PDA

Bekijk Volledige Versie : Sponsoring jouwpagina.nl



Anoniem
15/04/03, 16:08
Hallo,

Ik ben op zoek naar een (nieuwe) sponsor voor www.jouwpagina.nl. Deze website begint namelijk de laatste maand nogal hard te groeien. Hierdoor loopt het dataverkeer nogal op.

Op het moment heb ik zo'n 5000 bezoekers per dag en mijn dataverkeer bedraagt momenteel al zo'n 800 à 900 mb per dag.

Dit is voor onze huidige sponsorhosting te veel, daarom zoeken we naar een nieuwe.

Voor statistieken: www.jouwpagina.nl/webstats/

Heeft er iemand interesse?

Intronic
15/04/03, 17:29
ik ben denk ik best bereid je te sponsoren, contact me even op msn@dragonballzgt.nl op msn of e-mail dan praten we verder.

Groetjes, Savvas

Dreas
15/04/03, 17:44
U kunt mij ook een mailtje sturen / contact op MSN. dreas@emailaccount.nl

Mvg,

Dreas van Donselaar
MaxView

We Develop
15/04/03, 22:46
Heb je inmiddels al een nieuwe sponsor gevonden?

Anoniem
17/04/03, 21:33
Nee nog niet. Ik dacht het, maar ik denk dat ik daar toch maar niet heen ga vanwege nogal wat negatieve ervaringen: www.sitro.nl

Dus: sponsorhosting nog steeds gezocht

MSN: woutertwisk@Hotmail.com

cridea
17/04/03, 22:07
Ook interesse eventueel om hosting bijv. tegen 50% korting te krijgen oid, waarbij je dus zelf ook wat meebetaalt?

Anoniem
18/04/03, 13:45
Ik zie geen pakketten met het dataverkeer dat ik nodig heb.

cridea
18/04/03, 15:06
Het ging er ook om om even te peilen of er überhaupt budget voor zou zijn.

500 MB / 25 GB = 460 euro pj (normale prijs)

Je staat dan wel op een server in de VS. NL is het dubbele.

Anoniem
18/04/03, 15:33
Ben helaas niet zo rijk!
Iemand anders die me volledig wil sponsoren tegen wat promotie:)

Dreas
18/04/03, 18:25
Bij mij zou je 2 reseller paketten kunnen combineren voor EUR 300 (incl 19% btw) per jaar. Server in Europa. Sponsor ik EUR 50. Ben je dus voor EUR 250 klaar.

Speedesign
18/04/03, 18:40
Origineel geplaatst door woutertwisk
Hallo,

Ik ben op zoek naar een (nieuwe) sponsor voor www.jouwpagina.nl. Deze website begint namelijk de laatste maand nogal hard te groeien. Hierdoor loopt het dataverkeer nogal op.

Op het moment heb ik zo'n 5000 bezoekers per dag en mijn dataverkeer bedraagt momenteel al zo'n 800 à 900 mb per dag.

Dit is voor onze huidige sponsorhosting te veel, daarom zoeken we naar een nieuwe.

Voor statistieken: www.jouwpagina.nl/webstats/

Heeft er iemand interesse?

Ik kan je gedeeltelijk sponsoren... Wat dacht je van:

2,5GB webruimte
25GB bandbreedte per maand (= zo'n 833mb per dag)
PHP, MySQL, CGI, ...
aan 150 euro per jaar (onze normale prijs = 250 euro per jaar)
sponsoring door 1 banner op je index & een button op alle andere pagina's of gewoon een banner op alle pagina's.

Anoniem
18/04/03, 20:17
nee sorry...

®on
18/04/03, 20:39
Origineel geplaatst door woutertwisk
nee sorry...
Sorry dat ik het zeg: waarom sla je (in mijn ogen) zulke goede aanbiedingen af? Je wil een goedlopende site, helaas kost je dat geld. Ik neem aan dat het idee achter zo'n site is om er ooit iets aan te kunnen verdienen; je zal dan toch echt iets moeten investeren, anders kun je beter nu de stekker eruit trekken.

Anoniem
18/04/03, 20:41
Ik heb namelijk al host(s) gevonden die me volledig willen sponsoren, voor datgene wat hij ervoor terug wilt.

Domenico
18/04/03, 21:07
Origineel geplaatst door woutertwisk
Ik heb namelijk al host(s) gevonden die me volledig willen sponsoren, voor datgene wat hij ervoor terug wilt.

