PDA

Bekijk Volledige Versie : EServer.nl



Dreas
11/04/03, 01:06
Hallo allemaal :)

Wij hebben recent www.EServer.nl gelanceerd. Graag hoor ik uw mening en commentaar over ons initiatief. Zelf denk ik dat wij hiermee een interessant nieuw produkt hebben geleverd voor de reseller business.

Grumpy
11/04/03, 09:36
Ziet er wel goed uit.

Misschien is het beter om wat meer uitleg te geven over die accounts.

Als iemand 12x12.5 + 12x10 = 270 betaalt krijgt hij dan 500mb, 40gb traffic en max 10 accounts???

Deimos
11/04/03, 10:04
Tja om eerlijk te zijn vind ik de site wel ok, maar de aanbiedingen erop zijn gewoonweg misleidend. 30 euro per jaar en dan 20 GB dataverkeer per maand. Als je dit echt aanbied, PM me. Heb nog wel wat sites dan :)

Dreas
11/04/03, 13:39
Ik zal bekijken hoe ik dit beter op de site uit kan leggen. Het is inderdaad EUR 30 PER ACCOUNT per jaar (inclusief 19% btw) mits er een pakket van 5 accounts in 1x wordt afgenomen (EUR 12,50 per maand). Wij hanteren met dataverkeer een fair use policy waarbij wij uitgaan van "normaal" verbruik. Omdat "normaal" verbruik zo weinig aangeeft hebben we aangegeven dat 20 GB verbruik (binnen die 5 paketten) naar onze mening nog niet unfair is.

Het rekensommetje van Grumpy klopt. Echter moet wel in de gaten gehouden worden dat die 500 MB en 40 GB dataverkeer verdeeld wordt over 10 accounts. Indien blijkt dat onze klanten allen rond de limiet qua verbruik zitten zullen onze prijzen omhoog moeten. Tot nu toe echter hebben wij geen problemen. De meeste sites verbruiken niet meer dan 500 MB dataverkeer en indien de site 5 MB harddisk inneemt is dat veel :) De enkele uitschieter wordt gecompenseerd door de rest van de klanten.

Grumpy
11/04/03, 16:12
Origineel geplaatst door EServer.nl
De meeste sites verbruiken niet meer dan 500 MB dataverkeer en indien de site 5 MB harddisk inneemt is dat veel :)

Je zegt zelf al dat 5mb veel is. 250mb voor 5 accounts... 50 mb per account. Dus elk account mag dus 10 keer VEEL zijn als ik het maar even zo formuleer.

Is het dan niet beter om het aantal accounts omhoog te gooien?
Het lijkt mij gek dat iemand voor 50 kleine sites van minder dan 5mb, 10 van die pakketen moet bestellen, terwijl het op 1 ook past.

Dreas
11/04/03, 16:51
We moeten toch ergens op verdienen :) EUR 30 per jaar voor een pakket is ook voor een kleine site naar mijn mening nog een zeer goede prijs. Zeker gezien de functionaliteit die bij ieder pakket zit inbegrepen.

PlugInInfo
11/04/03, 17:23
Ik heb de slagzin "hosting zoals het hoort" al bij een andere hoster gezien. Welke het was weet ik niet precies meer..... Maar het klinkt wel goed hoor. :D

Bij mij werkt de demo overigens nog niet.

Dreas
11/04/03, 17:36
Dank de demo werkt weer. Blijkbaar zit er nog iets fout bij in de bescherming die zorgt dat het wachtwoord niet aanpasbaar is.

Die slagzin hebben we zelf uit de lucht gegrepen. Indien iemand anders deze al gebruikt zullen we hem aanpassen :) Google.com geeft overigens alleen ons als gebruiker daarvan...

Wezz6400
11/04/03, 22:13
Wacht even, snap ik het nou goed? Jullie bieden voor 30 euro per jaar in principe 4 GB dataverkeer aan?
Ja alleen voor hosters e.d. in een reselleraccount, dat heb ik gezien. :)

Dreas
11/04/03, 23:10
Bij de 4GB gaan wij geen problemen veroorzaken ... Dat klopt :)