PDA

Bekijk Volledige Versie : dedi direct online



timvm
21/04/03, 15:36
Hallo,

ik heb hier een dedicated server die direct kan up zijn

Hardware:

Intel Pentium 4 1800
512 MB RAM
60 Gb harddisk

os:

Debian (een ander os is mogelijk maar een langere wachttijd)

50 gb traffic
10 ip adressen

Gehost in de Spaanse Kubus te Rotterdam
Connectie: 100 mbit

ip to ping: 217.67.237.150

price: € 150/ month
Betaling kan via overschrijving of paypall

InterXS
21/04/03, 16:09
Gehost in de Spaanse Kubus te Rotterdam


Wedare center :)
Dan weten mensen gelijk wat over het netwerk en dergelijke.

timvm
21/04/03, 16:27
best van dat te vermelden is idd we dare

ProServe
21/04/03, 18:44
inetnum: 217.67.237.0 - 217.67.237.255
netname: GFX-CUST-UPLEVEL-1

route: 217.67.237.0/24
descr: GrafiX Internet B.V.


GrafiX<>WeDare<>Uplevel

We Dare
21/04/03, 20:05
Origineel geplaatst door InterXS


Wedare center :)
Dan weten mensen gelijk wat over het netwerk en dergelijke.

We Dare levert de colo, niet het netwerk !
Veel van onze klanten sluiten hun eigen contracten af met transit leveranciers.

We Dare
21/04/03, 20:07
Origineel geplaatst door ProServe



GrafiX<>WeDare<>Uplevel

Willekeurige volgorde neem ik aan ? :)

InterXS
21/04/03, 20:27
Ajha, dus Grafix staat bij Wedare
en de klant staat dus uiteindelijk wij Grafix :)

We Dare
21/04/03, 20:45
Origineel geplaatst door InterXS
Ajha, dus Grafix staat bij Wedare
en de klant staat dus uiteindelijk wij Grafix :)

*ting*
U gaat door voor de koelkast ! ;)

InterXS
21/04/03, 20:58
Mooizo, als de threadposter dit er bij had vermeld scheelde dat 8 posts ;)

ProServe
21/04/03, 22:21
Euh, je bedoelt:
Grafix staat bij We Dare, Uplevel staat bij Grafix, timvm staat bij Uplevel, en degene die op deze aanbieding ingaat staat bij timvm!
:)

Of zie ik dit verkeerd? :)

alpenszene
21/04/03, 22:28
volgens mij is dat heel goed voor de ecomomie als zoiets 4 keer over de kop gaat :W:

InterXS
21/04/03, 22:56
Najah leuke keten toch?

We Dare
21/04/03, 23:55
Origineel geplaatst door ProServe
Euh, je bedoelt:
Grafix staat bij We Dare, Uplevel staat bij Grafix, timvm staat bij Uplevel, en degene die op deze aanbieding ingaat staat bij timvm!
:)

Of zie ik dit verkeerd? :)

Tsjonge dan moeten het wel hele goede bedrijven zijn als je dan nog voor een mooi bedrag zo'n server aan kan bieden. :)
Anyways... we dwalen helemaal af van het feit dat Timvm hier een leuke aanbieding doet.
Ik denk overigens dat Timvm Uplevel is en het is helemaal niet gek dat er een aantal partijen tussen zitten, een groot aantal partijen hier op WHT hebben het op dezelfde manier geregeld.

freeroot
22/04/03, 08:21
Voor de duidelijkheid:

ik ben niet uplevel maar ik heb enkel een server teveel aangekocht en ik kan hem niet zomaar laten staan.

Ahead-IT
22/04/03, 20:30
ik wil totaal niets verkeerd zeggen over dit bedijf, maar kijk toch maar even hier :
http://www.webhostingtalk.be/showthread.php?s=&threadid=24676

Totaal onbetrouwbaar, deze server WAS aan mij verhuurt als een PIV2.4 met 1GB ddr en 80GB hdd

Toch hield benesol vol dat het wel degelijk een PIV2.4 met 1GB ddr en 80GB hdd was. Tot ik bewijzen verzamelde... toen heb ik contract opgezegt wegens contractbreuk (bedrog) en benesol moest natuurlijk toegeven... .