Ok, is prima maar dat had je dan wel even kunnen vertellen natuurlijk. Mogen we ook weten wie dat is dan?

eXite
18/04/03, 21:10
Volgens mij bluft meneer een beetje als hij host(s) neerzet i.pv. gewoon hosts of een host :)

Anoniem
18/04/03, 22:09
www.sitro.nl, alleen't probleem is dat ik daar nogal wat negatieve ervaringen over heb gelezen. Ook nog 2, die hierboven hun e-mailadressen gaven, en linkup.nl.

maar bij geen 1 ben ik er al helemaal uit! Die laatste heeft een zeer goed bod (bijna ongeloofwaardig) maar dan moet ik nog wel 3 weken wachten.

Anoniem
18/04/03, 22:12
Origineel geplaatst door eXite
Volgens mij bluft meneer een beetje als hij host(s) neerzet i.pv. gewoon hosts of een host :)

Met 1 host was ik er op dat moment al echt uit, wat ze zouden willen bieden. Bij die anderen is het contact tijdens't 'onderhandelen' 'n beetje vastgelopen.

Speedesign
19/04/03, 01:15
Origineel geplaatst door Speedesign


Ik kan je gedeeltelijk sponsoren... Wat dacht je van:

2,5GB webruimte
25GB bandbreedte per maand (= zo'n 833mb per dag)
PHP, MySQL, CGI, ...
aan 150 euro per jaar (onze normale prijs = 250 euro per jaar)
sponsoring door 1 banner op je index & een button op alle andere pagina's of gewoon een banner op alle pagina's.

oké dan, 100 euro per jaar is m'n laagste bod...

Anoniem
19/04/03, 10:10
Ik zoek 'gewoon' volledige sponsoring

cridea
19/04/03, 10:36
Is het nog mogelijk dat je maatregelen neemt om het dataverkeer wat te verlagen? 25 GB per maand is niet niks.

Anoniem
19/04/03, 10:56
Ik heb eral voor gezorgd dat een groot deel van de pagina's (bijna) geen plaatjes meer van mijn server gebruikt. Zoals bijvoorbeeld: http://ajax.jouwpagina.nl . (trouwens; gisteren een dieptepunt van 1 gb:()

®on
19/04/03, 13:06
Origineel geplaatst door woutertwisk
http://ajax.jouwpagina.nl . (trouwens; gisteren een dieptepunt van 1 gb:() Die url is sowieso een dieptepunt :D

eXite
19/04/03, 13:33
Heb je even een telefoonnummer dat we kunnen bellen? Ik heb namelijk wellicht een volledig gesponsorde account voor je in de aanbieding:

- 3GB Webspace
- 50GB Bandwith
- Cpanel 6.0
- PHP/CGI/MySQL/SSL etc. etc.

Anoniem
19/04/03, 17:01
Ik heb al iemand (linkup.nl) gevonden die mij over 3 weken wil sponsoren voor een link onderaan elke pagina + dat ik een goed woordje doe voor linkup.nl op forums enzo (ik ken nogal wat mensen uit het webmasters-circuit enzo:))

Dus bedankt voor jullie reacties..., maar ik ga voor linkup.nl.

Wanneer dat vastloopt o.i.d. zal ik opnieuw contact opnemen met degenen die hier belangstelling hebben getoond

We Develop
19/04/03, 17:08
Ik blijf erbij dat ik http://www.linkup.nl een raar zaakje vind..

eXite
19/04/03, 17:33
Prima, dan zien wij hierbij ook af van ons aanbod.

Anoniem
19/04/03, 17:42
Origineel geplaatst door We Develop
Ik blijf erbij dat ik http://www.linkup.nl een raar zaakje vind..
waarom?

We Develop
19/04/03, 17:44
Lekker originele site, vergelijk hem maar eens met:
http://www.uniserver.nl

futureflex
19/04/03, 17:58
Origineel geplaatst door We Develop
Lekker originele site, vergelijk hem maar eens met:
http://www.uniserver.nl
Bedoeling van betreffende topicstarter riekt naar een opgezette spam-scene.

Anoniem
20/04/03, 13:31
Origineel geplaatst door futureflex

Bedoeling van betreffende topicstarter riekt naar een opgezette spam-scene.

IK? Snap het niet helemaal:-)