 1400 voor unlimited licensie, ongeveer 400 p/jaar geloof ik. Een cPanel licentie leveren wij gewoonlijk voor 30 euro per maand bij onze servers. Ik denk dat ik wel iets rond de 45 euro kan regelen voor een server buiten ons datacentrum.

Waarschijnlijk niet. Naar mijn weten zijn interne licenties (die je dus huurt bij een Datacenter dat partner is va DarkOrb Cpanel) rond de 30 dollar, en externe (dus de rest) rond de 60 dollar.

Grumpy
12/05/03, 21:09
Origineel geplaatst door Jackiegoal
cPanel licentie kost 1400 voor unlimited licensie, ongeveer 400 p/jaar geloof ik. Een cPanel licentie leveren wij gewoonlijk voor 30 euro per maand bij onze servers. Ik denk dat ik wel iets rond de 45 euro kan regelen voor een server buiten ons datacentrum.
Ons datacentrum?

Grappig, als je een eigen datacentrum hebt, waarom vraag je dan om een sponsor die 25 euro per maand betaalt voor een advertentie op een abandonware-site ?

plugintools
12/05/03, 21:41
Origineel geplaatst door Grumpy

Ons datacentrum?

Grappig, als je een eigen datacentrum hebt, waarom vraag je dan om een sponsor die 25 euro per maand betaalt voor een advertentie op een abandonware-site ?

Ik neem aan dat hij met "ons datacentrum" zijn "leverancier" bedoelt. Het hele idee van die interne licenties is dat die DC's een USP hebben om klanten naar zich toe te te trekken. Dit zijn allemaal exclusieve DarkOrb partners, die dokken daarvoor, en mogen daarom tegen lagere prijzen aanbieden. Dit kan echter niet bij een DC wat geen officiele partner is, daarvoor moet je naar een reseller en die moet weer minsten 60 dollar p/m vragen (rond dat bedrag ligt het ongeveer).

J.Haagmans
13/05/03, 12:12
Ik heb natuurlijk geen eigen datacentrum, heb het meer over het datacentrum waarin ik gehost word. Ik moet meerdere kostenposten dekken en mijn abandonware site is daar 1 van. Dit wil ik doen dmv. advertising...
Ik heb de toegang om zelf servers te verhuren etc. maar ik gebruik die niet op grote schaal (as in: bedrijf), of tenminste, nog niet. Geen tijd en geen geld, uiteraard. Dan een quote van cPanel zelf:

One Time License
One time licenses are currently priced at $1400.00 This includes one year of basic support, as well as free upgrades for two years, or to any newer version of cPanel 5 (whichever is longer). Please contact billing@cpanel.net for more information. If you obtained a coupon for this offer, please be sure to mention it in your email to billing. Licenses obtained during the release of cPanel 4 will also be upgraded to any newer version of cPanel 5 or two years (whichever is longer). Additional years of support can be added for $200. Additonal years of updates can be added for $300. The One Time Fee Application is here. Click here to buy online!

One Year License
One year licenses are currently priced at $599. This license includes one year of support and updates. Unlike the one time license, which never expires, this license is only good for one year. Please contact billing@cpanel.net for more information. Click here to buy online!

Two Year License
Two year licenses are currently priced at $989. This license includes two years of support and updates. Unlike the one time license, which never expires, this license is only good for two years. Please contact billing@cpanel.net for more information. Click here to buy online!

Three Year License
Three year licenses are currently priced at $1275.00. This license includes three years of support and updates. Unlike the one time license, which never expires, this license is only good for three years. Please contact billing@cpanel.net for more information. Click here to buy online!

-
Ik was inderdaad niet helemaal precies, 60 euro per maand komt dichter in de buurt van yearly licences. Ehhm, wij nemen, naar mijn weten, altijd one time of 3-year licences. Dit maakt het mogelijk om ze te resellen op 25-45 euro p/maand... We krijgen het niet van ons datacentrum, we moeten het zelf installeren, maar als iemand een server opzegt, blijft de licensie gewoon lopen...

Met ons datacentrum bedoel ik niet mijn leverancier, maar het datacentrum waar wij in zitten.

Beyonder
13/05/03, 14:43
Wij verhuren vanaf heden ook Cpanel licenties.

Euro 50,- per maand voor onze eigen clienten
Euro 60,- per maand voor externe clienten.

Redah
30/05/03, 13:54
Ik heb dus nog een Plesk 30 licentie in de aanbieding liggen...

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=25665

[Elwin]
31/05/03, 20:05
Origineel geplaatst door Beyonder
Wij verhuren vanaf heden ook Cpanel licenties.

Euro 50,- per maand voor onze eigen clienten
Euro 60,- per maand voor externe clienten.

Kan ik daarvan een quote krijgen in mijn digitale huisje :)
En doe je toevallig ook aan plesk ?

Beyonder
31/05/03, 23:59
Elwin, ik zal je binnenkort eens een quote doen. Inmiddels hebben we zelf alweer lagere inkoop prijzen, dus ik weet niet of dit iets zal doen met de verkoop prijzen.

thomas
01/06/03, 00:10
bv http://www.ochosting.com/cp/

[Elwin]
01/06/03, 00:13
Origineel geplaatst door Beyonder
Elwin, ik zal je binnenkort eens een quote doen. Inmiddels hebben we zelf alweer lagere inkoop prijzen, dus ik weet niet of dit iets zal doen met de verkoop prijzen.

Ok. Ben ook even benieuwd naar Plesk, dus als je die ook verkoopt graag ook even bij die quote. Bedankt alvast