PDA

Bekijk Volledige Versie : Clearhosting.nl



Clearhosting
26/04/03, 05:10
http://www.clearhosting.nl

Hey ik ben nieuw in de webhostingwereld en heb de volgende site en bedrijf opgericht

Ik wou weten wat jullie van het DESIGN van mijn site vinden persoonlijk vindt ik het wel aardig maar ben nog niet 100% tevreden, hij heeft nog niet echt een businesslook terwijl ik die wel nastreef. Wat vinden jullie

AUB geen commentaar op webhostingpakketten etc. deze vraag is puur gericht op het design thanx

intro
26/04/03, 05:22
Ik vindt hem wel gelikt... ;)
Das dus positief...

WebBizz
26/04/03, 09:49
Ziet er netjes uit, alleen schrijf je professionele met 2 keer een S en dus niet met eentje ;)

Clearhosting
26/04/03, 13:02
Echt ongelooflijk ik heb mijn site wel 300 keer nagekeken op spelfouten en nog 3 andere mensen laten checken en nogs teeds worden er fouten uitgehaald.

Ach ja...

Grumpy
26/04/03, 13:50
Grappig dat bij de machtigingsformulieren je nergens kan invullen hoeveel je betaalt...

Clearhosting
26/04/03, 14:10
/me slaps himself

Shr3d
26/04/03, 14:39
Strakke site.

Probeer even je header te optimizen, ik vind hem er zo niet uit zien.
Als je photoshop gebruikt, sla hem eens op als .jpg op 7.

Tim

WebBizz
26/04/03, 14:40
http://www.clearhosting.nl/index.php?page=domeininfo
Bekijk hier of uw domein nog STEED vrij is

2e alinea: mogen wel wat hoofdletters, puten en komma´s bij gezet worden.

Clearhosting
26/04/03, 15:07
Ok bedankt wordt nu naar gekeken

Wezz6400
26/04/03, 15:26
Bij het overzicht van de pakketten staat Datatranfer, dat moet datatransfer zijn denk ik. :)

RobbertC
26/04/03, 17:18
Die 3 dingen boven de header ("tell a friend :: toevoegen aan favorieten :: Print deze pagina") staan niet mooi en zijn bovendien moeilijk te lezen.

Clearhosting
26/04/03, 17:48
- Wezz inderdaad thanx
- robert C bij mij is het prima te lezen en het is niet te opvallend

InstantXs
26/04/03, 17:58