PDA

Bekijk Volledige Versie : Clearhosting.nl



Clearhosting
26/04/03, 05:10
http://www.clearhosting.nl

Hey ik ben nieuw in de webhostingwereld en heb de volgende site en bedrijf opgericht

Ik wou weten wat jullie van het DESIGN van mijn site vinden persoonlijk vindt ik het wel aardig maar ben nog niet 100% tevreden, hij heeft nog niet echt een businesslook terwijl ik die wel nastreef. Wat vinden jullie

AUB geen commentaar op webhostingpakketten etc. deze vraag is puur gericht op het design thanx

intro
26/04/03, 05:22
Ik vindt hem wel gelikt... ;)
Das dus positief...

WebBizz
26/04/03, 09:49
Ziet er netjes uit, alleen schrijf je professionele met 2 keer een S en dus niet met eentje ;)

Clearhosting
26/04/03, 13:02
Echt ongelooflijk ik heb mijn site wel 300 keer nagekeken op spelfouten en nog 3 andere mensen laten checken en nogs teeds worden er fouten uitgehaald.

Ach ja...

Grumpy
26/04/03, 13:50
Grappig dat bij de machtigingsformulieren je nergens kan invullen hoeveel je betaalt...

Clearhosting
26/04/03, 14:10
/me slaps himself

Shr3d
26/04/03, 14:39
Strakke site.

Probeer even je header te optimizen, ik vind hem er zo niet uit zien.
Als je photoshop gebruikt, sla hem eens op als .jpg op 7.

Tim

WebBizz
26/04/03, 14:40
http://www.clearhosting.nl/index.php?page=domeininfo
Bekijk hier of uw domein nog STEED vrij is

2e alinea: mogen wel wat hoofdletters, puten en komma´s bij gezet worden.

Clearhosting
26/04/03, 15:07
Ok bedankt wordt nu naar gekeken

Wezz6400
26/04/03, 15:26
Bij het overzicht van de pakketten staat Datatranfer, dat moet datatransfer zijn denk ik. :)

RobbertC
26/04/03, 17:18
Die 3 dingen boven de header ("tell a friend :: toevoegen aan favorieten :: Print deze pagina") staan niet mooi en zijn bovendien moeilijk te lezen.

Clearhosting
26/04/03, 17:48
- Wezz inderdaad thanx
- robert C bij mij is het prima te lezen en het is niet te opvallend

InstantXs
26/04/03, 17:58
Ik ben het wel met RobbertC (met dubbel b) eens. vind het trouwens zowiezo niet echt wat om de eerste 2 dingen op een zakekelijke site te zetten...

Clearhosting
26/04/03, 19:05
Tsja dat is inderdaad wel een puntje.

Leon heb je mijn email nog gehad ?

almar
26/04/03, 19:11
Mmmm, volgens mij moet je een nieuw toetsenbord kopen. Als ik zie hoe vaak er iets fout gaat met de s.

Clearhosting
27/04/03, 00:16
Tsja of gewoon te gehaast typen

plugintools
27/04/03, 00:40
Mooi design, alleen heb ik bij die pijltjes bij iedere "hoogtepunt" de neiging om erop te klikken (wat dus niet kan) omdat dit bij andere designs zo gebruikt wordt.

Kortom, goeie strakke site, alleen had ik met zo'n site een server in NL genomen, kost je niet veel meer dan bij RackShack en maakt je de kwaliteitsindruk (die je geeft met je site) meer waar! maar goed, dit is slechts ter kennisgeving, je vroeg om het design en in mijn ogen is dat een mooi, strak design voor een hosting bedrijf!

Clearhosting
27/04/03, 03:30
Ik wil iedereen bedanken die zijn input gegeven heeft, voor zowel de spelfouten als de compleimenten en op/aanmerkingen.

Ik ga de site opnieuw laten controleren op spelfouten dit weekend dus hopelijk worden dan de meeste spelfouten eruit gehaald.

