PDA

Bekijk Volledige Versie : waar server zetten



Snowdog
26/04/03, 13:28
wie heeft er ervaring met InterXS of tikklik
zijn deze goede plaatsen om uw server te plaatsen
wat is de ideale bandbreete

WebBizz
26/04/03, 14:41
Voor ervaringen kun je terecht op websites als www.webhosters.nl en www.webselect.nl. Wat bedoel je met de ideale bandbreedte?

Deimos
26/04/03, 15:55
Ik denk dat hij het totaal van verbindingen naar buiten bedoeld. Dit is echter niet te zeggen, aangezien dat van vele factoren afhankelijk is. Echter moeten er (naar mijn idee) minimaal 3 transit providers zijn.

thomas
26/04/03, 16:13
Klopt ook niet hoor, een level3, lambdanet en ams-ix doen meer dan al die andere transit providertjes.

InterXS
26/04/03, 20:33
Beste snowdog, indien je even jouw email adres achterlaat, dan kan ik je een aantal klanten geven waarmee je dan eventueel contact mee zou kunnen opnemen.

Verder staan we op webhosters.nl:

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1035

NLISP
26/04/03, 22:52
mag je je zelf wel promoten ? volgens mij niet

tom
26/04/03, 23:44
enkel een mobieltje op de site ? :)

Domenico
27/04/03, 14:00
Origineel geplaatst door NLISP
mag je je zelf wel promoten ? volgens mij niet

Niet echt maar het gaat om de provider in kwestie en het linkje naar webhosters vind ik niet echt erg. InterXS weet dat we meekijken. ;)

InterXS
27/04/03, 15:45
Jep ik weet dat jullie meekijken, maar dit is toch niet "fout".

En over die 06, klopt er staat inderdaad een 06 nummer op de site, dat is mijn mobiel maar wat is daar mis mee? Je krijgt gelijk mij aan de telefoon, ik ben 24/7 bereikbaar.

Het staat misschien niet professioneel maar ik vind het beter dan geen telefoon nummer. En binnenkort komt er een normaal nummer maar dat kan nu nog niet ivm telefoon centrale hier

HostNation
27/04/03, 15:52
InterXS is inderdaad 24/7 bereikbaar, beter op zijn mobiel dan een "faxmail-voicemail".

Zelf ben ik ook een voorstander van mobiel bereikbaar zijn ipv voicemail of iets dergelijks (of helemaal geen nummer op je site??). Een hoster is namelijk niet altijd op kantoor/huisadres, maar moet ook regelmatig naar het NOC, dus beetje vreemd om negatief op mobiele nummers te reageren lijkt me???

WebBizz
27/04/03, 18:15
Beter een mobiel nummer dan geen nummer, maar een vaste aansluiting staat professioneler. Zet er dan een mobiel nummer bij voor bijvoorbeeld storingen of zaken waar spoed bij is.

InterXS
27/04/03, 18:55
Op dit moment is alles gewoon even op mijn mobiel, binnenkort komt er een apart nummer voor normale helpdesk en een apart storingsnummer

Maar goed laten we deze thread niet vervuilen, dus tom, denk wel dat we het nu besproken hebben :)

piet
30/04/03, 02:37
kan er wijnig over zeggen, maar interxs is gelijk zn site aan het updaten, this nu 1,27 middernacht en op de site staat smiddags weer bereikbaar.
Zelf ben ik geen voorstander van een 06, dr kan er maar 1 aan de lijn hangen dacht il zo, maargoed dat is persoonlijk.

Dan kijkend op webhsoters vindt ik het een beetje te om zoveel goede reacties te lezen binnen zo'n korte tijd... toeval ??

zowel tikklik als interxs zitten bij interxion dus dat is allemaal het zelfde, dus een kwestie wie geeft je de meenste vertrouwen.

succes met je keuze.

InterXS
30/04/03, 14:14
Website is inmiddels weer bereikbaar.

Zoals in de andere thread al beschreven is de 06 tijdelijk, maar onze mening, beter een 06 dan geen telefoon !

Dat we allebei in de interxion zitten kan kloppen, maar het gaat natuurlijk om het netwerk :)

NLISP
03/05/03, 11:23
Nah ook wij hebben een apart storingsnummer dat 24 uur per dag bereikbaar is... alleen zetten we dat natuurlijk niet op de site. We willen niet voor niets uit ons bed gebeld worden. Het leven is al zo zwaar :)

alpenszene
03/05/03, 11:58
Origineel geplaatst door NLISP
mag je je zelf wel promoten ? volgens mij niet

sorry hoor maar er word gevraagd naar ervaringen van InterXS en TikKlik en niet of jij een storingsnummers hebt!

plugintools
03/05/03, 12:02
Origineel geplaatst door alpenszene


sorry hoor maar er word gevraagd naar ervaringen van InterXS en TikKlik en niet of jij een storingsnummers hebt!

Haha, die zit :D

En nog even over dat mobiele nummer: Een vast nummer staat misschien professioneler, maar als je server plat gaat kan het je volgens mij geen ene r**t schelen wat voor nummer je belt, als er maar opgenomen wordt. En achter een vast nummer hangt meestal ook maar 1 telefoon, dus daar ligt het ook niet aan. En bij een mobiel zit er standaard voicemail (bij sommige zelfs standaard aan), dus dat is ook weer een voordeel.
Wat ik bedoel te zeggen is dat alleen een mobiel nummer geen bellemering moet zijn om een host te kiezen. Je kan het nummer altijd testen door om 4.00 uur 's nachts even een telefoontje te plegen :D

NLISP
07/05/03, 10:00
Origineel geplaatst door alpenszene


sorry hoor maar er word gevraagd naar ervaringen van InterXS en TikKlik en niet of jij een storingsnummers hebt!
er werd zo schertsend gedaan dat bedrijven die geen 24 uur storings nummer op hun website hebben staan dat die dan automatisch minder goed zijn. Het tegendeel is waar ik zie bij geen van alle grote providers een 24/7 storingsnummer op de site staan. Meestal kom je dat te weten als je eenmaal klant bent.

bovendien op bijdehante reacties zitten we hier niet te wachten.