PDA

Bekijk Volledige Versie : Het leven is mooi...



RobbertC
15/04/03, 15:14
Ja, mensen, het leven is mooi.

Want, ik zit in de tuin van het zonnetje te genieten met m'n laptop met wifi verbindng, muziekje erbij die via het intern netwerk van m'n gewone pc gehaald wordt en een groot glas cassis erbij :)

Misschien vanavond de barbeque maar eens aansteken :D

InstantXs
15/04/03, 15:26
*is jaloers*

zit hier gewoon binnen (zonder airco)

RobbertC
15/04/03, 15:28
*waar staat de zonnebrandcreme*

Temperatuurmeter geeft hier 28 graden aan in de zon :p

InstantXs
15/04/03, 15:40
zonnebrandcreme???

wie gaat zich nou insmeren om zich te verbranden?? :p

superior-is
15/04/03, 16:15
Jaloers in de airco zittend.

We Dare
15/04/03, 17:05
Het is zeker heerlijk :)
Gelukkig hebben we een kantoor met een zeer groot balkon erbij
Het wordt toch eens tijd voor WiFi op de zaak... steeds die utp's naar buiten is zo onhandig ;)

RobbertC
15/04/03, 17:07
Wifi is inderdaad handig, wat mij betreft de uitvinding van de eeuw :)
En tegenwoordig niet meer zo heel duur, We Dare.

HBCS
15/04/03, 17:12
jaloers moet nog tot laat binnen
zonder cola of cassis snik snik

We Dare
15/04/03, 17:14
Ik weet het... Ik heb het thuis ook, echt geweldig is het.
Alleen op kantoor werken we meer met vaste computers, maar nu het weer zo lekker is zou het best een uitkomst zijn om ff buiten met mijn laptop te gaan zitten.
Alleen je ziet altijd zo weinig op die laptopschermen als het zo zonnig is als vandaag

WebBizz
15/04/03, 17:51
En wij zijn bezig met een verhuizing, veel opruimen, spullen verplaatsen, systeemplafond slopen etc etc. En dat zonder airco en er is alleen water :(

Maar het nieuwe kantoor wordt wel mooi en heeft wel airco :D

Wezz6400
15/04/03, 17:55
/me had vandaag vrij. :D
Lekker laat opgestaan, ff naar de bieb geweest voor een webdesign en een php&mysql boek (ik wil die zooi nu eindelijk wel eens echt gaan leren :)) en nu ff internetten. Straks in de tuin die boeken lezen denk ik, of sim city 4 (uit de bieb gehuurd) spelen. Ik vermaak me wel. :D

Domenico
15/04/03, 17:58
Wardriving is ook heel erg leuk. ;)
Het creeren van 100.000 fake access points ook. -> http://www.blackalchemy.to/project/fakeap/

cridea
15/04/03, 20:11
Servers houden zich de laatste dagen erg rustig (Cpanel 6.x is lekker stabiel) dus ik houd ook wat tijd over om van het weer te genieten :-)

boppe
16/04/03, 12:46
Nieuwe dag, maar weer is even lekker, was gisteren bij TINE (nog iemand??) F * K I N G warm :(
vandaag lekker buiten zitten, servers houden hetwel, ik hoop me Orange the future is bright ook, want dat valt tegen de laatste dagen :(