PDA

Bekijk Volledige Versie : Foutje in email



WebBizz
29/04/03, 09:20
superior-is heeft een reply gepost op de thread waarvan je een lidmaatschap hebt, de titel van de thread is - Sidn - op het Domeinnaam Forum forum op webhostingtalk.nl.

Op het domeinnaam forum forum?

Domenico
29/04/03, 10:46
Ja klopt eigenlijk wel. Dit komt omdat in de forumnaam het wordt forum zit -> $bbuserinfo[username] heeft een reply gepost op de thread waarvan je een lidmaatschap hebt, de titel van de thread is - $threadinfo[title] - in het " $foruminfo[title] " forum op $bbtitle.

WebBizz
29/04/03, 11:09
Ik had al wel zo'n vermoeden dat het zo zat, maar het klopt natuurlijk niet. Je zou of alle fora van naam moeten wijzigen of het tweede woordje forum moeten weghalen.

Domenico
29/04/03, 13:09
Ok, staat als laatste in de 'todo list'. ;)

superior-is
29/04/03, 15:39
Als 'laatste', dus dan weet je hoe lang het gaat duren voor het gefixt is. :D

Domenico
29/04/03, 16:43
Nou, ik wil eigenlijk niet zoveel meer doen kwa hacks enzo totdat vB 3.0 uit is dus vandaar en aangezien dit niet zo ernstig is. ;)

Kom maar op met suggesties ->
$bbuserinfo[username] heeft een reply gepost op de thread waarvan je een lidmaatschap hebt, de titel van de thread is - $threadinfo[title] - in het " $foruminfo[title] " forum op $bbtitle.

InstantXs
29/04/03, 17:02
$bbuserinfo[username] heeft een reply gepost op de thread waarvan je een lidmaatschap hebt, de titel van de thread is - $threadinfo[title] - in " $foruminfo[title] " op $bbtitle. ???

WebBizz
29/04/03, 19:03
Idd, oplossing is nogal voor de hand liggend

eXite
29/04/03, 19:55
Waarom draaien jullie überhaubt vBulletin? InvisionBoard is veel sneller, biedt evenveel tot meer functies en is ook nog eens gratis :)

superior-is
29/04/03, 20:03
Ziet er wel grappig uit dat InvisionBoard, maar om nou heel de 'toelie' om te gooien. Ik ga het i.i.g. wel zelf even uitproberen.

plugintools
29/04/03, 20:29
Bij http://www.sitepointforums.com hebben ze trouwens een werkende versie van vBulletin 3.0, ziet er goed uit, maar zou het echt zo'n hoop schelen voor een forum als dit? Ik ben hier nergens tegen dingen aan gelopen die ik verbeterd zou willen zien, of is het meer het beheer gedeelte wat beter kan (wat ik heb vernomen is dit juist een enorm pluspunt van vBulletin t.o.v. bijvoorbeeld InvisionBoard)

Wezz6400
29/04/03, 22:39
Ik blijf YaBB toch beter vinden, hoewel ze qua features wat achter lopen omdat ze nog in de 1e generatie zitten is de look gewoon beter en vind ik het zowel als admin, moderator als bezoeker lekkerder werken. En dan heb ik het over YaBB SE, de php/mysql versie.

JMHO :)

ps: Maar dan moet je i.t.t. een recent gestarte concurrent van wht.nl wel de nieuwste versie gebruiken. :p

plugintools
29/04/03, 22:42
Origineel geplaatst door Wezz6400
Ik blijf YaBB toch beter vinden, hoewel ze qua features wat achter lopen omdat ze nog in de 1e generatie zitten is de look gewoon beter en vind ik het zowel als admin, moderator als bezoeker lekkerder werken. En dan heb ik het over YaBB SE, de php/mysql versie.

JMHO :)

ps: Maar dan moet je i.t.t. een recent gestarte concurrent van wht.nl wel de nieuwste versie gebruiken. :p

Help me even, i.t.t.?

plugintools
29/04/03, 22:43
Trouwens, als je een mail krijgt staat en een dubble slash (of backslash :D) in de link. Die werkt verder wel, maar het staat wel raar :D

WebBizz
29/04/03, 22:49
in tegenstelling tot :)

plugintools
29/04/03, 22:52
Tnx, ben nooit zo thuis in die afk. :D Wie is die concurrent dan trouwens?

WebBizz
29/04/03, 22:53
Ik denk dat deze bedoeld wordt: http://www.providerforum.nl

Wezz6400
29/04/03, 22:54
Klopt, maar omdat die topic recent gesloten is wilde ik de naam niet noemen...

Domenico
30/04/03, 12:58
vBulletin steekt met kop en schouders boven de genoemde forums uit. Ik zeg niet dat invisionboard en YABB slecht zijn (integendeel zelfs) maar als je eenmaal met vB gewerkt hebt dan weet je wel waarom.