PDA

Bekijk Volledige Versie : Eerste reseller account gratis :)



Dreas
11/04/03, 18:17
Voor iedereen die hosting wil gaan resellen. Speciaal voor dit forum kan ik het volgende aanbieden:

Eerste account gratis (mits alleen gebruik voor promotie verkoop van onze hosting).

Een domeinnaam zit er niet bij in. Zodra je je eerste klant hebt dien je een "5 accounts pakket" van ons af te nemen.

P.S. De domeinnaam hoeft niet via ons geregistreerd te worden.

Interesse? Email naar info@eserver.nl.

Onze prijzen staan op http://www.eserver.nl/

M-BahZ
12/04/03, 16:27
Is het niet normaal dat websites die enkel en alleen verband houden met betrekking tot het promoten cq. het verkopen van jullie diensten ook door jullie gehost en bekostigd worden ?

Misschien dat het een en ander interressanter was geweest wanneer je hier wat meer had geschreven over het resellen en zo. ;)

Het zoeken van resellers behoort mijn inziens onder "personeel gezocht /aangeboden" en het stukje gratis space voor de website, hoort onder de arbeidsvoorwarden/omstandigheden.
Of leg ik het nu verkeerd uit? ;)

Dreas
12/04/03, 16:41
Ehm zit wat in. Zij het dat een reseller bij ons makkelijk 400% bovenop het inkoop bedrag kan leggen voor de verkoop en er dus een veel grotere vrijheid is dan alleen "resellen". Tevens hoeven domeinnaam registraties, webdesign en andere services niet via ons te lopen.

:)