PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat komt er nou bij kijken....



Intronic
07/04/03, 20:45
Hallo,

Ik ben eigenlijk al vanaf het begin dat ik me in hosting ging interesseren nieuwsgierig wat je nou gemiddeld aan kapitaal nodig heb om te beginnen met een hosting bedrijf.

Bijvoorbeeld rekening te houden met: aanschaf server, licentie voor control panel, boekhouding, co-locatie kosten enz enz.

Wie kan mij hier wat informatie over geven?

Mvg, Savvas Bout

WebBizz
07/04/03, 21:23
Aanschaf server + control panel = ongeveer 2000 euro.
Colocatie tarieven kun je zelf her en der op internet zien.

Denk ook aan kantoorkosten, SIDN kosten, telefoonlijnen etc. etc. Er komt meer bij kijken dan je denkt.

Intronic
07/04/03, 22:47
Daarom plaats ik ook dit bericht ^_^

[Elwin]
07/04/03, 22:50
verzekeringen rond de 500 euro / jaar als je een beetje goed verzekert bent.

eXite
08/04/03, 00:14
Niet waar Elwin, ik ben voor 150 euro per jaar verzekerd bij de Rabobank... perfect tot nu toe!

WebBizz
08/04/03, 10:17
Gezien het verschil in premie zal er ongetwijfeld ook een verschil in dekking zijn...

eXite
08/04/03, 10:26
Mwoah, dat hoeft niet altijd hè. We zijn enerzijds gedekt door onze algemene voorwaarden en anderzijds hebben we een aansprakelijkheidsverzekering, rechtsbijstandsverzekering en ziektekosten verzekering. :)

[Elwin]
20/04/03, 16:56
Origineel geplaatst door eXite
Mwoah, dat hoeft niet altijd hè. We zijn enerzijds gedekt door onze algemene voorwaarden en anderzijds hebben we een aansprakelijkheidsverzekering, rechtsbijstandsverzekering en ziektekosten verzekering. :)

Het maakt daadwerkelijk wel uit hoe je verzekerd bent.

Wij zijn oa verzekerd voor:

- Inventaris / Goederen
- Reconstructie
- Aansprakelijkheid
- Bedrijfs rechtsbijstand

en nog wat andere.

Dan maakt het ook uit voor welk bedrag je bent verzekerd. Hoe lang je de verzekering hebt lopen etc etc