PDA

Bekijk Volledige Versie : bluepark.nl



bluepark
29/04/03, 10:51
Hoi allemaal,

Ik wil jullie graag onze site http://www.bluepark.nl voorleggen.

Even wat opmerkingen:

Wij richten ons met name op de zakelijke markt
Onze site biedt voornamelijk informatie voor potentiële klanten. Informatie over de helpdesk, etc. voor bestaande klanten staat op een andere (besloten) site
We hebben veel tijd besteed aan het maken van een bestelprocedure. Wanneer de klant iets wil bestellen kan hij uitgebreid opgeven of hij ook gebruik wenst te maken van extra voorzieningen, hoe hij wenst te betalen en ziet hij direct hoe de eerstvolgende factuur eruit zal komen te zien.
We hebben een partnerprogramma aan onze site gekoppeld om zo via webmasters meer verkopen te verkrijgen. Wat vinden jullie van deze aanvulling?

Alvast bedankt voor de reacties.

Overigens: graag het design even buiten beschouwing laten, dit zal in ieder geval niet meer worden gewijzigd.

Deimos
29/04/03, 11:06
Toegestaan om enkele test orders te plaatsen om ook de bestel procedure te testen?

bluepark
29/04/03, 11:17
Ja hoor, vul dan gewoon ff 'test' in bij de tekstvelden.

RobbertC
29/04/03, 12:53
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /nfs/hostlab/webcustomers/adlooxn/public_html/bluepark/order.php on line 202

Deze error krijg ik bij stap 5...

Verder ziet het er goed uit, alleen ik zou toch oppassen met zo'n lange bestelprocedure. De kans dat mensen afhaken wordt alleen maar groter hoe langer het duurt. Het duurt trouwens enorm lang voordat het script heeft uitgevonden of de domeinnaam al bestaat, en als dat zo is, is er geen optie om de domeinnaam te verhuizen.

bluepark
29/04/03, 13:30
shit... bij mij deed 'ie het laatst nog goed. ik ga er meteen ff naar kijken

bluepark
29/04/03, 13:36
zo, is alweer gefixed. waar een kleine aanpassing (die zo simpel lijkt) allemaal wel niet toe kan leiden. zou je het nog eens willen testen? als het goed is moet het nu goed werken.

dat de domeincheck zo lang duurt heeft te maken met de snelheid van de whois server van de sidn (of welke nic je ook hebt geselecteerd). kijk maar eens op nlhosting, daar duurt het net zo lang. een slechte zaak, maar echt weer iets voor de sidn.

een optie om het domein te verhuizen was ik vergeten... bedankt voor de herinnering!!

Ijsbox
29/04/03, 13:37
mooie site het bestel proces duurt inderdaad een beetje lang, maar geeft geen error bij mij. (NS 7.01 op WINXP)

bluepark
29/04/03, 13:42
die error is nu ook al verholpen. ik zal eens zien hoe ik het bestelproces nog wat kan inkorten. de kans is inderdaad redelijk groot dat klanten afhaken.

Clearhosting
29/04/03, 21:24
Wanneer u deze bestelling namens een bedrijf plaatst: wat is het dossiernummer van het betreffende bedrijf bij de Kamer van Koophandel?

Bedoel je hier het KvK nummer mee ?

bluepark
29/04/03, 23:14
inderdaad. ik zal het nog wat duidelijker vermelden.

Clearhosting
30/04/03, 03:54
Het was wel duidelijk maar ik denk dat Kamer van Koophandel nummer wat meer algemeen bekend is dan het dossiernummer etc...

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan he ;)

bluepark
30/04/03, 10:10
psies