PDA

Bekijk Volledige Versie : Gratis 5MB hostingpekket....



clesoft
15/04/03, 12:23
Indien men nu overgaat tot registratie van een NL-domein ontvangt men geheel gratis een 5MB hostingpakket inclusief email.

Geldig tot 30 juni 2003.

MOD EDIT: geen links naar je website plaatsen! Alle info kan hier worden gepost en als iemand meer wil weten dan kunnen ze hier reageren en de WWW button is niet zo moeilijk te vinden.

Intronic
15/04/03, 15:38
mooi aanbod hoor, heb het helaas niet nodig anders was ik er op in gegaan ^_^.

Groetjes, Savvas

PS offtopic: heeft u nog tijd gehad om mijn .zip bestand te bekijken????

WebBizz
15/04/03, 17:48
Een hostingpekket?;)

superior-is
15/04/03, 21:53
Ik ben even zo vrij geweest om de subject van clesoft aan te passen. :)

clesoft
16/04/03, 00:01
Hallo Intronic? Heb deze nooit ontvangen.

Intronic
20/04/03, 09:32
Hmmm vreemd, naar welk adres wenst u het toegestuurd te hebben???

Mvg, Savvas Bout

clesoft
20/04/03, 10:35
Laat maar. Op deze wijze "zaken" doen ligt niet in mijn lijn. Heb zelfs telefonisch het een en ander doorgegeven aan jullie, maar jullie zijn schijnbaar niet in staat om verzoeken tot informatie correct af te handelen.

RayManZ
20/04/03, 11:44
dat komt omdat de heer savvas voor zichzelf is begonnen... Alleen hij post nog steeds onder onze naam van het bedrijf wat niet geheel slim is. Waardoor er dus problemen ontstaan. Wij hebben uw aanvraag dus wel telefonisch ontvangen en zijn bezig met het 1 en ander om ons werk te kunnen laten zien.

clesoft
20/04/03, 11:56
Wat is de website van de heer Savvas, of de naam van zijn "bedrijf"?

RayManZ
20/04/03, 13:10
ik geloof www.intrahost.nl

Intronic
20/04/03, 15:50
Origineel geplaatst door Intronic
Onze leden waren het niet helemaal met elkaar eens wat nogal grote onenigheden veroorzaakte, daarom is de beslissing genomen dat ik voor me zelf ben begonnen. Dat de informatie niet goed doorgekomen is daar ook de oorzaak van.

Ook weet de heer Raymond dat bij mijn vertrek Clesoft.nl onder mijn hoede zou vallen en ik u zou contacteren, het zou wel zo beleefd zijn geweest als dit netjes was doorgegeven door Intronic. Ook dat bij Intronic nu designs van andere mensen word samengesteld om te sturen naar de heer van Clesoft.nl vind ik nogal onbeschoft, sorry dat ik het zeg maar er waren duidelijke afspraken over bij mijn vertrek en dat hier een eventuele klant onder zou moeten lijden vind ik het ergste.

Nog steeds onder deze nickname posten is inderdaad niet verstandig en zal ook spoedig een nieuwe aanmaken.

Mijn welgemeende excuses.

Mvg, Savvas Bout

RayManZ
20/04/03, 20:06
je kon ook met hem contact opnemen? Clesoft heeft ons namelijk opgebelt en ik wist in eerste instantie niet dat het daarover ging. Maar ik denk dat Clesoft er nu zelf wel uitkomt :)

Intronic
20/04/03, 20:29
ik heb contact opgenomen met Clesoft.nl maar gezien een eerder bericht in dit forum is dat nooit aangekomen. Ik wacht nu de reactie maar van Clesoft af.

Mvg, Savvas Bout