PDA

Bekijk Volledige Versie : sjucht.... sidn....



InstantXs
17/04/03, 10:39
af en toe wordt ik zo moe van de sidn...

wil ik een globale ns wijziging doorgeven omdat het aanpassen van alleen de zonefiles nie werkt (wat wel hoort te werken)... natuurlijk geef ik hierbij aan welke ns gewijzigd moeten worden, aangezien we meerdere hebben.. krijg ik een fout terug dat ik moet aangeven welke er aangepast moeten worden..
DAT DOE IK TOCH!! WHAAAAAAAA!!!!

stuur ik um nog een keer, krijg ik weer de zelfde melding terug...
bel ik op om te vragen wat ik fout doe.. blijkt dat alles gewoon zoals het hoorde was gedaan, alleen hebben ze er over heen gekeken.. right...


ondertussen bijna een week verder en nog niks aangepast...

sjucht.....

Domenico
17/04/03, 11:06
Tja, dat is wat ze noemen bureaucratie. Het omgaan hiermee is soms wel eens te vergelijken met het vechten tegen windmolens.

Succes! :)

Deimos
17/04/03, 11:31
Volgens mij is de uitdrukking:

Vechten tegen de bierkaai

superior-is
17/04/03, 11:54
Of pissen tegen de wind in. ;)

Domenico
17/04/03, 12:08
Ehm, vechten tegen windmolens als in Don Quichotte. :)

InstantXs
17/04/03, 12:09
waarom niet vechten tegen (of met) de sidn?? lijkt me veel doeltreffender :D :D

eXite
17/04/03, 17:59
Ja ik ken zulke problemen. Ook als je de helpdesk belt dan krijg je na 5 buitenlandse vrouwtjes aan de telefoon gehad te hebben die maar weinig Nederlands spreken ineens te horen dat de mensen van de technische dienst niet op hun plek te vinden zijn of in een bespreking zitten.. Yeah right? De hele afdeling technische dienst is weg zeker... gepruts daarzo.

superior-is
17/04/03, 18:12
Die zitten natuurlijk van het mooie weer te genieten. Het is dan ook wel zwaar technisch weer. ;)

boppe
19/04/03, 16:57
is het niet "tegen het gebouw van de SIDN aanpissen"??