PDA

Bekijk Volledige Versie : Vraag over Sponsoren



Trust^
09/04/03, 15:23
Hallo Iedereen,

Ik heb een vraag voor alle hosters hier op dit forum, en iedereen die hier eventueel ervaring mee heeft :) Ik en een vriend van mij, gaan een RPG Community opzetten, hierbij denken wij aan een forum, en een site met veel informatie, updates en nieuws. Omdat ons budget eigenlijk zo klein is, wou ik wel eens weten of hosting bedrijf een beginnende site sponsoren? Het lijkt mij persoonlijk van niet, maar ik zou toch graag de mening van hosters en/of personen die met sponsoring ervaring hebben horen.

Met Vriendelijke Groet,

Vincent Kooijman

eXite
09/04/03, 15:42
Dat is erg afhankelijk van de doelgroep en het verwachtte bezoekersaantal. Mail anders even op a.trouwborst@futureflex.nl met wat extra uitleg, dan kijk ik er even naar :)

Trust^
09/04/03, 15:50
Bedankt voor je reactie :) Ik zal je zsm een emailtje sturen met wat meer informatie over de site.

RobbertC
09/04/03, 17:42
eXite, eigenlijk valt dit onder ongeoorloofd adverteren. Omdat het een beetje een grijs gebied is hier, zal ik je geen waarschuwing geven ;)

WebBizz
09/04/03, 23:11
Volgens mij gaf Robbert een waarschuwing met zijn post. Met andere woorden: niet zo handig van je om vervolgens alsnog een aanbieding te plaatsen.

Ik zal ook nog ff ontopic reageren ;)
Wanneer je concept goed is en de bezoekers interessant zijn voor de host zul je ongetwijfeld een sponsor kunnen vinden. Het gaat de host met name om de bezoekers die op je site terecht komen en daar neem ik aan de reclame van de sponsor te zien krijgen. Wanneer je site over webhosting gaat en je bezoekers daarin geinteresseerd zijn zul je ook wel een webhostingbedrijf kunnen vinden als sponsor. Wanneer je site over computerspelletjes gaat zul je wellicht een uitgever van computerspelletjes als sponsor kunnen vinden. Etc. etc. etc.