PDA

Bekijk Volledige Versie : Overname gezocht voor mijn domein !



allbabes
30/04/03, 14:53
Wist niet waar ik dit moest plaatsen,maar het domein naam forum leek me wel een goede plaats,mijn dank aan de webmaster die toestemming gaf.
Ik zoek een iemand die mijn domein www.allbabes.nl wilt overnemen tegen een redelijke vergoeding.
Ik heb weinig zin om te gaan bekvechten wat het moet gaan kosten .
De site heeft zich altijd beziggehouden met de mooiste babes die er maar te vinden zijn.Ook webcams zonder reclame en popups of wat dan ook.
De website is niet meer actief omdat ik mijn eigen moet toeleggen op mijn prive site.
We praten niet over gigantische bedragen maar wel een redelijk bod.
Dit bod is uitsluitend puur voor de naam omdat er niets meer is (behalve dan de 60 MB aan images van 450x600 450x700)
De site is altijd stevig aangemeld.
Gegadigden die met het domein www.allbabes.nl aan de haal willen gaan kunnen mij mailen en een bod uitbrengen,afspraak maken..geld meenemen ...papieren tekenen en het is van jou.
Simpeler kan ik het niet maken.

John

Domenico
30/04/03, 15:17
Ik had eigenlijk niet nagedacht over het feit dat het je eerste post zou zijn en eigenlijk mag je dus niet met je eerste post gelijk adverteren maar aangezien het maar een domeinnaam betreft wil ik het deze keer door de vingers zien.

Het is tenslotte feest. :)

allbabes
30/04/03, 16:30
Nou dat is aardig,maar ik had dat vermeld hoor over die advertentie.Maar goed ik ga niet gelijk weg hoor,ik heb meerdere threads gezien waar ik mijn steentje bij kon dragen maar reacties waren er al genoeg.

John