Sommige verandering mbt design worden waarschijnlijk doorgevoerd (bovenste balk)

xserve
27/04/03, 11:09
Ik vind eigenlijk dat de header iets te hoog is. Daardoor neemt hij veel ruimte in.
Misschien iets om naar te kijken. Verder mooie site!

salunet
28/04/03, 17:55
Zag een foutje naar mijn zien. je hebt bovenin 3 plaatjes. De middelste is zwart en de andere 2 zijn wit. Dat valt bij mij wel op.

Clearhosting
28/04/03, 23:08
Je moet iets duidelijker zijn want ik snap er niks van wat je bedoelt ?

salunet
29/04/03, 12:45
Je hebt bovenaan de volgende dingen: Tell a friend, toevoegen aan favorieten en print deze pagina. Nu heb je bij Tell a friend en print deze pagina een wit plaatje. Maar bij toevoegen aan favorieten een zwart plaatje, dat valt bij mij erg op.

Verder is het main en menu niet gelijk als je kijkt naar de bovenkant hiervan.

Zoals eerder vermeld heeft de header een slechte kwaliteit. Hier zou ik wel even naar kijken.

Je hebt ook voor de main de tekst bovenstaan ":: clearhosting ::" Dit zou ik persoonlijk anders doen. Zou er zelf iets van welkom op de site van clearhosting of iets in die trant.

<offtopic>
Als mensen inloggen, de klanten, wat kunnen ze dan zoal?
</offtopic>

Clearhosting
29/04/03, 22:17
Webftp, webmail, ticketsysteem, forum, upgrades, server statistieken, uitgelegd hoe bepaalde scripts geinstalleerd moet worden zoals een forum, teller, ranodom image etc. Hulp bij instellen mail in outlook etc.

Ik denk nog even over die main image, die zwarte tella friend etc. idem

:: clearhosting :: wordt verandert

Clearhosting
29/04/03, 22:18
oh ja bedankt natuurlijK :)

subhosting
06/06/03, 22:00
design ken ik al , standaard template site templatesmania dot com of zo

kan je voor 25 $ een design kopen.

subhosting
06/06/03, 22:07
http://www.templatemonster.com/show.php?templ=2120&cat_type=cat&type=1&arg1=21&arg2=&order=date

daar dus :)

®on
06/06/03, 22:27
Ai, pijnlijk :D

Clearhosting
06/06/03, 23:22
Nou nee niet echt want die jongen die de images heeft gemaakt heeft een probleem, dit is niet normaal heb die gast 50 euro betaald voor de images. . Kijk alles behalve de main image is redelijk uniek maar die main image is wel te duidelijk. Dit verhaal krijgt nog een staartje i keep ya guys posted want zo te zien heeft die dit gewoon gekopieerd...

subhosting
06/06/03, 23:59
tja denk zeg het even :)

Clearhosting
07/06/03, 01:23
Tsja is maar goed ook:

In hoeverre kan ik die persoon dit kwalijk nemen en een schadevergoeding etc. ?

Lorenzo
07/06/03, 01:32
Hmmzz, ik dacht het al want je header-image ziet er wat verbasterd uit.

Overigens is het denk ik je eigen schuld (no offence :)) want of je nu $25 of 50 Euro hebt betaald.... you pay cheap, you get cheap..

Je "image" is denk ik ook gewoon iets waar je als bedrijf in moet investeren. Volgensmij heb je het ook bij iemand gekocht die je niet persoonlijk kent, want hij flesst gewoon jou en je bedrijf en dat zou een echte vriend/kennis niet doen. Op wht.com worden ook zo vaak hosters geflesst met een geripte design...

Ik raad je aan om geen "templates" te gebruiken voor je business-site. Investeer gewoon ongeveer 400/600 Euro aan een professionele designer.

Prijs/kwaliteit speelt ook een rol in het designwereldje ;)

Clearhosting
07/06/03, 01:35
Tbh ik heb alleen het plaatje gekocht voor 50 euro ik ben niet heel goed in images maken. Maar sites klussen kan ik wel hoor.

