PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is je nick op WHT.com?



plugintools
29/04/03, 22:17
Hallo,

Ik ben benieuwd (het wil wel deze avond :D) of jullie ook actief zijn op WHT.com, en zoja, onder welke nick dat is.

De reden is dat ik daar best wel actief ben (lees veel, post ook regelmatig), en ik steeds meer Nederlanders op zie duiken. En mijn nieuwsgierigheid kon het niet laten om dit topic te plaatsen :D

Mijn nick op WHT.com is Blikje, en na een zoektocht zul je zien dat ik daar ook veel onzin uitkraam, maar ook veel technische vragen stel, waardoor mijn kennis op server gebied is gegroeid van 0 naar voldoende om mee te kunnen praten (tot op zekere hoogte). Dit heeft als voordeel dat ik makkelijker server specs kan doornemen met een provider, en lekker mee kan lullen in verschillende topic.

Dus wat is jouw nick? :D

Jacco

P.s. Ik heet hier anders omdat ik waarschijnlijk in dit geval dacht dat mijn nick extra verkeer zal geven naar een site die nog (lang) niet klaar is. Meestal heet ik Blikje (geinspireerd door een blikje Dr Pepper), waarmee je op US forums er zo wordt uitgepikt que landen afkomst. Leuke is dat die Amerikanen denken dat mijn voornaam daadwerkelijk Blikje is :D

Deimos
29/04/03, 22:23
Heet gewoon Starhost op WHT.com. BEn er in het verleden zeer actief geweest tegenwoordig is het vooral lezen en een enkele keer een vraag stellen.

Wezz6400
29/04/03, 22:36
Zowel hier daar als over is het Wezz6400, ben ook de enige op het internet die die nick gebruikt. :D
Ik lees daar vrij veel maar weet nog veel te weinig om echt mee te kunnen praten. :)

Dillard
29/04/03, 23:34
Voordeel van mijn voornaam (Dillard) is dat ie meestal vrij is als Nick ;)

(Nadeel: ik moet hem altijd spellen )

eXite
29/04/03, 23:38
Gewoon eXite, zelfde op FOK! en Tweakers..sterker nog, eigenlijk overal. Ik heb echter maar 7 posts op wht.com :D

superior-is
30/04/03, 14:36
Op wht.com heb ik dezelfde nick als hier, maar ik hang hier veel meer rond omdat het gezelliger is. *wink wink*

Zo ben ik (samen met de andere moderators) ook tegen Domenico aangelopen en is wht.nl ontstaan.

diederik
02/05/03, 02:04
3x raden :)

plugintools
02/05/03, 12:49
Origineel geplaatst door diederik
3x raden :)

Haha, jou ken ik wel :D (Ik had je zelfs nog een PB gestuurd via WHT.com :D)