PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulp nodig?



Intronic
13/04/03, 10:40
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand nog personeel zocht hier, dan bedoel ik niet voor een 9 tot 5 baan maar een soort online job.

Laat ik even wat over mijzelf vertellen:
mijn naam is Savvas Bout en ik ben 15 jaar oud. Ik volg vmbo theoretische leerweg op het St. Maartens college in Voorburg. Ik heb reeds zo'n 3 jaar ervaring op het intensief bouwen van websites. Mijn kennis op het web bestaat vooral voor de volgende dingen:

- Webdesign(indien iemand geïnteresseerd is, kan ik .zip versturen met enige werken)
- Webhosting
- Html coding
- Cgi en Php script installering
- Beetje Php programmeren
- Beetje Mysql kennis
- Beetje Flash kennis
- Website management

Er zullen denk ik maar weinig mensen zijn die uberhaupt dit bericht serieus verder zullen lezen nadat ze mijn leeftijd hebben gezien maar toch hoop ik van iemand wat te vernemen ^_^

Met vriendelijke groet,

Savvas bout

Dreas
13/04/03, 11:47
Hey,

Zelf heb ik momenteel geen mensen nodig maar het probleem met leeftijd wil ik graag de wereld uithelpen. Ook ik ben jong begonnen en zeker op internet (gezien het beperkte sociale contact ;)) telt alleen of je resultaten goed zijn. Leeftijd maakt dan echt niets meer uit.

Succes!

eXite
13/04/03, 13:48
Stuur even een email: a.trouwborst@futureflex.nl met daarin het zipje. Jonge ambitieuse mensen kunnen we wel gebruiken. Als je goed bent maakt de leeftijd niet uit ;)

Intronic
13/04/03, 13:50
ik heb de .zip verstuurd, staan vrij oude designs toch in maar dat was het laatste wat ik nog als backup had voordat ik moest formatteren.

Mvg, Savvas Bout

PS bedankt eserver, hoop dat meerdere er zo over denken :)

Leandros
14/04/03, 18:49
stuur even een emailtje naar info@leandros.nl met daarin het zipje en misschien wat links van werken van je. Alvast bedankt!

Intronic
15/04/03, 09:32
Het .zip bestand is nu ook naar jou onderweg(momenteel aan het verzenden, is 1 mb groot).

Groetjes, Savvas