PDA

Bekijk Volledige Versie : co-located forum



NLISP
12/04/03, 20:10
Misschien is het leuk een aparte forum op te richten voor co-located hosting? 't is maar een ideetje.

Vincent

RobbertC
12/04/03, 20:19
Co-located vragen en discussies passen perfect in het dedicated hosting forum mijn inziens :)

NLISP
12/04/03, 20:22
dedicated is toch een server huren en die laten hosten? co-located is je eigen server inbrengen. Misschien zie ik t verkeerd hoor Maar het leek me wel nuttig

RobbertC
12/04/03, 20:45
Misschien dat de naam aangepast kan worden, om het wat duidelijker te maken.

Maar als je een bak colocate, is 'ie ook alleen voor jou, dus dedicated.

Overigens waarderen we je input :)

NLISP
12/04/03, 20:47
het was alleen maar een suggestie. groetjes

RobbertC
12/04/03, 20:58
We vinden het erg fijn dat je probeert bij te dragen aan de community, door met goede suggesties te komen :)

Ps, check your PM-box ;) edit: Oh, je had het al gezien :D

WebBizz
13/04/03, 01:29
Mee eens, colocated forum is wel zo handig en duidelijk...

We Dare
13/04/03, 01:38
Ik ben het met de heren NLISP en WebBizz eens, het zou handig zijn als er een colocated forum zou komen.
Dedicated is toch wat anders dan colocated hosting, dedicated is een server die je huurt van een colo firma (dus geen eigendom) en colocated is het plaatsen van een server die jouw eigendom is bij een colo firma.
Zeker nu het wat drukker wordt op dit forum zou het een handige aanvulling zijn.
Tot zover mijn feedback :)

WebBizz
11/05/03, 21:29
Komt er nog een colocated hosting forum?

En is het een idee om het webhosting / dedicated aanvragen forum te hernoemen naar webhosting / colocated / dedicated aanvragen forum of te splitsen in een domeinnamen / webhosting aanvragen forum en een colocated / dedicated aanvragen forum?

Dit is wel zo handig voor met name nieuwe users want de huidige indeling is niet echt duidelijk en voor de hand liggend.

Domenico
12/05/03, 00:22
Origineel geplaatst door WebBizz
Komt er nog een colocated hosting forum?

En is het een idee om het webhosting / dedicated aanvragen forum te hernoemen naar webhosting / colocated / dedicated aanvragen forum of te splitsen in een domeinnamen / webhosting aanvragen forum en een colocated / dedicated aanvragen forum?

Dit is wel zo handig voor met name nieuwe users want de huidige indeling is niet echt duidelijk en voor de hand liggend.

We zullen er over praten. Wordt vervolgd...