PDA

Bekijk Volledige Versie : [Colo] Deze hosters aan te raden?



Anoniem
24/04/03, 10:13
www.mainswitch.com
www.simpel-internet.nl

Beiden bieden bij dataverkeer van meer dan 350gb voor 43 cent per gb.

En het plaatsen van een server is naar mijn mening ook goedkoop.


Ik kwam eerst bij XLned.com , en die bleek later hetzelfde bedrijf te zijn als mainswitch.
Beide bedrijven zijn bij Netholding, Globalswitch.


Ik wil graag jullie meningen horen. Colocation te doen of zit er ergens een gemeen addertje onder het gras die jullie wel zien, maar ik niet :(

En zijn er verder nog meer hosters die in de buurt komen van deze prijzen?

Thanks

We Dare
24/04/03, 10:33
Ik ken beide bedrijven niet persoonlijk, dat grapje XLned > Mainswitch had ik al eerder opgemerkt.
Opzich niet vreemd er zijn wel meer bedrijven die bijvoorbeeld hun low budget hosting onder een andere entiteit doen dan de high-end hosting.
Hoe dat bij deze bedrijven zit weet ik niet.
De prijzen zijn laag maar niet abnormaal, wij vragen bijvoorbeeld 55 cent per GB bij meer dan 250GB en 50 cent bij meer dan 350GB.
Onze kastruimte is daarentegen (bij grotere afnames) meestal weer wat goedkoper.
Je kan het beste eens persoonlijk bij deze bedrijven langs gaan, dan zie je gelijk welke mensen er achter zitten.
En vraag of je bijv. een test servertje voor een maand op mag hangen.

GetHosted
24/04/03, 10:42
Precies We Dare...

Zoals jij het zegt :)

Gewoon langsgaan met 'n servertje en het eens aanzien, en dan gewoon eens hun service proberen... Heb wel meerdere mensen gehad die dat bij mij wouden doen, gelukkig heb ik daar al 'n servertje voor ;).

Mod note: Er wordt gevraagd naar mening over 2 bedrijven niet wat voor moois jij allemaal kan leveren.

Gemodereerd door: Deimos

InterXS
24/04/03, 13:24
Overigens geen ervaring met de provides
Mod note: Er wordt gevraagd naar mening over 2 bedrijven niet wat voor moois jij allemaal kan leveren.

Gemodereerd door: Deimos

GetHosted
24/04/03, 14:50
Mod note: Er wordt gevraagd naar mening over 2 bedrijven niet wat voor moois jij allemaal kan leveren.

Gemodereerd door: Deimos


Sorry hoor...

Ik bied helemaal niks aan, ik weet dat meerdere mensen dit doen, en ook bij mij, dus ik vind dat die andere provider je makkelijk de kans ertoe moet kunnen geven...

Deimos
24/04/03, 15:42
Origineel geplaatst door GetHosted


Sorry hoor...

Ik bied helemaal niks aan, ik weet dat meerdere mensen dit doen, en ook bij mij, dus ik vind dat die andere provider je makkelijk de kans ertoe moet kunnen geven...
Er stond anders dat je het voor een x bedrag zou kunnen leveren. Lijkt mij toch redelijk een aanbieding. Een andere aanbieder mag zijn aanbieding posten wanneer daar om gevraagd wordt. Dat is in dit topic niet het geval. Vandaar de mod edit.

InterXS
24/04/03, 16:17
En zijn er verder nog meer hosters die in de buurt komen van deze prijzen?


en dit dan?

alpenszene
24/04/03, 16:27
Ja, Deimos daar heeft mr. InterXS helemaal gelijk in!
:eek: ik verbaasde me over je reactie

Deimos
24/04/03, 17:56
Sorry daar hebben jullie gelijk in, mijn excuses bij deze. Maar in het vervolg mag dit dus niet in dit forum. Hiervoor moet je in het adverteer deel zijn. Maar nogmaals mijn excuses,.......

InterXS
24/04/03, 18:06
Geen probleem, dan had de topic starter het dus in het andere forum moeten posten of deze vraag niet stellen:)

Anoniem
24/04/03, 18:59
Muaa, ik moest een keuze maken he ;)
Het gaat hier vooral om de meningen van anderen... niet wie mij het goedkoopst dit en dat kan aanbieden.

Je mag hem ook wel verplaatsen MODje :D

En nu on-topic blijven!
Ik wil meer reacties :D

Beyonder
25/04/03, 00:40
Mainswitch/XLned zijn mega vreselijke spammers die op allerlei manieren klanten proberen te winnen.