Ik vind 50 euro voor die image best redelijk. Dus niet aankomen met pay cheap get cheap :).

Heb 2 maanden aan mijn site gewerkt en dat is ook wel te zien het is alleen flink balen dat de main image nu gewoon ordinair "geript" is en idd. die persoon ken ik niet heel goed.

Ik heb wel een verneukcomplexje nu hoor :)

Lorenzo
07/06/03, 01:52
Origineel geplaatst door Clearhosting
Ik vind 50 euro voor die image best redelijk. Dus niet aankomen met pay cheap get cheap :).

Aaaah, ik d8 50 euro voor de hele site! Oh maar dan vind ik 50 Euro voor die header afzetterij. Je kan nl. duidelijk zien dat de image bewerkt is vanaf een screenshot en niet juist is opgeslagen (kijk maar naar die wazige pixels).

Persoonlijk zou ik gewoon voor een compleet ander design gaan. Hij heeft niet echt een business-look. Dit komt voornamelijk denk ik door de ronde afwerkingen van je interface, terwijl voor een business-site alles juist strak moet zijn...

Greetzz!

Clearhosting
07/06/03, 13:58
Ben ik het weer niet mee eens, juist dat alles recht moet zijn is een cliche heb heel veel complimenten gehad over de site.

Lorenzo
07/06/03, 14:06
Ik zei ook niet dat ik het niet mooi vind. En "recht" moet je niet zien als "strak". Het is volgensmij geen cliche want ik ben geleerd (Grafimedia Technologie) om bussines-looks zo weinig mogelijk zachte of ronde afwerkingen te geven...

greetzz!

Clearhosting
07/06/03, 14:17
Origineel geplaatst door Lorenzo
Ik zei ook niet dat ik het niet mooi vind. En "recht" moet je niet zien als "strak". Het is volgensmij geen cliche want ik ben geleerd (Grafimedia Technologie) om bussines-looks zo weinig mogelijk zachte of ronde afwerkingen te geven...

greetzz!

Dan heb je het zelf toch over een cliche, aangezien je geleerd hebt dat HET zo moet zijn.

Maar dat was het ok :)

Lorenzo
07/06/03, 15:17
Hmmz, ja misschien heb je wel gelijk :)

[Elwin]
22/06/03, 22:16
Extra Datatransfer €2,50 (p/m)

Is denk ik een beetje onduidelijk. Want betaal je gewoon 2,50 per maand voor 1 GB extra of ook wanneer je 100GB erover heen gaat ?

EDIT:

Je hebt het onder aan de pagina staan zie ik nu maar misschien is het ook beter om dit te vermelden bij het pakket zelf.

Clearhosting
22/06/03, 22:54
tsja dit is per Gb.

salunet
23/06/03, 11:32
vind het wel een leuke site geworden maar de header past totaal niet bij de andere dingen. Die plaatjes met informatie in je main is erg goed gevonden. Misschien kan je daar verder op borduren. Ik kan je evt wel helpen.

Clearhosting
23/06/03, 13:16
Ja die header wordt aangepast zie vorige berichten, die plaatjes in main zijn denk ik leuk omdat ze niet de hele site beinvloeden en er goed uitzien. Om een hele site in die style te doen is een beetje te. Over 2/3 weken verwacht ik een andere opzet voor de site klaar te hebben.

petervz
12/07/03, 13:01
design vind ik super :-)

rq
13/07/03, 15:13
Ik heb één opmerking,

de grote (orange) 'banner' boven is opgeslagen in een nogal beroerde kwaliteit,

ik kijk hier op 800*600 en het is één grote pixelsmurie, vooral om de witte letters heen valt het erg op, dat kan veel scherper imo!

Ook kan je proberen er wat meer contrast in te brengen door kleuren orange te nemen die verder 'van elkaar af liggen' .

Booster
14/07/03, 00:14
Als ex-sitechecks.nl moderator kan ik het toch niet laten :P

Ik heb deze draad niet aandachtig doorgelezen, maar ik stip gewoon mijn puntjes aan.

