PDA

Bekijk Volledige Versie : Deelnemer Sidn



beetle
24/04/03, 19:33
Ik zit met het volgende, ik heb niet echt een hostingbedrijf, maar doe alleen (voornamelijk) adult,

Nu komt het wel regelmatig voor dat men vraagt of ze bij mij kunnen hosten, en zodoende host ik al ca 50 domeinen van andere op een reseller account, 50 is inprincipe niets natuurlijk, maar nu weet ik niet of ik dit ga uitbreiden, wil het alleen liever wel bij adult houden, aangezien ik geen zin heb in 1000 klanten van 1 gig per maand, hier heb ik gewoon de tijd niet voor (administratief) zou echt niet weten hoe ik dit moest doen????
Maar ik twijfel heel erg of ik lid zal worden als deelnemer van Sidn, aangezien ik het nu momenteel een rotzooi vind worden nu ik alles bij derden laat registreren, en als er wijzigingen zijn ect, dat ik dit ook altijd via derden moet door spelen, en nooit zelf rechtstreeks een antwoord kan geven....
Hoe doen jullie dit? gelijk ingeschreven bij Sidn ook toen je nog heel klein was, of net als ik via derden een domein geregistreerd.......

wdv
24/04/03, 20:00
Ik denk niet dat het erg verstandig is om SIDN lid te worden als je net begint, aangezien het je dan alleen maar veel geld kost.

Ik denk dat je vanaf 100 domeinen ofzo wel voordeliger uitbent met de SIDN ipv een derde.

InterXS
24/04/03, 20:01
Vanaf 50 domeinen per kwartaal word het pas interresant
Wat je wel kan doen is met een bedrijf wat wel sidn lid is bvb een deal afsluiten, wij bieden dit standaard aan onze klanten aan, dat ze zelf goedkoop en direct domeinen kunnen aanvragen, misschien is dit een oplossing voor je, zullen wel bedrijven zijn die dit ook aanbieden.

wdv
24/04/03, 20:19
InterXS kan je mij eens PM'en met de prijzen die jij vraagt voor .NL ?
edit: om door te verkopen natuurlijk, aangezien ik ook niet SIDN lid ben :)

alpenszene
24/04/03, 20:25
dat staat toch op zijn site >>> diensten >>> domeinregistratie :rolleyes:

beetle
24/04/03, 20:40
Origineel geplaatst door InterXS
Vanaf 50 domeinen per kwartaal word het pas interresant
Wat je wel kan doen is met een bedrijf wat wel sidn lid is bvb een deal afsluiten, wij bieden dit standaard aan onze klanten aan, dat ze zelf goedkoop en direct domeinen kunnen aanvragen, misschien is dit een oplossing voor je, zullen wel bedrijven zijn die dit ook aanbieden.
Anders kan je mij altijd een mailtje sturen

ok klinkt wel intressant, goedkoper als wat ik nu doe, betaal nu setup kosten eenmalig, en 12euro per jaar....

Aanvragen komen bij mij meestal in vlagen soms echt weken niks, en dan weer iemand die er een paar wil hebben, zoals ik zeg intotaal misschien nu net 50 van andere en 30 van mezelf maar waarvan ook een straal .com die ik dus niet mee kan tellen
50 per kwartaal haal ik bij lange na niet :) misschien 10 per kwartaal,

InterXS
24/04/03, 21:04
Als je er minder doet dan 10 kan dat ook, maar dan betaal je iets meer
En een groot voordeel is: het formulier stuurt alle aanvragen direct naar SIDN dus je kan netzo snel een domein aanvragen als een echte ISP bij de SIDN zelf !

WebBizz
24/04/03, 23:14
Kan elke provider aanbieden die dat wil, kwestie van een mailform ipv DRS gebruiken met een systeempje om na te gaan wie wat indient.

Speedesign
25/04/03, 00:20
@ InterXS : Hoe veel vraag je per domein moest iemand er 20-25 per maand binnenhalen?

WebBizz
25/04/03, 00:22
Als je op zoek bent naar een bedrijf om je NL registraties aan uit te besteden moet je daarvoor ff een nieuwe thread openen, dan doe ik ook mee :D

Speedesign
25/04/03, 18:00
Hoeveel bied je per domein? ;)

Deimos
25/04/03, 18:22
Dit aub in een nieuw topic, want dit zijn gewoon "hosting"aanvragen :).