De andere partij, nooit van gehoord.

Er zijn wel nare geruchten over Netholding, kan iemand dit bevestigen/ontkennen ?

Wil dat eigenlijk wel weten, want ik zit te denken aan een uplink van Netholding.

Deimos
25/04/03, 00:43
En dan ben ik automatische weer benieuwd, wat voor geruchten ;).

Beyonder
25/04/03, 00:56
naderend faillissements geruchten. Het zijn maar geruchten maar ik hoor het toch opvallend vaak van verscheidene kanten.

Kan ook rancune zijn natuurlijk.

We Dare
25/04/03, 01:05
Origineel geplaatst door Beyonder
naderend faillissements geruchten. Het zijn maar geruchten maar ik hoor het toch opvallend vaak van verscheidene kanten.

Kan ook rancune zijn natuurlijk.

Faillisement ?
Hmm... dan ben ik ook wel benieuwd wie die geruchten verspreid.
Voor zover ik weet is Netholding lekker bezig en gaan ze binnenkort een nieuw kantoor betrekken.
Ik hoor zo vaak geruchten over bedrijven die failliet aan het gaan zijn... (er gaan er ook wel een hoop :) ) maar meestal zijn het geruchten verspreid door de concurrent.

InterXS
25/04/03, 08:34
Meestal wel ja

NLISP
25/04/03, 09:13
Zware rancune ..... als het slechter zou gaan zouden er toch mensen ontslagen worden? dan zou er toch inventaris verkocht worden? Ik heb niet het idee dat dit t geval is.

GetHosted
25/04/03, 10:10
Ik weet wel zeker dat je dat failissement uit je hoofd kan zetten.

1. Ze zitten net in een nieuw kantoor.
2. The rampage goes on (ze breiden nog steeds uit).
3. Ik heb even gesproken en er is niks van waar :)

Dus gewoon een concurrent die zegt dat ze failliet gaan! :X

InterXS
25/04/03, 10:18
Jammer anders had ik wel intresse gehad in hun inboedel :)

Beyonder
25/04/03, 10:58
Dat is goed nieuws :) bedankt voor de informatie.

Anoniem
25/04/03, 15:03
Ik had vorige week ze een mailtje gestuurd .. ik vroeg naar wat informatie.. niets teruggekregen...

InstantXs
25/04/03, 15:07
welke van de 2?? of allebij?

mainswitch
26/04/03, 00:17
grumpy

we hebben helaas van je geen mail ontvangen
maar send deze nog eens

hq@mainswitch.com dan krijg je alle antwoorden.

Mainswitch - Xlned - Netholding zijn allemaal goed lopende bedrijven
die vaker door de concurent zwart worden gemaakt. Ons motto :
lever goede kwaliteit en verdien niet zoveel op je klanten.

De meeste concurenten leveren ook goede kwaliteit alleen tegen idioot hoge prijzen. Hun klanten gaan shoppen en komen dan o.a. bij ons terecht en gaan verhaal halen bij hun huidige leverancier. BOOS.
Waarom betaal ik X terwijl het daar Y kost met zelfde of soms beter netwerk en service.

Ik kan dan best begrijpen dat zo'n hoster beetje pissed word want hij zit vaak vast een dure en lang lopende contracten.

Het is altijd mogelijk om bij ons te komen kijken op de colo en/of een servertje te plaatsen om 1 maand GRATIS te testen.

Paul
hq@mainswitch.com
ICQ : 10396962

tom
26/04/03, 00:36
Origineel geplaatst door mainswitch
De meeste concurenten leveren ook goede kwaliteit alleen tegen idioot hoge prijzen. Hun klanten gaan shoppen en komen dan o.a. bij ons terecht en gaan verhaal halen bij hun huidige leverancier. BOOS.
Waarom betaal ik X terwijl het daar Y kost met zelfde of soms beter netwerk en service.

Ik kan dan best begrijpen dat zo'n hoster beetje pissed word want hij zit vaak vast een dure en lang lopende contracten.


Ik geef je 200% gelijk ;)

Anoniem
26/04/03, 02:27
Origineel geplaatst door InstantXs
welke van de 2?? of allebij?

ik had het over netholding.. waar jullie laatste posts over gingen :P

toen ik dat postte had ik al het vermoeden dat sommige mensen het verkeerd zouden begrijpen :D
my bad sorry :P