En ik ben 100% zeker dat dit mijn server was, de IP's en system specs zijn hetzelfde. ( ping ownz.be )

InterXS
22/04/03, 20:47
Dit word leuk :)

tom
22/04/03, 20:50
moehahahaha :p
benesol word gerund door een 16jarige, d8 ik :p
ze hebben er ook met hun webserver meer als 1 week uitgelegen, opletten dus :)

superior-is
22/04/03, 20:54
*Pakt paraplu erbij vanwege modder spetters.*

Samuel
22/04/03, 20:56
Origineel geplaatst door tom
moehahahaha :p
benesol word gerund door een 16jarige, d8 ik :p
ze hebben er ook met hun webserver meer als 1 week uitgelegen, opletten dus :)

Ben zeker voor je iets zegt :

Owner : Daan De Wever
BTW: BE 639.713.911
Handelsregister : HRI Leuven 109718


16 jarige met BTW nummer en Handelsregister , dat op naam van Benesol staat , goed bezig zou ik zeggen

Groetjes

Razer
22/04/03, 21:00
Nou ik ben van Bio-hosting.nl.
En wij hebben een dedicate server bij benesol

-AMD XP 1800 +
-512 MB RAM
-40 Gb harddisk / 7200 rpm
-10 ips
-20 gb Data

De server bestaat uit de onderdelen die wij van “Bio-Hosting” gevraagd hebben
En wij hebben die server direct laten controleren en wij hebben gewoon gekregen wat wij gevraagd hebben.
Dus ik geloof niet dat benesol fraude pleegt anders hadden wij van www.Bio-Hosting.nl
Geen server die niet aan onze eisen voldoet.
En ik snap ook niet wat polyp te jammeren heeft, dat hij eerst eens leert wat een pc is voordat hij begint te reclameren met compleet onterechte gegevens

tom
22/04/03, 21:11
Origineel geplaatst door Samuel


Ben zeker voor je iets zegt :

Owner : Daan De Wever
BTW: BE 639.713.911
Handelsregister : HRI Leuven 109718


16 jarige met BTW nummer en Handelsregister , dat op naam van Benesol staat , goed bezig zou ik zeggen

Groetjes

My apologies :)
Over je "Certified Redhat Linux Administrator" die niet op de loonlijst staat, zullen we dan maar zwijgen he :)

Samuel
22/04/03, 21:53
Origineel geplaatst door tom


My apologies :)
Over je "Certified Redhat Linux Administrator" die niet op de loonlijst staat, zullen we dan maar zwijgen he :)

Heb je het over Geert ??? Geert werkt 100 % Legaal bij ons . Voor elke interventie dat hij uitvoerd stuurd hij ons een factuur van safeweb die wij gewoon betalen . Dit noemt men dan inhuren van een admin.

Groetjes

Samuel

thomas
22/04/03, 22:40
Origineel geplaatst door tom

My apologies :)


Let wel op dat zover ik weet Daan de broer is van Samuel, Samuel zelf is volgens mijn weten nog geen 18 en doet wel is graag moeilijk bij normaal zakendoen. Zoals dedi's bestellen en 2 dagen later ff afzeggen.

thomas
22/04/03, 22:42
Origineel geplaatst door Razer
ik snap ook niet wat polyp te jammerren heeft , dat hij eerst eens leert wat een pc is voordat hij begint te reclameren met compleet onterechte gegevens

Lol er zijn genoeg bewijzen getoont mits linux cmd's die aantonen dat server niet dat was wat in het contract stond. En zover ik weet is dit nog altijd fraude.

tom
22/04/03, 23:01
Enkel support na de schooluren dus :p
Als je meer als een week "down" bent en geen backups achteraf blijkt te hebben, is je professionalisme 0,00% :)

M-BahZ
22/04/03, 23:13
Origineel geplaatst door Samuel


Ben zeker voor je iets zegt :

Owner : Daan De Wever
BTW: BE 639.713.911
Handelsregister : HRI Leuven 109718


16 jarige met BTW nummer en Handelsregister , dat op naam van Benesol staat , goed bezig zou ik zeggen

Groetjes

Als 16 jarige in het handelsregister staan en een BTW nummer hebben is niet zo heel vreemd.
Alleen in zon geval zijn de ouders eindverantwoordelijk.

timvm
22/04/03, 23:19
Ok,

benesol is heel rap gegroeid op korte tijd daardoor dat er problemen geweest zijn met de server door de onverwachte toestroom wat niett helemaal raar is. Het bedrijf is compleet legaal is compleet met de facturen in tegenstelling tot bedrijven die op hun factuur geen btw nummer willen geven, ik noem geen bedrijfsnamen, als je een factuur vraagt bij die bedrijven krijg je zonder factuur plots 30% korting; Wat bij benesol zeker niet is, Benesol is nu compleet in orde er worden back-ups gemaakt enzo.

plz back to topic

Samuel
22/04/03, 23:25
Origineel geplaatst door tom
Enkel support na de schooluren dus :p
Als je meer als een week "down" bent en geen backups achteraf blijkt te hebben, is je professionalisme 0,00% :)

Kijk eens hierboven ( Razer ) , er is 24 u support . Volgens mij is 24 niet alleen na schooluren . Als je iets meer had gekeken had je ook geweten dat wij backups hadden .

