PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht een collega webhoster voor een nieuwe RACK



michel
16/04/03, 14:36
Gezocht een colega webhoster voor een nieuwe RACK.
Zo kunnen we samen de kosten delen SETUP FEE en MAANDELIJKSE FEES en bandbreedte. Ik zie het niet zo zitten om een hele RACK te nemen. En ja dan ken je beter een RACK met iemand anders delen als die dit ook wel ziet zitten.
ALLEEN SERIEUZE REACTIES

HUREN DUS

[Ik wil ook een eigen IP RANGE]

InstantXs
16/04/03, 14:52
wil je een rack kopen?? anders zit ie denk ik ik het verkeerde forum.

Maar als antwoord op je vraag.. ik neem aan dat een heel rack dan dus te veel is?? waarom huur je geen halve? en heb je al bedacht hoe je dat gaat doen met een switch? van wie wordt ie eigendom (handig als een van jullie er mee wilt stoppen).

Ik denk dat je beter een halve kan huren, dan loop je minder risico's (ja de prijzen liggen over het algemeen wel wat hoger)

michel
16/04/03, 15:19
Ja huren TUURLIJK.
Ik heb het toch ook over maandelijke fees.
Maar huren dus

superior-is
16/04/03, 15:41
He schreeuwlelijk! ;) Gebruik geen CAPS a.u.b. -- als je iets wilt benadruken doe dat via ascii tekens c.q. vb code.

alpenszene
16/04/03, 16:11
nou nou nou

superior-is
16/04/03, 19:45
Was niet zo lomp bedoeld hoor. ;) (smiley bijgeplakt voordat meer mensen erover struikelen.)

[Elwin]
20/04/03, 15:44
Origineel geplaatst door michel
Gezocht een colega webhoster voor een nieuwe RACK.
Zo kunnen we samen de kosten delen SETUP FEE en MAANDELIJKSE FEES en bandbreedte. Ik zie het niet zo zitten om een hele RACK te nemen. En ja dan ken je beter een RACK met iemand anders delen als die dit ook wel ziet zitten.
ALLEEN SERIEUZE REACTIES

HUREN DUS

[Ik wil ook een eigen IP RANGE]

Zoals InstantXS al zei kun je veel beter een kwart of een half rack huren. Meestal zit er bij een kwart / half rack geen setup kosten en is de prijs ook niet erg hoog. Wanneer je dan merkt dat je meer nodig bent omdat het goed gaat lopen kun je veel beter overgaan op een heel rack.

Bandbreedte betaal je gewoon zoals je overeenkomt met je hoster..dus of per GB of per Mbit.

Een eigen ip range kun je alleen krijgen wanneer je die ook daadwerkelijk nodig bent. Bij een heel rack zou je die wel kunnen krijgen maar bij een half / kwart rack betwijfel ik het.

InterXS
20/04/03, 16:31
mail me op leon@interxs.nl dan kan ik je helpen indien je geintresseerd bent

timvm
21/04/03, 13:31
waarom heb je een eigen complete rack nodig als je het toch gaat delen. Een halve rack komt goedkoper uit dan 1 volledige rack. Soms is het voordeliger kwa setup fee's enzo voor 2 halve racks te nemen