PDA

Bekijk Volledige Versie : Levert een advertentie op WHT.nl echt wat op?



plugintools
29/04/03, 21:49
Hallo,

uit pure nieuwsgierigheid vraag ik me af of de mensen die in the advertentie sectie van WHT.nl posten ook daadwerkelijk nieuwe klanten daardoor krijgen, of dat het eigenlijk tegenvalt. Qua Virtual hosting kan ik me nog wel voorstellen dat je daar een paar klanten mee oppikt, maar voor dedicated, en vooral voor colo (waar je dus al je eigen server moet hebben, wat een hogere instapprijs geeft), lijkt het me toch moeilijker aangezien dit aankopen zijn die je niet in een kuch neemt.

Dus levert het echt wat op?

Jacco

superior-is
29/04/03, 22:05
<offtopic>
Plugintools == Blikje (op wht.com)? De man van de vele aliassen. :)
</offtopic>

plugintools
29/04/03, 22:10
Origineel geplaatst door superior-is
<offtopic>
Plugintools == Blikje (op wht.com)? De man van de vele aliassen. :)
</offtopic>

Haha, ik val hier steeds meer de mand. Inderdaad, daar heet ik Blikje. Zat je daar ook in de Lounge ;)

Blikje is mijn eigenlijke nick (geinspireerd door een blikje Dr Pepper :D), maar PluginTools is het later geworden, samen met Blikje, ligt er net aan hoe de pet staat :D

eXite
29/04/03, 23:39
Origineel geplaatst door plugintools
Blikje is mijn eigenlijke nick (geinspireerd door een blikje Dr Pepper :D)


Hhahahaha :D

Ik heb eigenlijk nog nooit een advertentie geplaatst op WHT...zal eens een keer doen als ik iets leuks in de aanbieding heb :)

superior-is
30/04/03, 14:33
Origineel geplaatst door plugintools

Haha, ik val hier steeds meer de mand. Inderdaad, daar heet ik Blikje. Zat je daar ook in de Lounge ;)


Had al een vermoeden, maar toen zag ik precies dezelfde post, maar dan in het engels. :)




Blikje is mijn eigenlijke nick (geinspireerd door een blikje Dr Pepper :D), maar PluginTools is het later geworden, samen met Blikje, ligt er net aan hoe de pet staat :D

Dit pikken we even verder op in een andere thread.

Verder ben ik ook wel benieuwd of hier hosters zitten die goede zaken hebben gedaan dankzij wht.nl -- sure hope so!

Beyonder
08/05/03, 18:52
Ik merk dat veel reacties via wht.com komen, via wht.nl krijg ik slechts sporadisch reacties.

Maar mijn ads op wht.com leveren altijd wel wat op. Daarna tevreden klant, tevreden klant levert weer meer op etc etc

Domenico
08/05/03, 19:32
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik merk dat veel reacties via wht.com komen, via wht.nl krijg ik slechts sporadisch reacties.

Maar mijn ads op wht.com leveren altijd wel wat op. Daarna tevreden klant, tevreden klant levert weer meer op etc etc


Je kan me niet vertellen dat je ads hier niets opleveren en de ads op wht.com zijn engelstalig en gericht op de wereld en de wereld of alleen nederland is een WERELD van verschil. ;)

Beyonder
08/05/03, 20:27
De ads hier leveren niet zo vaak wat op, drie clienten tot nu toe. De ads op WHT.com leveren echt heel veel prive reacties op.