En dan nog iets over die professionalisme , domeinen van klanten in uw zak steken getuigt ook niet van veel professionalisme.

Groetjes

Samuel

Samuel
22/04/03, 23:28
Origineel geplaatst door thomas


Let wel op dat zover ik weet Daan de broer is van Samuel, Samuel zelf is volgens mijn weten nog geen 18 en doet wel is graag moeilijk bij normaal zakendoen. Zoals dedi's bestellen en 2 dagen later ff afzeggen.

Dedi bestellen , beloofd op woensdag ,vrijdag krijg ik sms dat server nog niet besteld is . Zeer goede manier van zakendoen noem ik dat , en ik ben niet de engiste die hier problemen mee gehad heeft .

Samuel

tom
23/04/03, 00:11
Origineel geplaatst door Samuel


Kijk eens hierboven ( Razer ) , er is 24 u support . Volgens mij is 24 niet alleen na schooluren . Als je iets meer had gekeken had je ook geweten dat wij backups hadden .



Waarom is je eigen site dan nog niet up ?


Origineel geplaatst door Samuel



En dan nog iets over die professionalisme , domeinen van klanten in uw zak steken getuigt ook niet van veel professionalisme.


Bewijzen ?
Ik heb de CoC (www.domain-ethix.be) (gedragscode) ondertekend, waarom krijg ik dan geen klachten van DNS Belgium ?


whois electrigames.be
Wie steekt er nu domeinen van klanten in eigen zak?

Razer
23/04/03, 00:22
Origineel geplaatst door tom
Waarom is je eigen site dan nog niet up ?


De site van benesol.be is tevens offline wegens et herbouwen van de site.
Er komt een nieuwe layout met phpscript.
En de nieuwe site is deze week te verwachten dat die online komt

Wezz6400
23/04/03, 01:28
Origineel geplaatst door Razer
Nou ik ben van Bio-hosting.nl.
En wij hebben een dedicate server bij benesol

-AMD XP 1800 +
-512 MB RAM
-40 Gb harddisk / 7200 rpm
-10 ips
-20 gb Data

De server bestaat uit de onderdelen die wij van “Bio-Hosting” gevraagd hebben
En wij hebben die server direct laten controleren en wij hebben gewoon gekregen wat wij gevraagd hebben.
Dus ik geloof niet dat benesol fraude pleegt anders hadden wij van www.Bio-Hosting.nl
Geen server die niet aan onze eisen voldoet.
En ik snap ook niet wat polyp te jammeren heeft, dat hij eerst eens leert wat een pc is voordat hij begint te reclameren met compleet onterechte gegevens

Kun je niet wat vaker je naam en website noemen? Is misschien goeie reclame! :p :D

Razer
23/04/03, 01:55
Origineel geplaatst door Wezz6400

Kun je niet wat vaker je naam en website noemen? Is misschien goeie reclame!


hehehe

tom
23/04/03, 04:27
[22:23:42] <Spinnaker> sa-uel
[22:23:43] <Spinnaker> sa-uel
[22:26:58] <Geert> Jong, mail gewoon
[22:27:58] <Spinnaker> jama neen hij moet morgen mijn rekenmachine mee naar het school nemen
[22:28:06] <Spinnaker> en hij gaat da weer vergeten want ik ken hem
[22:28:06] <Spinnaker> :s


Ze zijn daar goed uitgerust bij (#)benesol :D

thomas
23/04/03, 07:37
Hahaha ruled :)

thomas
23/04/03, 08:02
Origineel geplaatst door tom

Over je "Certified Redhat Linux Administrator" die niet op de loonlijst staat, zullen we dan maar zwijgen he :)

Hehe dat 'certified' wil ik wel is zien hoor :)

timvm
23/04/03, 08:28
maar jullie vergeten wel even de topic te lezen van op het chan.

| Topic: Belgium Network Solutions Status: www1: UP, game1: UP, |
| Site: Under Construction Information: This is no web |
| support but a common chat channel between users and |
| customers. Don't bother asking for any support, you will |
| have a mail. |
| SetBy: sa-uel!~samuel1@D5E0CFD5.kabel.telenet.be Fri, Apr 11 2003 at 1:36am |

Samuel
23/04/03, 08:38
Origineel geplaatst door tom


Waarom is je eigen site dan nog niet up ?



Bewijzen ?
Ik heb de CoC (www.domain-ethix.be) (gedragscode) ondertekend, waarom krijg ik dan geen klachten van DNS Belgium ?


whois electrigames.be
Wie steekt er nu domeinen van klanten in eigen zak?



