PDA

Bekijk Volledige Versie : Incasso



babak
25/04/03, 18:40
hoi,

Ken iemand een goeie incassobureau? (meer in mijn voordeel dan niet betalende klanten ;) )

ik weet NIKS van incassobureaus! dus wat uitleg over hoe en wat is ook welkom:(

Beyonder
25/04/03, 18:52
Wij werken alleen met deurwaarders, veel effectiever.

Smit in Ommen en God in Tilburg zijn de beste incasso deurwaarders van het land :)

InterXS
25/04/03, 18:56
Ik heb er gelukkig nog nooit 1 nodig gehad, mijn klanten betalen altijd netjes :)

almar
25/04/03, 18:59
Origineel geplaatst door InterXS
Ik heb er gelukkig nog nooit 1 nodig gehad, mijn klanten betalen altijd netjes :)

Ik geloof niet dat dat gevraagd werd.


Je kunt ook even kijken op http://incasso.pagina.nl/

babak
25/04/03, 19:18
Origineel geplaatst door Beyonder
Wij werken alleen met deurwaarders, veel effectiever.

Smit in Ommen en God in Tilburg zijn de beste incasso deurwaarders van het land :)

hebben ze een site?

ps: dankje voor jullie brichten.

WebBizz
25/04/03, 19:41
www.godtilburg.nl

WebBizz
25/04/03, 19:44
Wij werken zelf overigens (gelukkig sporadisch) met N A Hofman Gerechtsdeurwaarders, www.hofmanincasso.nl

Beyonder
25/04/03, 19:55
http://www.smit-ommen.nl/

No offence, maar zeker als je een hele hoop klanten hebt, dan zitten er altijd enkele bij die niet betalen.

WebBizz
25/04/03, 19:57
De meerderheid van onze klanten heeft een doorlopende machtiging afgegeven, voor de betaling maken we dus gebruik van een automatische incasso. Dan staan de centjes altijd keurig op tijd bij ons op de rekening. Scheelt je een boel gedoe met herinneringen, aanmaningen en eventueel incassobureaus.

Beyonder
25/04/03, 20:01
En Storno ? wij incasseren nog steeds zo'n 16000 access accounts waarvan wij een soort reseller zijn. Toch zie je wel regelmatig zo een 50 storno's per maand.

WebBizz
25/04/03, 20:07
Komt ook vrij weinig voor. Maar gezien jouw lage prijzen krijg je denk ik een heel andere groep klanten binnen dan wij, wellicht dat dat de verklaring is. Maar goed, ben blij dat wij met onze debiteuren over het algemeen vrij weinig problemen hebben.

Beyonder
25/04/03, 20:13
Ehhh, onze access klanten zijn niet van Coloheaven en betalen 15 euro per maand ;)

De budget klanten, daar heb je geen problemen mee hoor, die betalen hun colocatie/dedicated/webhosting accounts prima.

Het gaat juist om de grotere niet budget klanten of de kleine niet budget klanten.

superior-is
25/04/03, 21:33
Wij gebruiken Intrum Justitia (http://www.intrum.nl/) -- da's inderdaad die ene van de SIDN en van het programma bij de campingzender.

[Elwin]
25/04/03, 22:13
Origineel geplaatst door superior-is
Wij gebruiken Intrum Justitia (http://www.intrum.n/) -- da's inderdaad die ene van de SIDN en van het programma bij de campingzender.

Offtopic: je bent een L op het eind vergeten : www.intrum.nl :)

[Elwin]
25/04/03, 22:15
Zijn er trouwens ook belgische incasso bureaus? En kan iemand mij daar een paar links van geven.

tom
25/04/03, 22:56
Elwin, die zijn er ook! :)

Wij noemen ze wel "Deurwaarders" :p
Een site weet ik zo meteen niet...

Gerechtsdeurwaarder Vendenhende R
Justitiestraat 20
2018 Antwerpen

Tel: 0032 (0)3 259 59 00
Fax: 0032 (0)3 259 59 01

edit: tel internationaal gezet

[Elwin]
26/04/03, 00:14
thank you :)

QB-man
03/05/03, 15:31
Iedere maand weer het gezeik van die tientallen niet betalende debiteuren. Echter het incassobureau waar ik mee werk, kost me niks als de debiteuren ook niet betalen.

De Nederlandse Incassodienst in Eindhoven

www.incassodienst.nl

[Elwin]
03/05/03, 15:43
Origineel geplaatst door QB-man
Iedere maand weer het gezeik van die tientallen niet betalende debiteuren. Echter het incassobureau waar ik mee werk, kost me niks als de debiteuren ook niet betalen.

De Nederlandse Incassodienst in Eindhoven

www.incassodienst.nl

Ik heb alleen slechte ervaringen met die mensen. Ze reageren totaal niet op de betreffende zaak en laten ook niks van zich horen.

Groeten,

QB-man
03/05/03, 15:51
met de Nederlandse Incassodienst?
ik werk nu al een dik half jaar met deze mensen en nog geen enkel probleem gehad.