Zoals anderen al wel hebben laten merken is het plaatje werkelijk van beroerde kwaliteit (technisch gezien, grafisch gezien is het niet zo slecht)
Het eerste wat ik dan ook dacht toen ik de site bezocht was:
ahh! jpg compressie!
en niet, zoals het zou moeten:
ahh! webhosting!

Daarna keek ik verder en detecteerde ik een miniem verschil in contrast in de linkerbovenhoek. Nadere inspectie wees uit dat er zowaar tekst aanwezig was in deze hoek ;)
Conclusie: zeer slecht zichtbare tekst. Houd er rekening mee dat niet iedereen de brightness van zijn monitor vol open heeft staan. Op mijn monitor is zwart zwart en niet lichtgrijs dankzij verkeerde instellingen.

Terugkomend op het header-plaatje. Deze is echt kingsize. (200 px ofzo?) Als in, 'te groot'. Iemand die op 800x600 surft ziet waarschijnlijk minder tekst dan header.

Dan de 2 windowtjes daaronder. De kopjes van deze windows verschillen (1x cleartext en 1x grafisch). Dit komt imho nogal slordig over. Mensen houden van eenduidigheid, denk daaraan.

Je menu is uitgebreid, maar daardoor neigt het tevens naar onoverzichtelijkheid. Ik denk dat dit voornamelijk komt omdat je de verschillende navigatieniveau's door elkaar haalt.
"Hosting, Dedicated. huh? dedicated is toch ook hosting?"
FAQ op laagste navigatieniveau?


Probeer alle info die je hebt concreter op te schrijven, want op deze manier krijg je voornamelijk echt rete-lange verhalen die toch niemand nauwkeurig gaat doorlezen.

Lettertype van de teksten is veel te klein en absoluut niet goed te lezen voor bepaalde groepen potentiele klanten.

Geen linkjes in artikels bovenaan "Wat is hosting?" linkt niet naar het kopje onderin het document. Resultaat: in inhoudsopgave is overbodig, want je moet nogsteeds gaan zoeken waar het precies staat.

icoontjes zijn niet klikbaar, en niet in 1 stijl met de rest van de website.

Dat zijn in ieder geval een aantal puntjes waarmee je voorruit kunt denk ik. De hoeveelheid informatie op de website is erg overweldigend, het is denk ik gewoon teveel voor klanten.
Het is natuurlijk wel netjes dat je het allemaal zo duidelijk wilt maken voor je klanten, maar ik krijg het idee dat klanten je site al snel weg zullen klikken omdat ze tegen een muur van info oplopen.

Succes :)

Clearhosting
15/07/03, 01:10
Hartelijk dank !

Hier kan ik echt wat mee alles wat je zegt klinkt duidelijk en wordt in afweging genomen bij de nieuwe site die in ontwikkeling is. Het probleem van de hoofdbanner is inderdaad eentje die stom/slecht is en opgelost moet worden.

Nog 1 dingetje waar ik echt op wil reageren:

Over de hoeveelheid info: Persoonlijk ben ik iemand die niet stopt voordat ik alles weet wat ik kan weten over een onderwerp en dan in dit geval een hoster ik stel het persoonlijk ook zeer op prijs als zoveel mogelijk info op een site staat weergegeven. Ik heb inderdaad het probleem van teveel info proberen op te lossen door de hoofdpunten en voordelen rechts weer te geven in de vorm van puntjes en de belangrijkste tekst helemaal bovenin te plaatsen. Daaronder komt dan de "lap" tekst met informatie etc.

Ach het is net wat je zelf prettig vind.

In ieder geval bedankt voor de info !

S2S-Guust
15/07/03, 01:33
ja ziet er wel strakt uit ja, maar...eigenlijk zoals de site van elke webhoster. En natuurlijk dat verhaal met die geripte image:D lol

edit: en misschien nog onder je pagina KvK nummer en zo melden. Want Copyright 2002 - 2003 Clearhosting zonder enige rechten staat beetje nep.