Geachte ,

Dat domein is zo gezet daar de klant ons zelf zo de opdracht had gegeven , wanneer klant andere gegevens doorstuurd , worden deze aangepast . Trouwens, de klant maakt gebruik van zijn domein ,ik niet , wat je niet van de domeinen van jou kan zeggen .

Groetjes

Samuel

Samuel
23/04/03, 08:40
Origineel geplaatst door tom


Ze zijn daar goed uitgerust bij (#)benesol :D

We zullen over Priorweb maar zwijgen zeker...

Samuel
23/04/03, 08:41
Origineel geplaatst door timvm
Hallo,

ik heb hier een dedicated server die direct kan up zijn

Hardware:

Intel Pentium 4 1800
512 MB RAM
60 Gb harddisk

os:

Debian (een ander os is mogelijk maar een langere wachttijd)

50 gb traffic
10 ip adressen

Gehost in de Spaanse Kubus te Rotterdam
Connectie: 100 mbit

ip to ping: 217.67.237.150

price: € 150/ month
Betaling kan via overschrijving of paypall

Server is verhuurd

Groetjes

Samuel
23/04/03, 08:42
Origineel geplaatst door thomas


Hehe dat 'certified' wil ik wel is zien hoor :)
Tis niet dat jij dat niet hebt dat Geert dat niet heeft hé

eXite
23/04/03, 08:49
Kindje...

getuigd van weinig professionaliteit als je hier zo gaat bekvechten om een overpriced gameserver als je het mij vraagt. En dan vooral ook nog op het laatst even over en weer beledigingen maken...

Jep, goed bezig mensen, zo komen jullie er wel!

thomas
23/04/03, 13:40
Origineel geplaatst door Samuel

Tis niet dat jij dat niet hebt dat Geert dat niet heeft hé

Kijk hier naar: http://www.redhat.com/training/rhce/courses/ en denk dan nog is na :)

Ahead-IT
23/04/03, 15:31
sorry zenne, maar als een bedrijf IETS verhuurt als een PIV, met 1GB ddr ram, en dan er een kernell opzet met LOWMEM support (zodat er maar ondersteuning is voor 512mb) dan noem ik dat een f*cking n00b bedrijf

En ik wil gerust alle screenies posten van de hardware die in de server zat, ge moet u hier niet beginnen verdedigen want het is allemaal dikker zever.

Btw, samuel in nog geen 18 jaar, maar alles verloopt idd legaal via zijn broer. Geert doet ook alles wettelijk (safeweb)

Geert heeft zelfs de kernell opnieuw geinstalleerd en hij zelf zei dat alles verkeerd geinstalleerd was (kernell, apache, mysql ... ). En ik ben der niet aangeweest want van zulke dingen weet ik nu éémaal niets.

thomas
23/04/03, 15:50
Nja ken Geert zijn kernel nog van vroeger en dat was wel is gieren :) Op het einde heb ik het dan maar moeten doen :D

(Heb het nu wel over 1 - 2 jaar geleden :d)

freeroot
23/04/03, 15:52
wie heeft dan de eerste versie geinstalled, want meestal als je een dedi huurt staat er enkel hte os op zonder kernell etc.

Ahead-IT
23/04/03, 16:15
Origineel geplaatst door freeroot
wie heeft dan de eerste versie geinstalled, want meestal als je een dedi huurt staat er enkel hte os op zonder kernell etc.

een OS zonder kernel ? LOL

Ahead-IT
23/04/03, 16:16
Origineel geplaatst door thomas
Nja ken Geert zijn kernel nog van vroeger en dat was wel is gieren :) Op het einde heb ik het dan maar moeten doen :D

(Heb het nu wel over 1 - 2 jaar geleden :d)

Geert doet zn werk goed, ik ben totaal niet op hem bezig...

Samuel
23/04/03, 16:20
Origineel geplaatst door polyp


een OS zonder kernel ? LOL

Hij bedoelt dus dat er standaard kernel 2.2.* opstaat als je debian woody net install installeerd. Plex heeft kernel eerste keer geinstalleerd , en die was deftig geinstalleerd , buiten dat high mem support niet aan stond , maar dit is later dan aangepast.

thomas
23/04/03, 16:34
Origineel geplaatst door polyp


Geert doet zn werk goed, ik ben totaal niet op hem bezig...

Ben gelukkig die irc wereld uit het oog verloren, dus weet niet direkt hoe het nu met hem zit :)

thomas
23/04/03, 16:35
Zover ik weet gaat het hier niet om de kernel of OS maar wel duidelijk om de hardware die volledig anders was dan in het contract afgesproken.

timvm
23/04/03, 16:44
ok,

de server is verhuurt

TOPIC CLOSED